1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] World of Warcraft [Deel 15]

Discussie in 'Games' gestart door Tco, 18 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. NL_Wouter

    NL_Wouter The_Guardian

    Berichten:
    413
    Leuk Bevonden:
    4
    tsja ik heb een warrior.. maar door de DPS van dat ding werd ik verliefd :+.

    ik hoop binnenkort ook naar Sunken Temple te gaan, ik wil echt super graag die Dragon's Call (one handed sword)


    Edit: Die mace (hamer) is echt tering lelijk :p
     
    Laatst bewerkt: 26 mrt 2007
  2. MasterApu

    MasterApu De klassieker

    Berichten:
    1.580
    Leuk Bevonden:
    0
    @Conq: Ik zit er ook over te denken om een paladin te levelen. Aangezien er zoveel warriors bij ons op de servers zijn, en er maar 1 prot warrior nodig is in karazhan, en 3 warriors in 25-mans. Kun je me een beetje inlichten over hoe het is als level 70 paladin? Kunnen ze 5-mans healen? Heroics ook?
     
  3. $martgun

    $martgun kzie je L!VE

    Berichten:
    211
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb vaak genoeg heroic gedaan met paladin als enige healer, kan dus prima. :) Vereist wel veel +healing/int/mp5-gear en wat skills neem ik aan.
     
  4. Toyota Yaris

    Toyota Yaris Superstar member

    Berichten:
    741
    Leuk Bevonden:
    0
    Is er ook een add-on voor World of Warcraft die een connectie maakt met een quest database, dus dat je poi's (net als routeplanner points of interests) op je map te zien krijgt zodat je lekker snel kan questen. Of in ieder geval een add on waarbij ik zelf van die vlaggetjes of iets dergelijks met remarks op de map kan plaatsen zodat ik mijn volgende character sneller kan levelen.

    En btw de highlevel spelers hier op dit forum welke add-ons gebruiken jullie atm?
     
  5. Uriel

    Uriel Active Member

    Berichten:
    323
    Leuk Bevonden:
    0
    Met cartographer kan je notes op je map neerzetten, voor die quest database weet ik niet
     
  6. Deoxis

    Deoxis Coloris

    Berichten:
    1.441
    Leuk Bevonden:
    0
    Nieuw speeltje voor mn pala gekocht voor 900g :)

    The Hammer of Destiny
    Binds when equipped
    Two-Hand Mace
    295 - 444 Damage Speed 3.60
    (102.6 damage per second)
    +32 Strength
    +30 Stamina
    +26 Intellect
    Durability 120 / 120
    Requires Level 70
    Chance on hit: Restores 170 to 230 mana.
    Sells for 11 Gold 96 Silver 15 Copper to vendors
    Item Level 95
    Source: Drop
     
  7. polmannetje

    polmannetje Active Member

    Berichten:
    946
    Leuk Bevonden:
    3
    Vanavond Shade of Aran *zin in* :D

    Is hij te doen? Te lastig? We one shotten alle bosses tot Curator atm, wat is dan de verwachting voor Shade of Aran? Iemand tips voor een rogue?
     
  8. polmannetje

    polmannetje Active Member

    Berichten:
    946
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik gebruik KTM Threatmeter (kan je zien hoeveel threat je genereert), Deadly Boss Mods (la vendetta, geeft bij alle raid bosses handige warnings etc.). Verder nog wat minder "nodige" addons zoals Auctioneer, alphamap, lootlink etc :)
     
  9. Deoxis

    Deoxis Coloris

    Berichten:
    1.441
    Leuk Bevonden:
    0
    ArchHud, Titan, Perl, Damagemeters, HolyHope, Henge, ThreatMeter, Atlas+Loot, Sorrens Timer, thats 'bout it volgens mij.
     
  10. *Xink*

    *Xink* Spartan U13

    Berichten:
    2.525
    Leuk Bevonden:
    0
    Maat van me heeft een paladin met 4/500 +healing en als hij alleen FoL doet kan hij bijna niet oom...

    Btw, mag de naam ''cöcksocker'' in wow? :D dat poppetje bestaat nu 2 weken en nog niks over gehoord. :9
     
  11. Pim

    Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.887
    Leuk Bevonden:
    76
    4/500 +healing is echt helemaal niks voor een paladin :+

    1000+ is bijna een vereiste in TBC, en ook helemaal niet moeilijk te krijgen.
     
  12. PBateman

    PBateman From the Shadows

    Berichten:
    4.215
    Leuk Bevonden:
    233
    Waarom zou je in hemelsnaam zo’n naam kiezen ?

    Maar goed, er lopen zat mensen rond met belachelijke namen, dus je bent niet de enige ;)
     
  13. Deoxis

    Deoxis Coloris

    Berichten:
    1.441
    Leuk Bevonden:
    0
    Hmm guildy had ook iets van SupriseButsecks maar dan verkort, heeft ie ook al iets van 1 1/2 maand gewoon in z'n list staan.
     
  14. Conquistador

    Conquistador XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.869
    Leuk Bevonden:
    5
    1 ) Ik vind het heerlijk om op level 70 een paladin te spelen. Ik ben zelf Holy/Prot hierdoor kan ik met ongeveer 500 spelldamage zeer goed solo grinden.

    2 ) Ja ze kunnen 5 mans instances makkelijk healen, paladins zijn het meest efficente kwa mana gebruik en aantal hp dat ze healen. Daarnaast is de survivability van een paladin hoger dan een priest.

    3 ) Heroic's kan ik makkelijk solohealen. Wat ik hierbij wel vaak doe is een shadowpriest meenemen. Deze healen hiermee de group, zo hoef ik me voor het grootste gedeelte te richten op de maintank. Shadowpriests geven ook een aantal mana terug aan de group. Hierdoor ga ik nooit oom in heroics.

    Heb je verder nog wat vragen, stel ze gewoon :) (oja ik zit ongeveer tegen de 1500 healing aan)
     
  15. $martgun

    $martgun kzie je L!VE

    Berichten:
    211
    Leuk Bevonden:
    0
    Inderdaad :thumbs:

    Was het trouwens helemaal zat. Veels te veel mages met tailoring die rond de 900 spelldmg zaten. Ik kwam zelf niet over de 800 heen zonder Tailoring. Dus... na net mijn 375 herbing gehaald te hebben die zondag maar weer gedropt en tailoring begonnen, vandaag al skill 351! en net me eerste 2 spellcloths gemaakt. :) Vanavond Spellfire Belt halen, einde volgende week hele set. (Nu alleen hopen dat de stamina gimp niet TE erg is)
     
    Laatst bewerkt: 26 mrt 2007
  16. Inferius

    Inferius Baller.

    Berichten:
    3.843
    Leuk Bevonden:
    45
    Mjah, spell dmg zegt echt niet alles, ik had laatst 35% fire crit. Nou DAT was leuk. :cool:
     
  17. $martgun

    $martgun kzie je L!VE

    Berichten:
    211
    Leuk Bevonden:
    0
    Standaard 34% crit met scorch, wat ik met deze build het meest gebruik in raids. Maar die spellfire set geeft ook ongelovelijk veel crit :) Dus komt helemaal goed Inferius (lackt wel stamina, maar ik ga er ook niet in pvp'en ofzo).
     
  18. Inferius

    Inferius Baller.

    Berichten:
    3.843
    Leuk Bevonden:
    45
    Ik gebruik(te) scorch ook het meest, maar ik ben geen tailor en had dus 35% voor fire in het algemeen, dus 39% scorch. ;)
     
  19. *Xink*

    *Xink* Spartan U13

    Berichten:
    2.525
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja snap ik, maar hij is 66 en heeft meeste gear van voor tbc nog :>

    En die naam... leuk man :p is van een vriend van me :D (niet irl ofc :eek: )
     
  20. MasterApu

    MasterApu De klassieker

    Berichten:
    1.580
    Leuk Bevonden:
    0
    Is het als paladin moeilijk om in een raid guild te komen? Met mijn warrior heb ik er nogal wat problemen mee. Komt voornamelijk omdat er zoveel warriors zijn? Hoeveel paladins worden er eigenlijk gebruikt in 25-mans?
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina