1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] World of Warcraft [Deel 15]

Discussie in 'Games' gestart door Tco, 18 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pim

    Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.887
    Leuk Bevonden:
    76
    In principe is het echt grote bullshit. Ze kunnen alles, maar dan ook echt alles terughalen als ze dat willen. Als ik geen TF had, zou ik mijn gear ook niet teruggewild hebben, maargoed. Dat wapen kon ik niet laten gaan :+
    Uiteindelijk geen spijt van gehad (kostte me 1.6k gold), want ik levelde als een trein door de gear die ik had.

    Maargoed, hoop dat je alles terugkrijgt (incl gold), ga er maar niet van uit though :mad:
     
  2. dave123

    dave123 Active Member

    Berichten:
    836
    Leuk Bevonden:
    0
    In mijn vorige guild was het ook bij iemand gebeurd, en toen heeft de guildbank geld toegeschoten om zijn gear terug te krijgen
     
  3. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Banked items ook, alles, zelfs een paar items die ik kort daarvoor zelf aan de vendor heb verkocht. :)
    Het is niet zo veel hoor, al mijn gear (resto gear, feral gear, banked items) kostte bij elkaar 189 gold. Een bedrag dat in TBC niks is.

    edit:
    Dat van Pim heeft 1,6K gold gekost, ok, baas boven baas. 8)
     
  4. Ebrithil

    Ebrithil Active Member

    Berichten:
    1.048
    Leuk Bevonden:
    39
  5. *Xink*

    *Xink* Spartan U13

    Berichten:
    2.525
    Leuk Bevonden:
    0

    Dat slaat dus helemaal nergens op he, of hij nou 1 password logged, of 20...
    De ''Hacker'' (kan je niet eens meer zeggen tegewoordig -_-) gaat tog snachts op je account omdat overdag kan jij online zijn en merk je dat iemand op je acc wilt.
    En ik denk dat je beter je pc kan formatteren dan 3 miljoen virus scanner proberen, ze kunnen tog nooi alles vinden.
     
  6. Pim

    Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.887
    Leuk Bevonden:
    76
    Ik was zo stom om meer dan de helft van de epics te bewaren (T1, Shitload aan wapen/random epics etc).
    Nu verkoop ik meteen alle gear die ik niet meer gebruik.
    Heb T3 en de bulwark uit BWL (chromaggus schild) en Naxx wapen bewaard. Verder alles meteen verkocht zodat het me nu niet meer dan 400g kan kosten.

    Eigenlijk waren de enchants nog vervelender dan de gear moet ik zeggen. >_<


    Maargoed; hoe je het moet betalen? Geld van je vrienden. Bij mij was iemand van Mazrigos naar Tarren Mill getransferred met het goud zodat ik de gear kon terugkrijgen.
     
  7. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Wat weet jij daar nou van? Die hacker veranderde mijn wachtwoord en logde daarna in. En het is me toen een paar keer voorgekomen dat ik 's middags een disconnect kreeg en toen niet meer kon inloggen.
    En het heeft wel degelijk zin, wat heeft een hacker aan een password dat outdated is? Ik ga 's avonds een net veranderd wachtwoord natuurlijk niet meer invullen hè. _0/ Kleine moeite, het gaat om voorkomen! Je kunt je pc wel formateren, je wilt er toch zeker van zijn dat het niet nog eens gebeurd? En dan gebruik je die scanners wel regelmatig.
     
  8. *Xink*

    *Xink* Spartan U13

    Berichten:
    2.525
    Leuk Bevonden:
    0
    Dus hij heeft voor jou zn 60/70 getransfered? :eek:
    Best aardig. :+

    //Giel, als je gewoon niet meer 'gehacked' wilt worden formatteer je tog even je pc? ik snap niet wat daar zo moeilijk aan is. :mad:
    Iedere dag nieuwe password, zóvaak je pc scannen...
    Mijn account is nog niks mee gebeurt in 2 jaar en heb volgens mij 4 keer mn pc gescanned.
    En trouwens ALTIJD hetzelfde password gehouden.
     
    Laatst bewerkt: 29 apr 2007
  9. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Ik zeg toch net, het gaat om voorkomen. Met formatteren haal je je oude troep weg, wie zegt dat je niet opnieuw iets binnenhaalt? Voorkomen > genezen. Juist omdat ik virusscanners niet vertrouw, update ik mijn password regelmatig. Big deal.
     
  10. Pim

    Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.887
    Leuk Bevonden:
    76
    Mmm, 60 rogue was het.
    Gast had nog 5 level 60's, dus het maakte niet zoveel uit :+
    Hij betaalde zelfs migration omdat ik blut was op dat moment.
    Verras hem door over 2 dagen de rogue terug te halen (die ik naar 70 heb geleveld O-))

    Last but not least: EINDHOVUH!!!! :b:


    8) :+
     
  11. Inferius

    Inferius Baller.

    Berichten:
    3.843
    Leuk Bevonden:
    45
    Gogogo boeren. \o
     
  12. Jerreby

    Jerreby Active Member

    Berichten:
    2.043
    Leuk Bevonden:
    32
    Gaan we nu hier verder over voetbal :+?
     
  13. *Xink*

    *Xink* Spartan U13

    Berichten:
    2.525
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik snap zowiezo niet hoe jij een keylogger binnenhaalt, als je een beetje uitkijkt met wat je download dan krijg je zon ding nooit.. :x
    En formatteren is een manier van voorkomen.
    Mja als jij het fijner vind meerdere malen per dag je password te veranderen...
    Doe je dat ook bij sites? :eek:
     
  14. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Man, je weet niet eens waarover je praat. |:- Wat biedt formateren nu voor een garantie wat er later voor spyware en trojans je pc binnensluipen? Niet dat ik er iets tegen heb, maar daarmee bescherm je je computer toch niet voor wat je erna doet? Dat is toch niet meer dan logisch. En ter informatie, ik heb die keylogger binnen gehaald door als een van de weinigen mijn guildsite geregeld te bezoeken en helaas geen geupdate IE te hebben destijds. Please, just su. 8)

    edit:
    Besides, ik deel mijn computer met 3 andere mensen! Weet ik veel wat die anderen voor sites bezoeken.
     
  15. Gdzr

    Gdzr Hmmm?

    Berichten:
    2.751
    Leuk Bevonden:
    62
    Heeft wow geen bankpass? byv 0000 dat je zelf nog moet veranderen, want dat lsot een hele hoop gehack op volgens mij
     
  16. Forgottensoul

    Forgottensoul The One

    Berichten:
    1.408
    Leuk Bevonden:
    0
    lol dat achterhalen ze juist met een keylogger gdzr
     
  17. Gdzr

    Gdzr Hmmm?

    Berichten:
    2.751
    Leuk Bevonden:
    62
  18. Furies

    Furies XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.777
    Leuk Bevonden:
    6
  19. Furies

    Furies XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.777
    Leuk Bevonden:
    6
    Naja, dat lukte dus niet echt!

    Underbog Heroic daarna maar gegaan samen met m'n broer en wat guildies.

    Damn die trashies voor de laatste boss slaan hard!

    Maargoed, alsnog loot gehad. Weer een wapen voor m'n collectie.

    Bogreaver
    Binds when picked upOne-Hand Axe
    85 - 159 Damage Speed 1.70

    (71.8 damage per second)
    +15 Stamina
    Durability 90 / 90
    Requires Level 70
    Equip: Improves critical strike rating by 18.
    Equip: Increases attack power by 28.

    Leuke offhand. Alhoewel ik nu echt even moet kijken welke wapen combo ik moet doen. Iemand suggesties? Ik heb deze wapens:

    The Harvester of Souls
    Claw of the Watcher (+12 AP, +3 Crit +4 Stamina gems erin)
    Latro's Shifting Sword
    Reflex Blades

    En dan ook nog die Bogreaver!

    Help plx! 8)
     
  20. Xatos

    Xatos Grand Theft Auto

    Berichten:
    1.207
    Leuk Bevonden:
    4
    Claw of the Watcher in main sowieso. En Bogreaver/Harvester in off-hand (ligt eraan of je snel/of langzaam in off-hand wilt hebben, stats zijn niet echtverschilled), imo :)

    En idd, die Bog Lords slaan harder dan iets in Kara/Gruul, haha.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina