1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] World of Warcraft [Deel 15]

Discussie in 'Games' gestart door Tco, 18 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. *Xink*

    *Xink* Spartan U13

    Berichten:
    2.525
    Leuk Bevonden:
    0
    Hmm, TF is tog maar 300 dmg en 20% minder attackspeed, dat is tog niet zo heel goed meer?
     
    Laatst bewerkt: 7 mei 2007
  2. PBateman

    PBateman From the Shadows

    Berichten:
    4.215
    Leuk Bevonden:
    233
    Dat was ik, ben sinds afgelopen donderdag weer begonnen, teveel vrije tijd over, te weinig andere interessante games, tsja... |:-

    En Gruul's Lair was aangekondigd, leek me wel weereens leuk om met 25 man te raiden, en dat was het ook :)

    Wel grappig dat mijn guildies jou pakten, ''omg we killed a farmer !'' :+
     
  3. Conquistador

    Conquistador XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.869
    Leuk Bevonden:
    5
    Haha nice :D

    En welkom terug :p
     
  4. Furies

    Furies XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.777
    Leuk Bevonden:
    6
    Whaha, mja. Had niet verwacht dat Nayson mij zou ganken! En toen zag ik jou ineens daarnaast staan. WTH!

    200G left till epic mount!
     
  5. the only ego

    the only ego linux hippie

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0
    hey folks vraagje, Kreeg vrij recent van Blizz een mailtje dat ik 10 dagen gratis tbc kon proberen. Nou verveel ik me dood en was ik wel benieuwd naar tbc. Gister de client begonnen met downloaden. duurde langer dan verwacht dus ik had zoiets van ik activeer die trial morgen wel. Ligt heel de WoW-EU site der uit. Iemand enig idee waarom ?
     
  6. Pim

    Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.887
    Leuk Bevonden:
    76
    Ik heb het over Windfury, oftewel extra attacks.
    In principe kan ik een mage binnen een swing timer reset neerhebben :)
    (MS, white, Extra WF white).
    Al blinken ze toch meestal weg :+
     
  7. Inferius

    Inferius Baller.

    Berichten:
    3.843
    Leuk Bevonden:
    45
    Nou en!? :< Ik doe pew pew pew op jou hoor! :mad:
     
  8. *Xink*

    *Xink* Spartan U13

    Berichten:
    2.525
    Leuk Bevonden:
    0
    Mijn zin was verkeerd. :+
    Dacht dat je TF bedoelde.
    Loopt er zovaak een shaman bij jou met totams? :eek:
    En WF hit is gewoon bijna een crit door die extra ap en omdat het er 2 zijn. :9
     
    Laatst bewerkt: 7 mei 2007
  9. Pim

    Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.887
    Leuk Bevonden:
    76
    Totem krijg je maar 1 extra.
    En ik ben echt niet zo stom dat ik zonder healer een BG inga.. warriors zijn free kills >_<
    Doordat ik een healer (of 2 soms als de andere warrior dood was) had, pwnde ik BG's die dag :+
     
  10. *Xink*

    *Xink* Spartan U13

    Berichten:
    2.525
    Leuk Bevonden:
    0
    Ooh dan zuigt dat totem best wel... nooit geweten.
    Is het echt zó erg met warriors, ze slachten mn shaman soms nogal hard af hoor. :9

    //Wat is er dan eigenlijk zo erg aan warriors in pvp, iedereen zegt dat ze zuigen maar ik snap niet waarom.
     
    Laatst bewerkt: 7 mei 2007
  11. Pim

    Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.887
    Leuk Bevonden:
    76
    Ik kan 1vs1 op het moment toch nog wat afmaken, al hangt het wel van crits af natuurlijk.

    Ik ren standaard weg van hunters, mages, paladins eigenlijk. Mits ze normaal spelen kan ik ze met geen mogelijkheid neerhalen. Een mage kan me na de patch weer lekker R1 frostbolt kiten.

    Een warrior kan ook alleen maar melee (DUH), dus als ik een groep in charge, wordt ik door iedereen getarget en genuked (ook logisch). In principe zou ik binnen 2 seconden doodzijn, ware het niet dat ik een leuk healerteam bij me heb als ik PvP.
    Dat ik een healerteam bij me heb is de bedoeling van Blizzard. 1vs1 was een warrior te sterk (NERF), dus zeiden ze dat je gemaakt bent voor groep-PvP. Gebruik je groep-PvP (arena/BG's), maak je alles af, omdat het zo bedoeld is door Blizzard. Echter is de warrior door de nieuwe gear weer "overpowered" en komt de klap van de nerfbat weer.

    imo zijn warriors op het moment precies goed. PvE dmg is goed, en PvP is goed als je een healerteam bij je hebt.


    Flurry wordt nu voor warriors met 5% generfed (niet voor shamans overigens >_<>_<) waardoor de dps weer een stuk zakt (16% op totale dmg volgens een warrior-guru die een beetje theorycraftgeil is). Nu buffen ze glancing blows weer, waardoor het misschien weer een beetje wordt goedgemaakt, maar hier profiteren andere classes ook weer van.

    Blizzard heeft geen idee hoe ze een warrior moeten finetunen doordat ze de gear elke keer weer te goed maken. Zo krijg je classes die alles met hun gear moeten die dan weer overpowered raken. Nerf nerf nerf.
     
  12. Inferius

    Inferius Baller.

    Berichten:
    3.843
    Leuk Bevonden:
    45
  13. *Xink*

    *Xink* Spartan U13

    Berichten:
    2.525
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe krijg jij die healers zo ver om mee te gaan? :9
    En van dat flurry niet voor shamans is best wel niet zo erg tbh, want de melee dps is laatste patch al VER gedaalt dmg die 'fix'
     
  14. Conquistador

    Conquistador XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.869
    Leuk Bevonden:
    5
    En dat word weer gefixed slimmerd.
     
  15. *Xink*

    *Xink* Spartan U13

    Berichten:
    2.525
    Leuk Bevonden:
    0
    Weer? 2 keer dezelfde fix?
    Speel al 2 maanden niet ofzo, mis ik iets? :+
     
  16. MasterApu

    MasterApu De klassieker

    Berichten:
    1.580
    Leuk Bevonden:
    0
    Zoals Pim het al zegt. Warriors hebben een healer nodig anders zijn het idd free kills. Af en toe kun je iemand afmaken, maar dat hangt van lucky crits af. Toch wel jammer.
     
  17. Pim

    Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.887
    Leuk Bevonden:
    76
    Hoe krijgt een healer anders honor?
    een MS warrior healen is beter dan random healen ;)
    En als je goed healed krijgt de healer ook een shitload aan honor.
    Oftewel, je hebt elkaar nodig.
     
  18. Brocade

    Brocade Active Member

    Berichten:
    1.072
    Leuk Bevonden:
    38
    Inderdaad :thumbs:

    Ik heb zelf ook een priest, en eenmaal level 60 zat ik alleen maar in de battlegrounds. Healde voornamelijk warriors en dat zorgde toendertijd voor een shitload aan Honorpoints en kills. Spam healing zorgt voornamelijk voor irritatie bij de tegenpartij en ze blijven meestal doorgaan met het proberen van het killen van de warrior.

    Korter gezegd: De tegenpartij is vrijwel zeer snel kapot, wat resulteerd in een hoop easy honor en kills \o/
     
  19. PBateman

    PBateman From the Shadows

    Berichten:
    4.215
    Leuk Bevonden:
    233
    Zo stom altijd he, eerste regel in PvP en zelfs PvE : Healers die first.

    En toch zie je altijd hele zwermen lui op die gehealde Warrior duiken. 8)
     
  20. Brocade

    Brocade Active Member

    Berichten:
    1.072
    Leuk Bevonden:
    38
    Ik vind dat echt een schitterend gezicht :+

    Kan me sommige AB runs nog wel voor me halen. Sta ik samen met een andere priest op een heuvel bij de stables, warrior en rogue killen iedere tegenstander die ze maar tegen komen, en het word maar drukker en drukker, iedereen willen de warrior en rogue killen, terwijl wij OVERDUIDELIJK op de heuvel stonden te spam healen. Werkelijk niemand die het in zijn kop haalde om ons te killen maar nee hoor, de warrior moest en zou gekilled worden :lol: Schitterend was dat. De honor kills vlogen me op dat soort momenten echt om de oren.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina