[PC] World of Warcraft [Deel 15]

Discussie in 'Games' gestart door Tco, 18 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hvc.

    Hvc. keep ya Head Up..!

    Berichten:
    757
    Leuk Bevonden:
    0
    dus dat betekt dat je met je mannetje van wow1 ook gwn in burning crusade kan lope? :)
     
  2. Dark Miracle

    Dark Miracle Guest

    Ik heb World of Warcraft ook maar weer eens geïnstalleerd, alleen ik vind dat ie niet optimaal draait.

    Mijn specs:

    -AMD Athlon 64 X2 4800+
    -ATi X1900XTX 512MB
    -2048MB Corsair RAM
    -Asus A8R-MVP

    Dat World of Warcraft problemen heeft met Dual-Core processors hoef je mij niet te vertellen, ik zou alleen willen weten of iemand hiervoor een oplossing heeft ? ;)
     
  3. *Xink*

    *Xink* Spartan U13

    Berichten:
    2.525
    Leuk Bevonden:
    0
    Alles blijft hetzelfde, alleen er komen meer dingen bij.
    Dus, ja.
     
  4. Jerreby

    Jerreby Active Member

    Berichten:
    2.043
    Leuk Bevonden:
    32
    Het is gewoon een uitbreiding met een nieuw wereld deel, nieuwe quests, nieuwe spullen etc.. Alles blijft gewoon het zelfde, je kunt nog steeds met je 'mannetje' overal heen waar je eerst heen kon. Het enige nieuw met de uitbreiding is dat je naar een ander werelddeel kunt om daar een nog hoger level te bereiken.

    Dus ja, je kunt nu gewoon WoW kopen en als je level 60 bent kun je TBC kopen en met de zelfde character door gaan.
     
  5. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Dat is precies waarom ik hem niet bij GCshop heb besteld, zo is dat wel eerder gegaan en zij nemen veel te ruime marges bij het aantal pre-orders voor collector's editions.

    Nu heb ik hem überhaupt niet gereserveerd, dus ik ga er ook niet van uit dat ik hem volgende week heb. O-) Maar kwa school is dat misschien wel beter zo.
     
  6. *Xink*

    *Xink* Spartan U13

    Berichten:
    2.525
    Leuk Bevonden:
    0

    Mijn laptop draait wow goed, zou hem met alle plezier met je willen ruilen! :+
    Mischien als je dr naar googles kan je dr iets voor vinden, mischiene een addon ofzo...
     
  7. Legacy

    Legacy Dodelijk

    Berichten:
    568
    Leuk Bevonden:
    0
    Bah, ben al vanaf 3 uur vanmiddag Patches aan het downloaden. :+
     
  8. Pim

    Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.887
    Leuk Bevonden:
    76
    Heb dezelfde CPU, een iets brutere GPU en verder hetzelfde (ongeveer).
    Draait toch echt als een zonnetje hoor.

    Kijk eens naar je drivers van je mobo en GPU's zou ik zeggen. :)
     
  9. Inferius

    Inferius Baller.

    Berichten:
    3.843
    Leuk Bevonden:
    45
    Ik heb ook ongeveer hetzelfde en nergens last van. :)
     
  10. Dark Miracle

    Dark Miracle Guest

    De drivers zijn allemaal up-to-date.

    Neem trouwens eens een kijkje op dit forum, http://www.hardforum.com/showthread.php?t=983781. Dan kun je zien dat ik niet de enige ben die met dit probleem zit.
     
  11. Legacy

    Legacy Dodelijk

    Berichten:
    568
    Leuk Bevonden:
    0
    Nu heb ik nog een vraagje;

    Ik heb World Of Warcraft een jaartje of 1,5 jaar geleden dus gespeeld, account aangemaakt, een paar maandjes gespeeld blabla...
    Nu wil ik dus weer gaan spelen (Zoals misschien al gemerkt) maar er zijn een aantal problemen. Als het goed is heb ik me wachtwoord en passwoord goed ingevoerd maar toch kom ik er niet op, ik moet hier wel bij zeggen dat ik 1,5 jaar geleden via CreditCard heb gespeel (Maandelijks) en dat ik die op een gegeven moment stop heb gezet op de site van World Of Warcraft zelf (Onder mijn account) omdat de afschrijvingen op me Credit Card zich herhaalde.

    Via mail kan ik niet me wachtwoord en passwoord opvragen want ondertussen heb ik andere mal (Andere provider gekregen), maar als het goed is moeten de wachtwoord en passwoord gewoon goed zijn ds dat geen probleem.
     
  12. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Ik dénk dat je het beste het support-forum kunt gebruiken op www.wow-europe.com of de helpdesk pagina van hun frontpage. Je kunt je account alsnog terugvragen door te bewijzen dat jij het bent (dmv van je persoonlijke gegevens, je geheime vraag en/of je cd-key).
     
  13. Legacy

    Legacy Dodelijk

    Berichten:
    568
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik kan het nergens vinden, ik denk dat ik vanmiddag maar een nieuwe game ga kopen. Is het nog steeds zo dat je je account moet activeren met een CreditCard code en dat je dan pas een maand gratis heb, of kan dat nu ook met een GameCard?
     
  14. Pim

    Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.887
    Leuk Bevonden:
    76
    Dude 8)
    Dat is ook pas erm... bijna 2 jaar geleden? :+


    Je bedoelt pala's met de gear om burst damage te doen, constant te cleansen en ook nog te healen. Dat lukt niet met 3k mana en een IBS :+
     
  15. Legacy

    Legacy Dodelijk

    Berichten:
    568
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb dus weer een account blabla...
    Nu heb ik wel even een CreditCard kunnen regelen, maar daar mag geen geld vanaf alleen om te registreren dus. Dat heb ik dus ook gedaan en ik heb de CreditCard dus gecanceld. Nu speel ik dus alleen me gratis maand en dan ga ik over op PrePaid-Kaartjes.

    Onthoudt Blizzard nu de CreditCard nummer of iets dergelijks?
     
  16. *Xink*

    *Xink* Spartan U13

    Berichten:
    2.525
    Leuk Bevonden:
    0

    Bubbel? alle dots weg + 12 secs om te healen, locks hebben geen 20k health hoor...
    Ik ben vaak zat afgemaakt door con, al heeft hij net 'iets' beter gear als mij. :+
     
  17. Inferius

    Inferius Baller.

    Berichten:
    3.843
    Leuk Bevonden:
    45
    Maar dat is niet alleen voor locks hoor, elke class kan in principe van elke class winnen als de gear difference groot is, bij sommige classes merk je misschien alleen wat minder.
     
  18. Conquistador

    Conquistador XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.869
    Leuk Bevonden:
    5
    Ehm ja maar ik ben holy, daarnaast waarom zou ik een bubbel gebruiken om de dots weg te halen? Bubbel gebruik ik pas als het heel krap word. Ik kan met cleansen 3 dots van je weghalen en eentje die hou ik over. Daarnaast outheal ik gewoon jouw dps daardoor kan ik je verslaan :)
     
  19. *Xink*

    *Xink* Spartan U13

    Berichten:
    2.525
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja dat bedoelde ik, als je bijna dood bent doe je bubbel, en die haalt ook de dots weg, en dan heb je 12 sec om je vol te healen. :D
     
  20. Sphinx

    Sphinx Active Member

    Berichten:
    442
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik twuijfel nog of ik WoW ga proberen.
    Ik werk bij de Free Record in Hoorn en daar kregen we vandaag die Collector`s Edition binnen....Maar de inhoud is echt mega bruut en daarom wil ik het wel proberen, maar is het echt zo tof.

    Is het ook te doen met gamen als je niet elke dag de tijd heb????
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina