Jep, weet ik
Maakt mij het iets uit? Nee.
Ik kan stoppen en het ding laten verstoffen op mn PC, of er nog een leuk bedragje voor vangen. Ook al loop ik het risico om gebanned te worden.
Omdat ik geen zin meer heb. Kheb bijna de hele game gezien, en voor mij is TBC een compleet ander spel, en ik wil geen ander spel spelen. Komt nog bij dat de laatste warriornerf me echt heeft verbaasd en de lol er grotendeels uitgehaald heeft. Het is dat ik echt goeie gear heb, maar anders was het gewoon niet te doen geweest, zo weinig damage
. Vriend van me heeft zijn R14 warrior (Met alle andere DPS gear uit AQ40/Naxx) meteen verkocht omdat hij niet eens de top10 haalt in Naxx. Daarvoor stond ie altijd eerste op de lijsten... tja...
(En Thunderfury wordt useless...
)
Oh..ik heb er nog een hoop meer tijd inzitten hoor...
Nog een stuk of 10 level 10-30, en dan nog de tijd waarin ik filmpjes heb gekeken en me bezig heb gehouden met nieuwe bossfights.
Het spel is te verslavend voor mij, maar de lol gaat er nu wel vanaf.
Daarbij was er wel nog ruimte voor andere dingen dan dit spel hoor. Toen ik het meest speelde (6x per week raiden), had ik ook gewoon een vriendin en daarbij mn examens gehaald etc. Ben ook geen vrienden kwijtgeraakt ofzo (hebt van die no-lifers die erna compleet eenzaam zijn). Dus nee, ik heb geen spijt van mijn 200+ dagen die in dit spel zijn gaan zitten.
Het is geen verloren tijd want ik heb lol gehad, als ik daar nog wat geld voor kan vangen, laat maar komen. Komt er eindelijk een X360 met GoW op mn kamertje te staan. Mn nieuwe verslaving
Edit: XinK... Je bent Soul Link. Tuurlijk kun je alles aan. Daarbij nog die DoT-buff.. Brrrr. Maar Deathwish en crits > Locks
Klik om te vergroten...