1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] World of Warcraft [Deel 14]

Discussie in 'Games' gestart door Tco, 7 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ViperMike

    ViperMike Guest

    De pvp zuigt voort, iedere avond spr veel lag omdat iedereen pvped sins die laatste update.
     
  2. *Xink*

    *Xink* Spartan U13

    Berichten:
    2.525
    Leuk Bevonden:
    0
    Leuk, ik helemaal uitgerekent dat ik lekker veel honor kan halen hoeveel pieces pvp gear ik kan halen voor tbc... word pvp generfed
    En felguard is generfed, en blackbook ook.. het is dat ik nog met dat kreng moet levelen maar ik kan niet zo goed wat anders speccen.
     
  3. Furies

    Furies XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.777
    Leuk Bevonden:
    6
    Een lock die zeurt over gernerfed worden! KEK! :+
     
  4. *Xink*

    *Xink* Spartan U13

    Berichten:
    2.525
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja want ik 'betaal' 41 talents voor iets wat nu al weer slechter is gemaakt...
    En dan kan je iets goeds krijgen om te levelen.. The Black Book dus.. word dat ook generfed, ikzelf niet, maar de talents.

    En ga eens een lock spelen, PvE is het best crappy.
    Dat warriors altijd nodig zijn.. hun moeten niet zeuren.
     
  5. Dayuum

    Dayuum Guest

    Warriors worden steeds meer vervangen door pallys en Feral dr00ds
     
  6. *Xink*

    *Xink* Spartan U13

    Berichten:
    2.525
    Leuk Bevonden:
    0
    En dat is terecht, plate + feral is er niet voor niks.
     
  7. Orcrist

    Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.297
    Leuk Bevonden:
    8
    Lock pvp blijft extreem overpowered. Ook in tbc. En wars zullen nooit vervangen worden voor het echte tanken, +def is nog steeds uniek voor hen.
    Echter feral druids zullen leuke offtanks zijn.
     
  8. Dayuum

    Dayuum Guest

    Ergste is nog dat ze mace warriors nog meer gaan nerfen

    Heya gang,

    Just to let you know, a hotfix for Mace Spec should be going in sometime soon that should increase the rage awarded on proc, but lower the proc rate.

    The proc should roughly be 11% with a 3.80 speed weapon, 8% with a 2.80 speed, and 4% with a 1.70 speed.

    The rage awarded should now be 6 points on proc.

    The tooltip will reflect this in a future patch.

    Bron:http://forums.worldofwarcraft.com/thread.html?topicId=55818050&sid=1
     
  9. *Xink*

    *Xink* Spartan U13

    Berichten:
    2.525
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb net even wsg gedaan... en mn felguard vs een rogue was een 8 sec battle en de rogue had nog 80% health ofzo...
    Hij is echt slap nu, ik vind het zo hoerig dat ze nu ineens die felguard LETTERLIJK zo goed maken als een succy, hij doet 5% meer dmg ofzo.
    En ik moet er bij blijven want ik ga met hem levelen in tbc
     
  10. Orcrist

    Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.297
    Leuk Bevonden:
    8

    Felguard in pvp is voor intercept, felguard voor pve is voor tanking. Mocht hij nu ook crap zijn voor tanking in pve, geef het een aggro boost, maar that's it. Of nerf de dots en bolts.
     
  11. *Xink*

    *Xink* Spartan U13

    Berichten:
    2.525
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik bedoel, iedereen zeek alleen over nerf nerf nerf, omdat hij goed dmg doet, maar hij was makkelijk zat te killen, als ze pets nou een gaan zien als een bedreiging dan is het een heel ander verhaal.
    En hij is voor pve voor tanken ja, maar dan moet hij het wel overleven...

    /en 2 sec stun in pvp voor een caster is niet zo heel veel hoor... want mn bolt casten duurt nog langer.
     
  12. Orcrist

    Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.297
    Leuk Bevonden:
    8
    Een caster met de damage output als een lock in pvp is dus extreem imba met nog een imba dps pet. Nu kan ik wel enkele seconden besteden aan je pet, echter dan ben ik sowieso dood door de dots die je in die tijd op me gooit.

    En naast deathcoil en een 12 sec fear is een 2 sec stun dus beyond imba.
     
  13. Dayuum

    Dayuum Guest

    idd
    Soms kan ik geen eens een lock aanraken omdat ie me maar blijft fearen
    en met intercept al helemaal niet
     
  14. *Xink*

    *Xink* Spartan U13

    Berichten:
    2.525
    Leuk Bevonden:
    0
    Fear en dan 1 shadowbolt, ookal hit ie maar voor 500 dan breekt ie fear.
    En die dots zijn niet zo heel krachtig als je geen affliction bent, en je shadowbolts ook niet want je bent geen ruin specced.
    Dus dan moet je pet wel sterk zijn...
    En een hunter kan locks MAKKELIJK aan, je legt frost trap en mn felguard charges en hij is freezed... dan ben ik echt de lul, als je me dan niet neer krijgt moet je tog eens iets anders als autoattack gebruiken.
    Een pet op me kan ik zowiezo al niet casten.


    @Dayuum, wat voor class ben je?
     
  15. MiGilleS

    MiGilleS Green Mile User

    Berichten:
    725
    Leuk Bevonden:
    0
    pff ga ik weer met mijn lvl 24 rogue naar WSG, zijn wij met alleen maar rogue's en paladins/priest en hun warriors en hunters en 1 priest lekker is dat !! JEZUS man gelijk verloren, ga je ff stealth dan ziet dat kut beest je nog, ben je gelijk HM en dus dood, ga je ff sap doen gaan je eigen tm hem aanvallen heeft je sap ook geen nut tssss.. ik ga maar wat hoger worden voor de BG !
     
  16. Pim

    Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.887
    Leuk Bevonden:
    76
    Volgens mij he... heb jij op level 60 een guild met een kutnaam, die semi-cool is. In jouw guild zitten alleen maar rogues en warriors omdat die classes makkelijk en cool zijn. Verder doen jullie 3x per week UBRS en schreeuwen jullie allemaal moord en brand als iemand een foutje maakt. Jullie maken zelf trouwens nooit fouten. Luisteren naar anderen doet je guild niet, want de rest zijn toch allemaal noobs.

    glhfkktnxbai
     
  17. Ebrithil

    Ebrithil Active Member

    Berichten:
    1.048
    Leuk Bevonden:
    39
    en daar sluit ik me helemaal bij aan Pim :)
     
  18. Panzerdelta

    Panzerdelta Konnichiwa!

    Berichten:
    633
    Leuk Bevonden:
    0
    Felguard is Imba.

    Maakt niet uit welke gear je hebt. Jij en je pet krijgen standaard +15 DMG en je krijgt nog is 15% spelldmg van je pet's totale STA+INT.

    Kom op met een felguard is EZmode. Intercept = 3sec stun. Je doet je dots fear 1 SB of SP en dan is ie dood. Simpel

    En toen de black book was niet gemaakt voor de felguard daarom wordt hij generfed. Kom op een pet die crit voor 1k - 1.2k.

    En als je goed wilt lvlen ga je toch drain tanken. Beste lvling build.
     
  19. PBateman

    PBateman From the Shadows

    Berichten:
    4.215
    Leuk Bevonden:
    233
    *proest*

    zegt een Hunter.....

    Warlocks zijn sinds 2.01 echt niet meer PvP goden, Retri Paladins, Hunters, en zelfs OOMkins zijn de nieuwe imba PvP classes.

    Mensen die zeuren over Warlocks (ook op de officiele forums) weten vaak helemaal niets van de class en lullen maar wat.
     
  20. Orcrist

    Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.297
    Leuk Bevonden:
    8
    Hunter is 2.0 imba, geen tbc imba. ;) Locks however zijn al maanden imba in pvp, en zullen zo blijven in tbc. En ze zijn ook al sinds het begin bagger in pve, en zullen dat ook blijven in tbc. Its a sad world. /cry me a river
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina