1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] World of Warcraft [Deel 15]

Discussie in 'Games' gestart door Tco, 18 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Roywilliam

    Roywilliam Active Member

    Berichten:
    439
    Leuk Bevonden:
    1
    Moet wel zeggen dat je op een mooie manier bent gestopt :) Wat voor chars had je?
     
  2. C H i L

    C H i L Active Member

    Berichten:
    2.437
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik had ook mijn 60 lock en twee lvl 50s gedelete...nu ben ik herbegonnen en heb ik 44 shaman, het blijft leuk.
     
  3. Majin

    Majin Bye bye~~

    Berichten:
    1.415
    Leuk Bevonden:
    0
    tsja ik was zo wat meteen gestopt toen ik lvl 70 werd :9
     
  4. Jerreby

    Jerreby Active Member

    Berichten:
    2.043
    Leuk Bevonden:
    32
    Speel nu weinig tot nooit, maar soms heb ik nog wel eens bui waarin ik 3 uur speel ofzo. 13 euro per maand is niet niks, en vooral als je er weinig gebruik van maakt.
     
  5. *Xink*

    *Xink* Spartan U13

    Berichten:
    2.525
    Leuk Bevonden:
    0
    Wow 3 uur?! MANIAC!!
     
  6. MiGilleS

    MiGilleS Green Mile User

    Berichten:
    725
    Leuk Bevonden:
    0
    mooi einde :) succes met het stoppen :)
     
  7. C H i L

    C H i L Active Member

    Berichten:
    2.437
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je ervoor zorgt dat het spelen van de game geen automatisme wordt waarbij je zo snel mogelijk lvl 70 wil bereiken of die en die gear wil hebben, dan kan de game geen verslaving worden. Beste wat je kunt doen is alles relativeren want ik kan me mensen voorstellen die heel aggressief worden als ze na de vijftiende shadow lab run nog hun gewenste drop niet krijgen.
     
  8. Furies

    Furies XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.777
    Leuk Bevonden:
    6
    Daar wilde ik dus net over gaan whinen. :{

    Ik ben nu exalted met Lower City. En heb nog steeds niet 1 van beide shoulder drops. (Een uit Shadowlab, 1 uit Auchenai Crypt Heroic)

    En ik word er nu echt dood ziek van. :{ :mad:
     
  9. C H i L

    C H i L Active Member

    Berichten:
    2.437
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe langer je ervoor moet spelen des te leuker is het als je ze eindelijk beet hebt ;) Maar ik geef je wel gelijk, sommige items die ik wil hebben met hoge droprate, droppen voor mij nooit, echt raar.
     
  10. Conquistador

    Conquistador XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.869
    Leuk Bevonden:
    5
    Random loot he ;)

    Bij random loot kun je infeite een instance 100 keer runnen en telkens dezelfde loot hebben. Het is namelijk ook mogelijk om 100 keer achter elkaar 6 te gooien met een dobbelsteen. Al is deze kans heel klein.
     
  11. *Xink*

    *Xink* Spartan U13

    Berichten:
    2.525
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja het is wel leuker als je na een paar weken pas je gear hebt... maar als iedereen hem met de 2e run krijgt... valt het tog tegen xD
     
  12. C H i L

    C H i L Active Member

    Berichten:
    2.437
    Leuk Bevonden:
    0
    Yup, vind het gewoon raar dat een item 35% dropchance heeft en ik de boss tien keer overnieuw moet doen, brute pech
     
  13. Pim

    Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.887
    Leuk Bevonden:
    76
    Voor de arena's eens gerespecced.
    Heb een sucky 90 dps 2h, maar het was maar om te proberen.
    Toen ik dit echter zag, moest ik wel een dikke 2h krijgen, dus die heb ik volgende week wel.


    90 DPS 2h, 1.9k AP, 32% crit.

    [​IMG]


    Top MS van de avond op 3.3k :+
    Gekke overpoweredheid met een healer erbij :)
     
  14. Inferius

    Inferius Baller.

    Berichten:
    3.843
    Leuk Bevonden:
    45
    Net mn nieuwe Gladiator robe gehaald, 2 set bonus en zit nu op 7200hp unbuffed. ^^
     
  15. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Alweer terug dan? :cool: Mooi, dan kunnen wij eens wat arena doen. :+ Want het is er weer niet van gekomen. O-)
     
  16. Inferius

    Inferius Baller.

    Berichten:
    3.843
    Leuk Bevonden:
    45
    Ben 5 dagen weggeweest slet! Blame arra maar dat je geen punten hebt gekregen. :+
     
  17. $martgun

    $martgun kzie je L!VE

    Berichten:
    211
    Leuk Bevonden:
    0
    Welke build gebruik jij voor PvP, en met name Arena's? Mij lukt het echt niet om een full PvP build te maken, omdat je gewoon minder dmg doet in raids dan. Ben misschien ook wel te PvE ingesteld. Zit onderhand op 914 firedmg gearwise.8)
     
  18. Inferius

    Inferius Baller.

    Berichten:
    3.843
    Leuk Bevonden:
    45
  19. *Xink*

    *Xink* Spartan U13

    Berichten:
    2.525
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben dan geen mage.. maar voor 2 vs 2 arena lijkt PoM + 50% meer crit op frozen targets + ice barier wel heel fijn..
    Loop naar target, frostnova, frostbolt + CoC + PoM + frostbolt, dan zijn ze tog wel dood? :9
    Of iig 1, en dat duurt nog geen 5 sec ofzo..
     
  20. Inferius

    Inferius Baller.

    Berichten:
    3.843
    Leuk Bevonden:
    45
    Nee, frost nova breekt nu zodra er een crit op de target valt, dus dat is pretty useless. En jah, ik ben ook arc/fire geweest in arena, maar dat is te veel luck based en je word meestal als target #1 gelijk gezerged door de tegenpartij dus mijn build is het beste imo.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina