1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] World of Warcraft [Deel 14]

Discussie in 'Games' gestart door Tco, 7 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. PBateman

    PBateman From the Shadows

    Berichten:
    4.215
    Leuk Bevonden:
    233
  2. PBateman

    PBateman From the Shadows

    Berichten:
    4.215
    Leuk Bevonden:
    233
    Heb je TBC al gespeeld op lvl 70 dan ?

    Aangezien je nu al weet hoe het zit met balance.
     
  3. *Xink*

    *Xink* Spartan U13

    Berichten:
    2.525
    Leuk Bevonden:
    0
    Gelijk heb je Nix, ik word zat verslagen met mn felguard als ik iemand tegenkom die een beetje kan spelen, zonder felguard ben ik gimped, als je hem banished of wat dan ook is veeeeel dps van me weg.. en dan zeuren mensen over deathcoil, die heeft 2 mins cd en kan niet critten...
    En een hunter die zegt dat locks sterk zijn is wel erg dom, als hunter kan je me MAKKELIJK aan, zelfs makkelijker als een warrior

    Felguard deed goeie dps.. nu is het net een succubus, en daar 41 talent points voor...
    Het is dat ik zon demon/destro gek ben (destro vind ik niet fijn meer) anders had ik meteen gerespect.
    En 3 sec stun is ook niet zoveel, een rogue kan 20-30 sec stunnen en daar zeurt niemand over.
    (ik heb trouwens liever seduce dan die stun)


    // Nieuwe Intro van tbc, ik vond de originele wel mooier...
     
    Laatst bewerkt: 14 dec 2006
  4. Dayuum

    Dayuum Guest

    Hunter blijft toch niet lang overpowered dat weet ik nu al
    Maar warlock daarin tegen gaat alleen nog maar harder ownen in tbc
     
  5. Pim

    Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.887
    Leuk Bevonden:
    76
    Een rogue kan 15sec (of 12?) stunnen, nieuwe regels die met deze patch zijn gekomen. En volgens mij zitten alle stuns op dezelfde timerdinges. Heb al een paar keer "immune" gekregen bij een gouge (dus niet op warriors/trinketsletjes). Vet kut voor de stunlock rogues, die er bewust voor kozen een hoop damage op te geven voor een imba stunlock... maargoed, dat kan neit meer.

    En XinK, niet denegrerend bedoeld ofzo, maar je hebt gewoon niet genoeg stats/spelldmg om iedereen te kunnen verslaan. Jij zat rond 250? Speel eens opnieuw als je rond de 450-500 hebt en kijk eens naar het enorme verschil, en hoe insanely imba je dan bent.

    Hunters zijn btw wel imba :+
    Alleen is mana nu het grootste probleem, dus 22int enchants op wapens = win :D, ik was met mijn hunter constant oom (3.6k mana), kwam ook omdat ik er nog niet mee had leren spelen, maargoed. Denk dat dit ook een probleem is voor PvE damage op bijv Patchwerk etc... Orc? :>
     
  6. Panzerdelta

    Panzerdelta Konnichiwa!

    Berichten:
    633
    Leuk Bevonden:
    0
    Hunters zijn sterk. Maar als je een beetje goed speelt own je een hunter zo (geldt voor elke class) En als je felguard gebanished wordt ben je allen SL kwijt. Niet je MD en DK. Dus je hebt je eigen dmg nog wel.

    En als je een felguard geen 41 talents waardt vind respecc je toch gewoon MD/Ruin en ga je met je succy lopen.
     
  7. Orcrist

    Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.297
    Leuk Bevonden:
    8
    TBC reports, en het feit alleen al dat je zoveel meer stamina zal hebben. Hunters zijn nu imba omdat hun burst dmg nog meer geboost is in 2.0, en vergeleken met de huidige stamina resulteert dat in 4/5k+ crit dmg output in 5 seconden.Echter in TBC op 70 zal het daar mee ophouden, en zal je zien dat een klasse zoals lock veel meer damage kan doen in 30 mins dan een hunter.
     
  8. PBateman

    PBateman From the Shadows

    Berichten:
    4.215
    Leuk Bevonden:
    233
    TBC reports, je weet dat TBC in Beta fase is ? ;)

    En waarom zouden Warlocks meer damage doen dan Hunters ?

    DOTs worden ook in TBC gewoon gedispelled hoor, en over 1v1 fights hoef je niet te beginnen, want dat zal nooit balanced zijn.
     
  9. Orcrist

    Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.297
    Leuk Bevonden:
    8
    Right, beta, dus kan je niks op die informatie baseren.

    Waarom locks meer damage doen dan hunters? lol, omdat ze meer damage doen.. als locks oneindig mana hadden gehad dan waren ze de beste dps class by far geweest.
     
  10. PBateman

    PBateman From the Shadows

    Berichten:
    4.215
    Leuk Bevonden:
    233
    :lol:

    Okee laat maar, gaat nergens meer over.
     
  11. *Xink*

    *Xink* Spartan U13

    Berichten:
    2.525
    Leuk Bevonden:
    0

    Ook niet als ze vanishen en opnieuw beginnen?
    Van het spell dmg is wel waar... met demon uit heb ik nu 335, normaal 245.

    Maar ik heb nu 15k honor en wil mischien iets kopen, of doorsparen voor GM dagger...

    Hier mn gear:

    Nemesis Skullcap
    Binds when picked up
    Head Cloth
    107 Armor
    +16 Intellect
    +6 Spirit
    +26 Stamina
    +10 Frost Resistance
    +10 Shadow Resistance
    Classes: Warlock
    Requires Level 60
    Equip: Restores 4 health per 5 sec.
    Equip: Increases damage and healing done by magical spells and effects by up to 32.

    Kezan's Taint
    Binds when picked up
    Unique
    Neck Miscellaneous
    +10 Stamina
    Classes: Warlock
    Equip: Increases damage and healing done by magical spells and effects by up to 12. (me enige groene, kots kots!)

    Deadwalker Mantle
    Binds when picked up
    Shoulder Cloth
    66 Armor
    +19 Stamina
    +9 Intellect
    Requires Level 57
    Equip: Increases damage done by Shadow spells and effects by up to 13.

    Cloak of the Hakkari Worshippers
    Binds when picked up
    Back Cloth
    48 Armor
    +6 Stamina
    +6 Intellect
    Requires Level 60
    Equip: Increases damage and healing done by magical spells and effects by up to 23.

    Robe of Volatile Power
    Binds when picked up
    Chest(Robe) Cloth
    116 Armor
    +15 Intellect
    +10 Stamina
    +10 Spirit
    Requires Level 60
    Equip: Increases your spell critical strike rating by 28.
    Equip: Increases damage and healing done by magical spells and effects by up to 23.

    Felheart Bracers
    Binds when equipped
    Wrist Cloth
    51 Armor
    +11 Intellect
    +8 Spirit
    +18 Stamina
    Classes: Warlock
    Requires Level 60
    Equip: Increases damage and healing done by magical spells and effects by up to 13.

    Felheart Gloves
    Binds when picked up
    Hands Cloth
    72 Armor
    +15 Intellect
    +8 Spirit
    +18 Stamina
    +7 Fire Resistance
    Classes: Warlock
    Requires Level 60
    Equip: Increases your spell critical strike rating by 14.
    Equip: Increases damage and healing done by magical spells and effects by up to 9.

    Mana Igniting Cord
    Binds when picked up
    Waist Cloth
    70 Armor
    +16 Intellect
    +12 Stamina
    Requires Level 60
    Equip: Increases damage and healing done by magical spells and effects by up to 25.
    Equip: Increases your spell critical strike rating by 14.

    Felheart Pants
    Binds when picked up
    Legs Cloth
    101 Armor
    +19 Intellect
    +10 Spirit
    +20 Stamina
    +10 Shadow Resistance
    Classes: Warlock
    Requires Level 60
    Equip: Increases damage and healing done by magical spells and effects by up to 30.

    Necropile Boots
    Binds when picked up
    Feet Cloth
    60 Armor
    +15 Stamina
    +10 Intellect
    +9 Spirit
    Requires Level 56
    Equip: Increases damage and healing done by magical spells and effects by up to 11.

    Iemand een idee wat ik beste kan doen?
    Welk pvp item het eerst voor gaan...
     
  12. PBateman

    PBateman From the Shadows

    Berichten:
    4.215
    Leuk Bevonden:
    233
    Rank 12 Gloves als eerste.
    Rank 12 Boots als tweede.
     
  13. Orcrist

    Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.297
    Leuk Bevonden:
    8
    Blijkbaar inderdaad niet. o_O Snap zelf niet hoe je in hemelsnaam klasses kan verdedigen die gewoon imba zijn in pvp of pve of beiden. Objectiviteit is blijkbaar moeilijk.

    Valt mee, pre 2.0 had ik 2 major mana's nodig op patch (met uiteraard alle mana regen buffs/consumables etc). En nu is dat minder als je alleen voor een arcane shot cycle gaat, echter betrek je multi erbij (in mijn geval), dan zal je enigzins moeten downranken, of nightdragon's + demonic runes erbij moeten halen om het te redden.
     
  14. PBateman

    PBateman From the Shadows

    Berichten:
    4.215
    Leuk Bevonden:
    233
    Heeft niets met objectiviteit te maken.

    Er zijn zo ontzettend veel factoren om rekening mee te houden voordat je roept dat een class imba is, maar dat doen de meesten niet, nee, gelijk whine whine whine whine, terwijl ze zelf nog nooit een warlock hebben gespeeld.

    Maar zoals ik al zei, gaat nergens meer over, eindeloze discussie, geen zin in.
     
  15. Jerreby

    Jerreby Active Member

    Berichten:
    2.043
    Leuk Bevonden:
    32
    Helemaal mee eens..

    Allemaal wel leuk en aardig die epixxx PvP shit maar de hele community is naar de klote..
     
  16. Orcrist

    Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.297
    Leuk Bevonden:
    8
    Heeft alles met objectiviteit te maken, en je hoeft de klasse niet te spelen, om te weten waar je het over hebt. Nu kan je wel hard weg lopen en blijven roepen dat locks niet imba zijn, maar daar bewijs je alleen maar mee dat je de ballen verstand er van hebt.
    Er zijn nu gewoon 3 klasses die extreem imba zijn in pvp, hunter pally en lock. Hunter imbaness is alleen gebasseerd op burst dmg, wat dus insignificant wordt door de stamina boost in TBC, de andere 2 klasses echter niet en zullen ook zeker imba blijven in TBC. En locks zullen nooit dood generfed worden, de enige reden dat locks al die tijd al freaking imba zijn is omdat het 1 van de minst gespeelde klasses is. Blizz had ze beter is fatsoenlijk kunnen maken in pve.
     
  17. Xatos

    Xatos Grand Theft Auto

    Berichten:
    1.207
    Leuk Bevonden:
    4
    Ik heb echt mana problemen bij PW. Alle consumables, 2 mana potions, MS/Arcane shot spam cycle...eindig ik nog op 18-20ste plek op dmg meter. Pre 2.0 haalde ikmakkelijk ergens top 10. Ik hoop dat het wat beter wordt wanneer je eindelijk steady shot krijgt, maar ik verwacht er niet echt veel van.

    Onze burst dmg is wel netjes geworden, alleen lange gevechten (sustained dps) is een groot probleem :mad:
     
  18. *Xink*

    *Xink* Spartan U13

    Berichten:
    2.525
    Leuk Bevonden:
    0
    Oke ik heb mn Felguard tot het maximum getest... en ik ben erachter gekomen dat hij inderdaad overpowered is!!!
    Hij heeft van cleef gesolo'ed en had nog 2741/3752 HP over..
    Nref plx!!1!!1!!!123 :mad:
     
  19. PBateman

    PBateman From the Shadows

    Berichten:
    4.215
    Leuk Bevonden:
    233
    Dit zegt genoeg over jouw kennis, geen discussie waard.

    Waar haal je in hemelsnaam die wijsheid vandaan man, Blizzard gaat een class buffen omdat ze zo weinig gespeeld worden, jaja, als Warlocks zo imba zijn, waarom zijn ze dan de minst gespeelde class ?

    En waarom worden Druids niet zwaar gebuffed dan ?
     
    Laatst bewerkt: 14 dec 2006
  20. Opgeduveld

    Opgeduveld Active Member

    Berichten:
    546
    Leuk Bevonden:
    0
    Gister was helemaal leuk, Hunter had Epic rank 13 shoulders en een groene lvl 51 bow! -.-"

    Ik ben honor aan het sparen voor me daggers, om daar dalijk lekker mee naar lvl 70 te levellen, en dan kom je echt wel beter spul tegen..
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina