1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] World of Warcraft [Deel 14]

Discussie in 'Games' gestart door Tco, 7 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pim

    Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.887
    Leuk Bevonden:
    76
    Je houdt het toch niet vol tot 60, blijf maar lekker op Mazrigos :D
     
  2. Beyond The Grave

    Beyond The Grave Tasty Epic FailCake!

    Berichten:
    810
    Leuk Bevonden:
    0
    Klinkt bijna als een verwijt :). Kan hij toch niks aan doen dat hij niet al teveel tijd heeft om te spelen aangezien hij het sociaal gezien misschien druk heeft? Of het spel niet zó leuk vind als de Die-Hards hier? Het spel is pre-60 ook te waarderen, vooral als je nog nooit 60 bent geweest.
     
  3. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    [​IMG]

    Ik vond net deze in een van de vele TBC-beta screenshotoverzichten. Het wordt wel een beetje makkelijk zo. :{ En dit laat het zo afhangen van de queues in je battlegroup.
     
  4. Inferius

    Inferius Baller.

    Berichten:
    3.843
    Leuk Bevonden:
    45
    In 30 av's zit toch anders de benodigde tijd hoor, zelfde voor AB en WSG imo.
     
  5. Pim

    Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.887
    Leuk Bevonden:
    76
    Verwijt? neuh, waarom zou ik hem verwijten dat ie niet verslaafd zou willen raken? Je neemt mensen iets te negatief ;)

    Anyways; tis wel makkelijk om die mount te krijgen, ik ewet dat ik iig ga sparen ^^
     
  6. Grote Smurf

    Grote Smurf Tsjah...

    Berichten:
    318
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik had even een vraagje over pvp :9

    Dat hele battleground gebeuren interesseert me geen ene bal meer, horde wint toch altijd (op av na dan) en zo. Ik wil echter graag weer een druid gaan maken, de nieuwe talents zien er namelijk echt cool uit. Maar ik maak liever geen tauren druid aangezien ik dat catform er zo lomp uit vind zien.

    Is het nu ook zo dat je als alliance het moeilijker hebt in world pvp net zoals in battleground pvp? Of valt dat wel mee?
     
  7. Jerreby

    Jerreby Active Member

    Berichten:
    2.043
    Leuk Bevonden:
    32
    Kun je misschien linkje geven waar al die screens staan?
     
  8. Badstreak

    Badstreak Veteran

    Berichten:
    2.519
    Leuk Bevonden:
    6
    Hoe kan je nou 30 van die dingen tegelijk hebben? 20 is max...:+.
     
  9. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Dat wordt zeker aangepast, dat kan niet anders. :) Wat als je er 20 in de bank zet? Kun je er dan nog krijgen?

    @ Jerreby:
    http://24302.webhosting8.1blu.de/index.php?gallery-6
    Maar ik hou vooral www.worldofraids.com in de gaten. Die website verzamelt de meeste info.
    Hier staan btw pvp en arena rewards uit de TBC. Let goed op het verschil in prijs e.d., bovenaan staan dus normale pvp rewards die je met honor points betaald en onderaan de arena items die je met arena points betaald. :)

    @ Grote Smurf, dat verschilt per server. Wij hebben een overschot alliance, wij winnen bijna altijd met world pvp. Battlegrounds, tja, dat hangt echt af van de server en battlegroup. Daar kan ik niks over zeggen.
     
  10. Elendill2003

    Elendill2003 For those who gave

    Berichten:
    943
    Leuk Bevonden:
    0
    Geef world pvp op, dat heeft blizzard tot mijn spijt eigenhandig de nek omgedraait.

    De tijden van massive 60 man vs 60 man gevechten in southshore zijn over.

    Er is hoop dat het in expansion beter is, maar we zien wel.
     
  11. Riddick

    Riddick --

    Berichten:
    735
    Leuk Bevonden:
    0
    Doordat ik druid gerold had als me 3e char, ben ik uiteindelijk gestopt met WoW. Ik vond het tergend saai en het lvlen is al helemaal een verschrikking. Op 60 zal je voornamelijk moeten healen en op 70 zal dat niet heel anders zijn. (Je hoeft natuurlijk niet te healen, maar om items te krijgen die gelijkwaardig zijn aan andere classes, die de items uit dungeons halen, zal je wel moeten) Maarja dat is hoe ik het vond natuurlijk, ik hoop voor jou dat jij het wel leuk vindt. ;)
     
    Laatst bewerkt: 15 okt 2006
  12. PBateman

    PBateman From the Shadows

    Berichten:
    4.215
    Leuk Bevonden:
    233
    Hoppa.

    [​IMG]

    Casual guild > BWL.
     
  13. Inferius

    Inferius Baller.

    Berichten:
    3.843
    Leuk Bevonden:
    45
    Gratz, zulke pics brengen altijd memories op voor wanneer ik met masq Nef voor het eerst killde. ^^
     
  14. PBateman

    PBateman From the Shadows

    Berichten:
    4.215
    Leuk Bevonden:
    233
    Het mooie was dat we gepland hadden Vael t/m Chromaggus om te leggen zodat we dinsdag de hele avond voor Nef hadden.

    Maar ruim een uur voor het einde van de raid-tijd hadden we Chromaggus neer, dus gingen we bij Nef kijken, eerste poging wipe, Green/Blue bleek het te zijn, 2e poging tot 21%, nieuw record, 3e en laatste poging ging ie neer alsof we ‘m al maanden aan ’t farmen waren :D

    Nemesis Robes dropten ook nog (en Wrath, Boots of Shadow Flame, en 1 of andere AGI neck), maar helaas was ik nr 2 op de lock lijst, volgende robes zijn de mijne.
     
  15. Pim

    Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.887
    Leuk Bevonden:
    76
    Netjes man! En erg goede loot moet ik zeggen.
     
  16. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Blijft lachen die WoW talk, echt geen enkel benul waar jullie het over hebben :+
     
  17. Inferius

    Inferius Baller.

    Berichten:
    3.843
    Leuk Bevonden:
    45
    WoW talk > de rest. :+
     
  18. Xatos

    Xatos Grand Theft Auto

    Berichten:
    1.207
    Leuk Bevonden:
    4
    Hurray, eindelijk! :D Gister geloot

    Ashjre'thul, Crossbow of Smiting
    Binds when picked up
    Range Crossbow
    124 - 186 Damage Speed 3.40
    (45.6 damage per second)
    +7 Stamina
    Requires Level 60
    Equip: +36 ranged Attack Power.

    [​IMG]
     
  19. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Dat geldt voor elke game. Als ik iemand uitleg wat voor moves ik doe met DOA4, wordt je ook raar aangekeken. Het 'vakjargon' heet dat. :cool:
     
  20. Furies

    Furies XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.777
    Leuk Bevonden:
    6
    Grats!

    Wij zijn ook alles behalve hardcore. \o/
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina