1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] World of Warcraft [Deel 15]

Discussie in 'Games' gestart door Tco, 18 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Forgottensoul

    Forgottensoul The One

    Berichten:
    1.408
    Leuk Bevonden:
    0
    Mm, ik weet niet of het op lvl 70 of op een hoger lvl leuk is.
    Ik zie wel.
    Ik zie trouwens wel dat jullie vette addons hebben, moet ik ook maar eens downloaden :+
     
  2. *Xink*

    *Xink* Spartan U13

    Berichten:
    2.525
    Leuk Bevonden:
    0
    Erg he, dat de game eerlijk blijft. iemand die 2 uur per dag speelt zou nooit aan goed gear kunnen komen.. en dat vind niemand natuurlijk goed, want je moet persee je leven vergooien voor goed gear..
     
  3. Conquistador

    Conquistador XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.869
    Leuk Bevonden:
    5
    Wat is dat voor krom gelul?
     
  4. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Ik ben juist blij dat je niks kunt verliezen. Dat zou juist vreselijk ontmoedigend zijnom te spelen. :x Vergeleken met level 60 is het veel en veel te makkelijk om aan pvp epics te komen, dat vind ik ook niks. Maar dan toch vind ik pvp in WoW fantastisch. Daar zit tenminste een beetje spanning in. Ik kom net uit een SV run waarbij ik mezelf echt wakker heb moeten slaan zo eentonig is het. Dat ze nu de huidige pvp tier1 epics nóg goedkoper gaan maken, vind ik dan weer vreselijk. Kwa gear is de uitdaging weg, kwa gameplay niet.
     
  5. Manialmadcowie

    Manialmadcowie Active Member

    Berichten:
    838
    Leuk Bevonden:
    14
    bla bla bla -_- lul niet zo dom man.
     
  6. Conquistador

    Conquistador XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.869
    Leuk Bevonden:
    5
    Ja in SV val ik zelf ook in slaap inmiddels, maar ik bedoel maak het dat je wat kunt verliezen als je zo makkelijk aan PvP gear kan komen. Er zit totaal geen uitdaging meer in, want je krijgt je gear toch wel.
     
  7. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Wat voor uitdaging zit er in pve dan? Dropt t of dropt t niet. Uiteindelijk krijg je het toch wel als je in een degelijke guild zit, net als pvp. Ik vind je gear kwijtraken absoluut geen goede oplossing. Als ik het zou hebben, zou ik niet meer spelen. Wat heb je aan een game die je ontmoedigt door te spelen? Op dit moment is het te makkelijk. Maar dat kunnen ze beter oplossen door of de prijzen flink op te schroeven of het zo te maken dat je een bepaalde arena-rating nodigt hebt wil je überhaupt een bepaald item kunnen kopen.
     
  8. *Xink*

    *Xink* Spartan U13

    Berichten:
    2.525
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind ook dat ze het niet nog goedkoper moeten maken, eerlijk gezegt de arena set iets duurder, en marshal etc zo laten.
    Maar als iedereen zo makkelijk gear kan krijgen etc van arena boeit tog niet.. het is altijd minder als in pve, tier 4 like items in arena en tier 5 kon je al krijgen, is nu hetzelfde met arena en tier 5 en tier 6 is ook te krijgen.
     
  9. Furies

    Furies XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.777
    Leuk Bevonden:
    6
  10. Orcrist

    Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.297
    Leuk Bevonden:
    8
    Uhu, het is natuurlijk eerlijk om iemand die 2 uur per dag speelt dezelfde kwaliteit gear te geven als iemand die 6 dagen in de week iedere avond aan het wipen is, consumables spamt, op repair kosten wordt gejaagt, en overdag zichzelf moet verdiepen in de nieuwe encounters. Ofcourse!

    PvE is een zwaardere inspanning dan PvP, tevens heb je er een groter en hechter team voor nodig en gaat er meer tijd in zitten. Het is voor mij slechts logisch dat de rewards beter zijn.
     
  11. Ebrithil

    Ebrithil Active Member

    Berichten:
    1.048
    Leuk Bevonden:
    39
    Haha, arme gozer :D
    M'n oren zijn wel een beetje pijn gaan doen -_-

    Maar wat leren we hier weer van? Nooit met je ouders gaan bekvechten met voice activation aan 8)
     
    Laatst bewerkt: 11 jun 2007
  12. Toyota Yaris

    Toyota Yaris Superstar member

    Berichten:
    741
    Leuk Bevonden:
    0
    Toch heeft ie gelijk want als je 6 dagen per week iedere avond speelt en als je vervolgens overdag ook nog moet verdiepen in de encounters. Dan ben je of een student met weinig studiepunten, of je bent heel rijk en hoef je niet te werken, je hebt een uitkering en je hoeft daardoor niet te werken. Maar dit probleem was sowieso niet te voorkomen. Want er zullen altijd mensen zijn die doorslaan in dit spelletje en rond de 75 - 100 uur per week spelen en dus eigenlijk geketend zijn aan deze game. Ikzelf zie het zo, voor de echt ruige gear kijk ik gewoon naar de screenshots op de diverse websites, en voor de fun ren ik zo af en toe ook eens rond in de wow game, ik level een beetje ik check de ubergear van de supergamers en voor de rest heb ik gewoon plezier.

    Wat ik me wel af en toe af vraag hoe beter de virtual gear /stats hoe slechter de real life gear / stats (-5 health)? Maar nogmaals ik mag graag na de top of de range spelers kijken maar ik ben er niet jaloers op. Tenzij ze het gaan aanpakken als warcraft 3 (wat ze volgens mij met die arena toernooien willen gaan doen) en er voor de top 20 spelers er echt veel geld te verdienen is.
     
  13. Nitram

    Nitram BiA!

    Berichten:
    1.501
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind niet hij gelijk heeft, het hele punt van MMORPGs is dat jij zoveel kan spelen als jij zelf wil, en het gaat om het upgraden van gear.
    Dus hoe meer tijd je in het spel steekt hoe sneller je gear upgrade. Dit is altijd zo geweest met MMORPGs en zal altijd zo blijven.

    En ik vind ook dat mensen niet zo op elkaar moeten letten, so what als iemand zijn hele leven WOW wil spelen? het is toch zijn leven als hij daar plezier in beleeft waarom zou dat niet mogen? Alhoewel 100 uur wel erg overdreven is.
    De een verdoet zijn vrije tijd met het verzamelen van postzegels, de ander doet het door middel van games. Wie ben jij om voor hun te bepalen wat ze in hun vrije tijd doen?
    En de een heeft nou eenmaal meer vrije tijd dan de ander.
    Ikzelf raid ook niet, maar ik zit er totaal niet mee. Het is mijn eigen keuze, en als mensen wel willen raiden zal ik ze niet tegenhouden. En het zou gewoon niet eerlijk zijn dat iemand die 2 uur per week speelt dezelfde gear in hetzelfde tempo kan behalen.

    Edit: En nog iets, als gear te makkelijk wordt gemaakt gaat de lol er ook vanaf. Neem nou Netherdrakes, die waren eerst bedoeld exclusief voor mensen met hoge arena rating. Maar nu zijn ze voor iedereen toegankelijk gemaakt, en nu zie je ze overal. Als je er nu een ziet kijk ik er niet eens meer van op. En zo is het met heel veel dingen, alles is te makkelijk en zoveel mensen hebben het dat de exclusiviteit erafgaat waardoor het ook minder leuk wordt.
     
    Laatst bewerkt: 11 jun 2007
  14. Elendill2003

    Elendill2003 For those who gave

    Berichten:
    943
    Leuk Bevonden:
    0
    PvE is zwaar door het organisatorische gedeelte. PvP is kwa skills imo veel zwaarder (als je redelijke tegenstanders hebt).

    De rewards voor PvP zijn idd vrij makkelijk te verkrijgen tegenwoordig, maar hebben dan ook wel stats die alleen goed zijn voor PvP (resilience). En raiden is nog steeds vrij lastig.
     
  15. PBateman

    PBateman From the Shadows

    Berichten:
    4.215
    Leuk Bevonden:
    233
    Ik ben juist erg blij dat er ook goeie epics te krijgen zijn voor mensen die niet veel tijd in het spel willen steken.

    Degenen die er erg van balen dat zij (ik noem maar wat) 6 avonden per week raiden voor gear en liever niet willen dat mensen die 1 uur per dag PvPen ook goeie gear krijgen, kunnen volgens mij beter overstappen naar een game als Everquest 2.

    WoW is nml. een casual MMORPG, of MMORPG-lite.
     
  16. Orcrist

    Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.297
    Leuk Bevonden:
    8
    WoW is zowel hardcore als casual, de keuze is aan de gamer om te bepalen hoe hij zijn tijd wilt besteden. En EQ2 is een bagger game, dus per defenitie geen alternatief. ;)
    En het gaat hier niet om elitair zijn maar om de waarde van de gear. Zoals ook al is gezegd, de netherdrakes. Wat voor lol is er aan als ze niet meer exclusief zijn? Zelfde met gear, wat voor lol is het als iedere 11 jarige met 2 uur per dag "ph4t leWt" kan halen in een paar weken.. Het moet een beloning zijn voor een prestatie, en die prestatie moet evenredig zijn met de beloning. Wat op dit moment niet het geval is met de arena sets.
     
  17. PBateman

    PBateman From the Shadows

    Berichten:
    4.215
    Leuk Bevonden:
    233
    Je kunt toch ook stoppen met het vergelijken van jouw gear tegenover die van iemand anders ?
     
  18. MasterApu

    MasterApu De klassieker

    Berichten:
    1.580
    Leuk Bevonden:
    0
    Conc heeft gelijk. De verhoudingen zijn heel krom. Ze hadden beter het oude sysyem met rangen kunnen houden. Of de items gewoon veel duurder maken. De verhouding is niet het enige probleem, doordat pvp items zo makkelijk te verkrijgen zijn wordt de pve progress tegen gegaan. Er zijn heel veel spelers die zoiets hebben van: waarom zou ik opnieuw 3 uur lang gaan wipen vanavond als ik ook kan gaan pvpen. Veel mensen gaan slacken door te pvpen in plaats van de guild te helpen. Dit is een slechte zaak, kijk naar de pvp patch vlak voor de TBC.
     
  19. MiGilleS

    MiGilleS Green Mile User

    Berichten:
    725
    Leuk Bevonden:
    0
    mhh nee is niet zo.. de meeste mensen die nemen gewoon elke weeek een nieuw arena team als hun oude team onder de 1500 zat en spelen dan 10 potjes..

    2v2 van 1400 = 240 punten!
    3v3 van 1400 = (als ik het goed heb) +- 400
    en 5v5 is absurt! dat is gewoon al heel snel 600 punten! '

    het enige dat jammer is is dat ik nooit een normaal arena team vind dus maar 1 keer 1 weekje heb gespeeld.. alleen is het veeeeeeeel te simpel om gear te krijgen!

    ik kan niet zeggen dat ik raid ervaring heb.. langena niet, maar ik heb er wel van geproefd en bij een raid moet iedereen gewoon doen wat er gevraagd word anders heb je niks! en in een arena team die 10 van de 10 potjes verliest krijgt nog wel punten. dus dat is echt jammer!
     
  20. MiGilleS

    MiGilleS Green Mile User

    Berichten:
    725
    Leuk Bevonden:
    0
    SICK! op me server loopt een shammy met 4/5 t5 !! hoe ziek!? heel ziek!
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina