WF 2+1 moest generfed zijn, maar merk er zelf niks van! Dus bijna iedereen denkt dat dual WF 2 beter is. // enne, als je chars wegzijn kan je ze zo terug vragen.
Net zo'n beetje de hele middag aan een Rogue quest besteed, maar de reward is wel leuk Ebon Mask Binds when picked up Head Leather 122 Armor +11 Stamina Durability 60 / 60 Equip: Increases your critical strike rating by 14 (1.2%@52). Equip: Increases attack power by 36. Sells for 1 Gold 18 Silver 93 Copper to vendors Item Level 52
Maar ik had deze boots geloot in Maraudon, en die zijn ook wel goed opzich. Mijn head was écht slecht vergeleken bij die ik kreeg voor die quest Albino Crocscale Boots Binds when picked up Feet Leather 105 Armor +20 Agility +5 Stamina +5 Nature Resistance Durability 50 / 50 Requires Level 48 Sells for 1 Gold 24 Silver 58 Copper to vendors Item Level 53
Maar die boots hebben toch +stealth rating ? Die vind je niet zo snel meer terwijl er genoeg headpieces zijn die beter zijn dan die Ebony Mask. Maar mijn rogue-ervaring houdt op bij TBC dus misschien dat er in Outlands enorm veel betere boots zijn hoor
Hoeveel is Flurry Axe waard jongens? hij staat voor 50g long op AH nu....hij heeft 5 dps meer dan heavens light en wirt's third leg, denken jullie dat het 50g waard is? (ik ben lvl 35 shaman nu) hoeveel proced die 'extra attack' trouwens?
Door een user.. Ik heb inmiddels mijn 29ste Shadowlabrun achter de rug. (Althans, zo voelt het.. Zal rond de 20 zijn) Nog stééds géén Bold Shoulders! :{
Waarom wil je die shoulders? Geen socket-slots op toch? Dan heb je er eigenlijk niks aan, want de stats zijn niks speciaals van die Bold-set. Edit: Oh jawel, zijn wel ok. Ik draag nu volgens mij een questreward met ongeveer dezelfde stats, en 2x +12 stamina sockets. 51 stamina op shoulders ftw
Pim, zo zien mijn leggings eruit.. Wrynn Dynasty Greaves Binds when picked up Legs Plate 1110 Armor +30 Stamina and +10 Agility +20 Strength +42 Stamina +12 Stamina +12 Stamina +12 Stamina Durability 120 / 120 Requires Level 70 Equip: Increases defense rating by +23 (9.7@70) Equip: Increases your dodge rating by 25 (1.3%@70). Sick !!!
Oh, tis 5% stamina Weet het zelf niet eens omdat het een prot-talent is, en ik daar nog niet eens naar heb gekeken Meeste stats zit eigenlijk altijd op chests; maar doordat je op je legs de 30 stamina enchant kan gooien zal het wel op een leg-item zitten. Maar dan kun je nog gekke Meta-gems hebben met 18 stamina ofzo, maar kzou geen idee hebben hoe het precies zit, en ik ben te lui om het uit te zoeken \o/
Ding 49!. Dit dingetje heb ik nu Hammer of the Northern Wind Binds when equipped Main Hand Mace 58 - 108 Damage Speed 2.10 (39.5 damage per second) Durability 105 / 105 Requires Level 49 Chance on hit: Launches a bolt of frost at the enemy causing 20 to 30 Frost damage and slowing movement speed by 50% for 5 sec. Sells for 4 Gold 52 Silver 67 Copper to vendors Item Level 54