1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] World of Warcraft [Deel 15]

Discussie in 'Games' gestart door Tco, 18 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Orcrist

    Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.297
    Leuk Bevonden:
    8
    Again, het gaat om de _waarde_ van de gear. Wat is een epic waard als iedereen hem heeft? Zou Thunderfury iets waard zijn als de hele server er mee rond zou lopen in plaats van 20/30 mensen? Het is een belangrijk onderdeel van een MMO, en dat klopt op dit moment gewoon niet.

    Waarom? Ik heb T5 legs, Conq is geheel in T4 en heeft bijna de hele T4 set al dubbel en kan als hij wil binnen een week nog is 3 T5 items er bij looten. Er zijn al honderden guilds die T5 farmen, dus niks zieks aan.
     
  2. Nitram

    Nitram BiA!

    Berichten:
    1.501
    Leuk Bevonden:
    0
    Jup, er moeten meer Legendary items zoals Thunderfury, items die maar enkele mensen per server hebben.
     
  3. PBateman

    PBateman From the Shadows

    Berichten:
    4.215
    Leuk Bevonden:
    233
    De ene epic is de andere niet toch ?

    Dus als jij 1 of andere drop van een boss in Black Temple hebt, dan is het toch prima als iemand anders blij is met zijn Arena Robe ofzo ?
     
  4. Orcrist

    Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.297
    Leuk Bevonden:
    8
    Als ik bepaalde moeite voor bepaalde stats doe, en een ander doet vele malen minder moeite voor diezelfde stats dan is dat niet prima.
    Een epic is een epic om een bepaalde reden, anders had het net zo goed een blue of een green kunnen zijn. Er zijn just grey's, green's , blue's, epic's om een bepaalde reden. De moeite die je ervoor moet doen, en de stats verschillen namelijk. Het is dit gameplay element gaan lopen ontkennen door het prima te vinden dat iemand met minder moeite dezelfde kwaliteit items kan krijgen. Nu is dat best, maar WoW werkt nu eenmaal zo dus maakt jou mening niet uit. Feit is dat het imbalanced is.
     
  5. Beyond The Grave

    Beyond The Grave Tasty Epic FailCake!

    Berichten:
    810
    Leuk Bevonden:
    0
    Naja, wow heeft altijd de intentie gehad, net als wat Pbateman zegt, om een casual MMO te zijn. En dat proberen ze nu, op de dag van vandaag, nog steeds te houden. Oke, dat er mogelijkheden zijn om hardcore te raiden is natuurlijk geweldig voor de die-hard spelers, maar dat hoeft niet te betekenen dat die gear dan ook perse superveel boven de pvp gear uit hoeft te steken. Dat doet het PvE wise inprincipe eigenlijk al. Maar die pvp rewards doen ze gewoon om casual spelers ook tevreden te houden en te belonen ook al hebben ze maar weinig tijd om te spelen. In wow heb je gewoon simpelweg een keus om het gewoon serieus aan te pakken voor je gear, of gewoon casual te spelen voor je gear. En die beslissing maak je zelf. En inderdaad, Pbateman heeft gelijk, als je écht beloond wilt worden met gear waar je véél tijd in steekt en verreweg superieur is aan andere gear, dan moet je toch echt spellen als Everquest 2 gaan spelen, die minder casual gericht zijn.
     
  6. Deoxis

    Deoxis Coloris

    Berichten:
    1.441
    Leuk Bevonden:
    0
    Priest op onze server heeft full tier 5 _0/
    Als zn naam weer te binnen schiet post ik wel een armory linkje ;)
    Verder over het hardcore/casual gamen.
    Zelf game ik echt ontzettend casual nu op WoW en zit zelf in een endgame guild.
    Dat WoW alles overneemt valt echt wel mee, aangezien de meeste guilds toch in het weekend raiden.
    Ok misschien kun je dan niet met elke run mee als er toevallig een keertje doordeweeks geraid wordt, maar je gear zal er echt niet hard op achter uit gaan vergeleken met de rest.
    Gewoon mijn persoonlijke ervaring hiermee.
     
  7. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Op mijn server een full Tier 5 warrior.

    http://armory.wow-europe.com/#character-sheet.xml?r=Sylvanas&n=Sco
     
  8. PBateman

    PBateman From the Shadows

    Berichten:
    4.215
    Leuk Bevonden:
    233
    Epic drops uit SSC, The Eye, Black Temple etc zijn toch ook beter (voor PvE) dan Arena/PvP-rewards ?

    Dus waar hebben we het eigenlijk over ?

    Of begrijp ik het goed als de HC-raiders in hun vrije uurtjes ook willen PvPen, en dan verwachten dat ze non-raiders 1-shotten, omdat ze zoveel werk hebben gestoken in hun epic drops ?
     
  9. Orcrist

    Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.297
    Leuk Bevonden:
    8
    Lichtelijk ja, maar nog steeds mis je het punt.
    De kwaliteit gear die pvp-ers krijgen dmv arena points is te hoog vergeleken met de inspanning die zij daarvoor moeten doen, daardoor is de waarde van een epic gezakt naar die van een random blue.
    Een server vol met legendaries, heeft een legendary dan nog echt een legendary waarde?
    Duidelijker kan ik het niet brengen, dus ik hou hier mee op.
     
  10. PBateman

    PBateman From the Shadows

    Berichten:
    4.215
    Leuk Bevonden:
    233
    Er is ook verschil tussen Epics en Epics.

    Gladiator's Dreadweave Robe
    Binds when picked up
    Chest
    207 Armor
    +57 Stamina
    +19 Intellect
    Red Socket
    Yellow Socket
    Yellow Socket
    Socket Bonus: +4 Resilience
    Durability 100 / 100
    Classes: Warlock
    Requires Level 70
    Equip: Improves your resilience rating by 24.
    Equip: Increases damage and healing done by magical spells and effects by up to 36.

    vs een SSC drop :

    Robe of Hateful Echoes
    Binds when picked up
    Chest
    215 Armor
    +34 Stamina
    +36 Intellect
    Red Socket
    Yellow Socket
    Yellow Socket
    Socket Bonus: +6 Stamina
    Durability 100 / 100
    Requires Level 70
    Equip: Improves spell critical strike rating by 25.
    Equip: Increases damage and healing done by magical spells and effects by up to 50.

    Als je vind dat er teveel epics in het spel zijn, dan had je TBC al niet eens hoeven kopen, tegen het einde van Vanilla WoW waren er al enorm veel.

    Blizz heeft ervoor gekozen om er nog veel meer in te proppen in TBC, zodat ook spelers die minder tijd besteden aan WoW, ook 'epic' armor kunnen krijgen.

    Ik zie het probleem nog steeds niet.
     
    Laatst bewerkt: 11 jun 2007
  11. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Net een uur bezig geweest om die draak in Netherwing ledge dood te krijgen, weeeer een whipe ... Gaat lock leaven, kom ik dus niet meer op die berg top :'-( Schijtspel :D
     
  12. Nitram

    Nitram BiA!

    Berichten:
    1.501
    Leuk Bevonden:
    0
    Het probleem is dat je de bovenste met een half uur per week spelen kan behalen, terwijl je voor de onderste enorm veel moet spelen.
    En zo groot is het verschil tussen de items nog niet eens. De een is iets meer pvp gericht maar komt nog erg in de buurt.
     
  13. ViperMike

    ViperMike Guest

    Ja dat vind ik ook saai op WoW dat je geen exp of niks verliest als je doodgaat. En die battlegrounds verpeste de pvp ook. Er ontstaan nooit spontaan een mass pvp op anderen plekken. Altijd pvped iedereen op de battlegrounds, zit zwaar te twijfelen om weer lineage2 te gaan spelen.
     
  14. PBateman

    PBateman From the Shadows

    Berichten:
    4.215
    Leuk Bevonden:
    233
    Met een half uur Arena per week ?

    Stel dat je in dat half uur 250 punten verzamelt voor die week, dan ben je dus 7 weken bezig voor je die Robe (1800 punten?) kan betalen.

    In 7 weken kun je heel wat epics halen uit raid-instances.
     
  15. Inferius

    Inferius Baller.

    Berichten:
    3.843
    Leuk Bevonden:
    45
    Dan weet ik niet hoelaag jij staat, maar met een gemiddeld team, hoeft niet eens zo denderend goed te zijn haal je al snel 600 punten per week.

    En daar hoef je echt niet lang voor te werken, 10 potjes in 1 week is voldoende.
     
  16. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Als je natuurlijk wel speelt, hè Inf. ;)

    600 per week vind ik toch meer dan gemiddeld. Daarvoor heb je in 5vs5 al tegen de 1700 nodig, terwijl de overgrote meerderheid onder de 1600 zit.
     
  17. Nitram

    Nitram BiA!

    Berichten:
    1.501
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja dat is een beetje een kromme vergelijking vind je niet?

    En het was een voorbeeld, ik zei met minstens een half uur kun je die gear al halen. Terwijl raids al gauw boven de 20 uur per week zitten, en dan heb je nog geen zekerheid van gear: Luck met drops, concurrentie met andere.
     
  18. Inferius

    Inferius Baller.

    Berichten:
    3.843
    Leuk Bevonden:
    45
    Jaja, ben al weer terug slet. :+ Vanaaf/morgen maar ff arenaz doen.
     
  19. PBateman

    PBateman From the Shadows

    Berichten:
    4.215
    Leuk Bevonden:
    233
    Zo krom vind ik het niet nee, en daarbij blijft dat de epics die je met raiden krijgt beter zijn, voor raiden !
     
  20. Riddick

    Riddick --

    Berichten:
    735
    Leuk Bevonden:
    0
    Er is ook geen probleem. Het enige is dat mensen die voorheen gewend waren om vetimbaleet te zijn omdat zij de epics kregen kunnen nu ondanks hun inspanning zich niet meer zo veel onderscheiden van de average gamer. En dat vinden zij jammer. Ik vind het wel logisch opzich, nu kunnen ze niet meer zo erg pimpen met hun epoxx..

    Edit: Dat is immers het enige wat mensen in dit spel doen (behalve Rpers) zo goed mogelijke gear halen en dan de rest van de dag pimpen in IF of OG. Daarom ben ik ook met de game gestopt voordat TBC kwam.
     
    Laatst bewerkt: 11 jun 2007
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina