1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] World of Warcraft [Deel 15]

Discussie in 'Games' gestart door Tco, 18 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nitram

    Nitram BiA!

    Berichten:
    1.501
    Leuk Bevonden:
    0
    Het is gewoon zo dat het nu veel te makkelijk is, het is niet eens een uitdaging meer.
     
  2. MasterApu

    MasterApu De klassieker

    Berichten:
    1.580
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben het er ook gewoon mee eens dat je moeite voor je gear moet doen. En niet met gemak gear kunt verkrijgen waarvan de stats maar iets minder zijn dan van gear die je pas na maanden raiden kunt verkrijgen. Dat was toch het leuke van dit spel? Het begint pas op het hoogste level. Dan kun je namelijk gear gaan verzamelen. Op level 60 zag je niet heel veel mensen met tier 2/3 rond lopen. Pas op het einde, nu heeft iedereen tegenwoordig epics.
     
  3. Pim

    Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.887
    Leuk Bevonden:
    76
    duh 8)

    Ik was de pimp met 8/8 T2, Thunderfury en Elementium Bulwark... :cool:
    Nu ben ik avarage, al krijg je niet veel betere fury gear. Ik zie er niet imba meer uit, en ja, dat is jammer :mad:
     
  4. Furies

    Furies XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.777
    Leuk Bevonden:
    6
    [​IMG]

    Ik was er alleen net deze keer niet bij! :mad:
     
  5. Orcrist

    Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.297
    Leuk Bevonden:
    8
    Voor de laatste keer, dit heeft niks met "epeen" of elitair in IF lopen doen te maken. Al meerdere keren gezegt, maar jullie lezen blijkbaar wat jullie willen lezen. Waarschijnlijk behoren jullie tot de gefrustreerde gamers die nooit een vinger in de pap bij een solide guild hebben gekregen, veel hebben lopen wipen en er niks voor terug hebben gehad. Kan niet anders, als je nu in 1 keer gaat roepen dat een epic nog steeds een epic is met de minimale moeite die je er nu voor moet doen per week. In het verleden moest je voor PvP epics TE VEEL moeite doen, en had ik er hetzelfde probleem mee. Maar hier zullen jullie wonderbaarlijk genoeg ook wel weer overheen lezen om simpelweg weer te kunnen zeiken dat ik op me epeen geil.
    PvE epics zijn altijd redelijk gebalanceerd geweest, de moeite die je ervoor moest doen, plus het gedeelte van geluk (droprate) maken het een prima ervaring. The Ashbringer is het dus echt waard. Echter volgens ons arena systeem zou The Ashbringer 3500 punten oid kosten, en te behalen kunnen zijn met 3 uur werk per week voor een duratie van een maandje/anderhalve maand. Wat dus zou resulteren in een server vol met Ashbringers in 3/4 maanden. Dan verliest zo'n zwaard wel een beetje z'n magie? ;) In PvE is dit dus altijd goed gebalanceerd geweest.
    Nu gaan we naar PvP: voorheen was Rank 14 grinden absolute hel. Ging nergens over, en je moest er belachelijk veel tijd en energie in steken. De gear die je erin tegenprestatie voor terug kreeg waren de moeite in principe niet waard, ook al waren ze epic. Voor die moeite hadden ze legendary moeten zijn. Tegenwoordig met het arena systeem kan je epics (ongeacht droprate, of je nou goed bent wel of niet) rustig binnen een paar weken farmen. En dan hebben we het nog over epics die evenredig zijn voor pvp als T4/T5 is voor PvE. Terwijl je voor een T4 of T5 set in PvE veel meer moeite zal moeten doen en je ook nog is afhankelijk bent van een droprate. Nu is het in PvE waard, de gear die je ervoor terugkrijgt rechtvaardigt de moeite. Echter in PvP is het te makkelijk, het hele concept "epic gear" is daar verlaagt tot iets simpels te behalen. Waar pvp gear voorheen rustig legendary kon worden gemaakt, is het nu niet meer dan een blue set.
    Dus fragmentjes voor jullie om te onthouden uit dit relaas zijn:
    het gaat niet over epeen!
    elitair zijn heeft hier niks mee te maken
    het gaat om de waarde van de gear, dus de moeite die je er voor moet doen om een epic te behalen
    Of pve gear beter is voor pve doeleinden dan pvp gear voor pve, of andersom is IRRELEVANT.

    Lijkt me nu alsnog duidelijk genoeg, dus nu hou ik er echt mee op. :+
     
  6. Deoxis

    Deoxis Coloris

    Berichten:
    1.441
    Leuk Bevonden:
    0
    Amen Brotha :cool:
     
  7. PBateman

    PBateman From the Shadows

    Berichten:
    4.215
    Leuk Bevonden:
    233
    Dat mag je gelijk uit je kop halen, miljoenen mensen spelen dit spel niet voor de gear of endgame, er zijn zat mensen die al ruim 2 jaar spelen en nog geeneen lvl 70 char hebben, maar 8 lvl 50-65 chars ofzo.

    Als gear je grootste drijfveer is om dit spel te spelen, tsja....

    En Orcrist, waarom stop je dan niet met spelen als het je zo enorm dwarszit dat er minder moeite gedaan moet worden voor epics ?

    En dat verhaal over gefrustreerd zijn over niet in een solide guild gezeten hebben :lol:

    Wat een enorme onzin zeg, je weet zelf ook dat ik in vanilla WoW alles t/m BWL gecleared heb met dezelfde guild als waar ik nu nog steeds in zit.

    Toen heb ik ook 'gewerkt' voor 8/8 T1, 6/8 T2 en een hele rits random epics, en ik ben er juist erg blij mee dat je dit nu niet meer hoeft te doen, om toch qua stats en dergelijke mee te kunnen doen met mensen die WEL nog steeds dag in, dag uit raiden.
     
  8. Pim

    Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.887
    Leuk Bevonden:
    76
    Stelletje wijven!



    Moest even gezegd worden 8)



    Verrassing komt van mij vandaag, over ongeveer 8 uurtje (als het een beetje opschiet :+)
     
  9. PBateman

    PBateman From the Shadows

    Berichten:
    4.215
    Leuk Bevonden:
    233
    Beetje discussie is nooit weg ;)
     
  10. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Je komt terug naar Stormreaver?
    Je gaat weer een "break" nemen?
    Je hunter wordt 70?
    Je respect prot?
     
  11. Pim

    Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.887
    Leuk Bevonden:
    76
    - Ben erover aan het denken, moet eens applyen bij Keelhaul ;)
    - Nah, no-life ftw
    - Cba, al tijden 66
    - Elke week, en weer arms, en dan weer fury. Tsja....

    :D
     
  12. Orcrist

    Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.297
    Leuk Bevonden:
    8
    Je snapt het nog steeds niet. :'-( Het gaat om balance, die zal er nooit geheel zijn in MMO's dus dat zal ook niet mijn gameplay ervaring verpesten whatsoever. Desalniettemin kan ik wel aanwijzen waar de imbalance is, en waarom dat imbalanced is. Daar gaat deze discussie om. En waarom zou het mij enorm dwarszitten? Wat mij irriteerd is dat mensen geen flauw benul hebben waar ze over discussieren en alleen maar lezen wat ze willen lezen. Alsnog zie ik hier geen enkel argument wat mijn relaas onderuit schopt.

    Je hebt genoeg problemen gehad met je guild, in ieder geval veel meer frustrerende momenten gehad (afgeleid uit je posts) dan ik ooit heb gehad. En dat je op een andere manier goede gear kan halen, zoals ik al eerder heb gezegd... *sigh* is PRIMA! Echter moet er wel een zekere moeite voor worden gedaan. Dat je maar 2 uur speelt per dag is fine, en die mensen moeten ook kans hebben op een toffe set. Maar die moet niet met 2 vingers in de neus te zijn behalen, en dat heeft blizzard in eerste instantie ook niet zo bedoeld. (Vandaar dat je arena points gewoon blijven staan, en het hele Marshal/Warlord ranking systeem is verwijderd).
    Maar goed, als jij ooit een MMO maakt laat het me weten. Dan loop ik er met een grote boog omheen aangezien iedereen daar vanaf dag 1 in de uberste gear rondloopt die er is. Al zal Jan Marijnissen het vast een prachtgame vinden. \o/ :+

    Oeh pim, ga applyen bij KH! :cool: Kunnen we eindelijk accunt is kicken. :+
     
  13. PBateman

    PBateman From the Shadows

    Berichten:
    4.215
    Leuk Bevonden:
    233
    Blizz wilde de verschillen in gear tussen HC-raiders en casuals kleiner maken.

    Dat is de reden dat je nu makkelijker aan epic gear kan komen, en het zorgt voor veel leukere PvP o.a.

    Prima zet dus wat mij betreft, er zijn nog steeds verschillen, maar ze zijn stukken kleiner, hoe meer mensen in goeie gear hoe beter naar mijn mening.
     
  14. Nitram

    Nitram BiA!

    Berichten:
    1.501
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben het met je eens dat casuals meer kans op gear moesten hebben, maar dan moet er wel een prestatie tegen over staan, bijvoorbeeld dat je 40 uur aan quests moet doen. Het is maar een voorbeeld dus niet zeggen dat 40 uur teveel is.
     
  15. Toyota Yaris

    Toyota Yaris Superstar member

    Berichten:
    741
    Leuk Bevonden:
    0
    Ff wat anders: staan er nog goede world of warcraft artbooks in de planning?
     
  16. Inferius

    Inferius Baller.

    Berichten:
    3.843
    Leuk Bevonden:
    45
    We zitten al heel te tijd Pimmeke te pushen om te migraten. 8)

    GOGOGOGOGOGO! :+
     
  17. Badstreak

    Badstreak Veteran

    Berichten:
    2.519
    Leuk Bevonden:
    6
    40 uur aan quests... JEZUS was dat veel.





    :+
     
  18. *Xink*

    *Xink* Spartan U13

    Berichten:
    2.525
    Leuk Bevonden:
    0
    Wow, 2 dagen ben k er niet, 5 blz erbij. 8)
    Ik speel wow meerendeels voor pvp, al vind ik raiden ook leuk..maar niet 6 dagen in de week meer dus ik hoop dat je tog goede gear kunt krijgen met pvp.. mja eigenlijk is het wel oneerlijk.. al is die gear zowat puur voor pvp. =)

    Mja, arena heeft mij wow laten blijven spelen. :D
     
  19. Nitram

    Nitram BiA!

    Berichten:
    1.501
    Leuk Bevonden:
    0
    Natuurlijk moet je gear kunnen krijgen via pvp, maar het moet wel wat moeilijker gemaakt worden dan nu het geval is.
     
  20. FreakinDell

    FreakinDell Reflex Prime

    Berichten:
    646
    Leuk Bevonden:
    1
    pfffewww en daarom spelen we dit spel NIET!!!
    mensen worden er nog net geen echte zombies van...
    mn addicted broertje wilde er ook niet mee stoppen,nu hij er inmiddels mee gekapt is ziet hij nu ook in hoe triest WOW is...
    p.s. NO OFFENCE:thumbs:
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina