1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] World of Warcraft [Deel 15]

Discussie in 'Games' gestart door Tco, 18 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jerreby

Jerreby Active Member

Leuk Bevonden:
    32
    Oke, bedankt. Heb ik zeker wat aan ;).

2. *Xink*

*Xink* Spartan U13

Leuk Bevonden:
    0
    Een 20% proc is niet niks... =P

3. Jerreby

Jerreby Active Member

Leuk Bevonden:
    32
    Wat bedoel je daarmee?

4. *Xink*

*Xink* Spartan U13

Leuk Bevonden:
    0
    Wind fury..

5. C H i L

C H i L Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    het proc't idd zeer veel. vooral door stormstrike word de kans verhoogd ...alleen kut nu dat het niet meer dan 1 keer per 5 sec kan proccen, wat je dps met een two hander dik omlaag haalt. ik moet altijd lachen als zo'n gast een half uur op me mept met zijn crystalforge en dan Boom...beetje belachelijk die wf soms.

mja, ik heb het wel gezien met die zaken die 'based on luck' zijn. de ene keer ga je roemloos onderuit omdat je in geen tien minuten een proc kreeg, dan mep je er weer 5 het hoekje om in 10 sec

Laatst bewerkt: 23 jul 2007
  6. Jerreby

Jerreby Active Member

Leuk Bevonden:
    32
    Dat snap ik ook wel dat je het over WF hebt :9, maar wat bedoel je met 'het is niet niks 20%'. Bij mij proct hij namelijk heel vaak maar soms ook bijna niet.

Ohja, over Elemental, is dat niet alleen Chainlightning/Lightning Bolt? Ik heb wat PvP filmpjes zitten kijken en zag alleen maar CL en LB spam.

7. C H i L

C H i L Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ja, maar in filmpjes draait het meestal alleen om l33t critz, m.a.w, je popt elemental mastery, trinket, chain lightning, BOOM

maargoed, bij elemental draait het vooral om de totems...

bij shadow priests en locks drop je eerst tremor, zodra je onder 60% hp komt heal je direct, anders word je gesilenced en nuked hij je. bij locks ga je dood door dots als je weinig sta hebt. bij mages ook zorgen dat je direct healed anders word je gecounterspelled en ga je snel dood

bij casters drop je searing voor langere casting time, grounding totem en/of interrupt je ze met earth shock

rogues kite je met earthbind, frost shock, spam je remove poison en drop je poison cleansing

bij hunters frost shock en earthbind, je hoopt dat de pet je crit zodat je eye of the storm proc krijgt en je blijft gewoon zo dicht bij hem staan dat je zonder interrupt lightning bolt, chain lightning en frost shock spamt.

bij fury warriors drop je searing, gebruik desnoods rock elemental voor extra dps, kite ze tot ze intercepten, dispel hamstring met trinket, frost shock en earthbind, en nuke

bij ms warriors doe je hetzelfde maar je moet veel harder nuken want healen is hier tijdverspilling. zorg dat je veel sta hebt anders win je niet. als warriors dichtbij je komen en je hebt cd on insignia/medallion moet je in feite lightning bolt/chain lightning casten en na halve sec cancelen zodat hij zijn pummel mist, maar als je te weinig sta hebt heb je hiervoor geen tijd. het is ook nogal gokken, want meestal zijn hun reflexen zo slecht dat je na dit truukje opnieuw cast en dan pas pummel'd hij...rofl

bij paladins, heel simpel, earthbind, searing, kite hem rondom de earthbind totem, purge alles wat hij cast, frost shock hem tot 40-50% en nuke hem dan dood

op dit moment heb ik dus enkel moeite met demo locks (constante interrupt door felguard), combat rogues (kidney shot spam) en ms warriors, en zou het dus erg appreciëren als mensen hier wat tips hebben

btw, tege all classes behalve ms, gebruik je uiteraard nature's swiftness=>healing wave zodra je onder de 30% hp komt en als je nog veel mana overhebt ;)

8. Dodgie

Dodgie Beat me up Scotty

Leuk Bevonden:
    10
    Ik wou dat ik een troll shaman had gerolled ipv een tauren shaman :mad: Ziet er veel beter uit dat zo'n grote harige koe :mad:

9. *Xink*

*Xink* Spartan U13

Leuk Bevonden:
    0
    Tauren owned.. ze zijn zo cool. =D

Ben trouwens bezig nóg een mage te levelen, horde dit keer..
    Ik speel samen met een vriend, een shaman, waarschijnlijk elemental.
    Vorige keer ben ik alleenmaar aan het grinden gegaan met frost (aoe)
    Maar fire is zó cool, levelt fire net zo snel als ik team met hem? of tog maar frost blijven?

10. C H i L

C H i L Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ga gewoon frost dan, betere cc, aoe en ice barrier

11. Orcrist

Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    UI weer is aangepast:

Weer blij mee. :+

12. Furies

Furies XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    6
    Die ziet er erg netjes uit! Maar wat doet die grote button in het midden? :+ Win button?

13. Inferius

Inferius Baller.

Leuk Bevonden:
    45
    Dat is voor cooldowns, als je spell/attack klaar is komt die bigass in het scherm om je te notify-en. ^^ (En ik sta 10de omdat ik moest raiden terwijl ik pvp frost was :< )

14. *Xink*

*Xink* Spartan U13

Leuk Bevonden:
    0
    Wat een vieze goore zwarte balk onderin zeg! :+
    Ik heb photek x wide, maar zit te twijfelen of ik deze zal nemen.. is ook erg mooi.
    Clean <3

Die hunter die eerste staat ken ik, zat in mn oude guild... weet de naam niet meer maar.. Bomberevil anyone?
    Wist niet dat hunters zo veel dps deden btw :eek:

Rechtsbovenaan, zijn dat cooldown meters? zoek ik nog.
    EN die addon waar die knoppen 600 x zo groot in beeld komen, hoe heet die? en kan je hem ook IETSJE kleiner maken? :9

Laatst bewerkt: 24 jul 2007
  15. Nitram

Nitram BiA!

Leuk Bevonden:
    0
    vinden jullie dat clean? :D je kan amper het spel meer zien. Ik heb zelf gewoon de default looks met wat handige addons. niet voor looks ofzo.

16. Legacy

Legacy Dodelijk

Leuk Bevonden:
    0
    Het is inderdaad maar wat je mooi/handig vind. xD

17. *Xink*

*Xink* Spartan U13

Leuk Bevonden:
    0
    Veel dingen heb je gewoon nodig als je gaat raiden, het kan bijna niet zonder meer.
    Tog eigenlijk wel raar, dat je zowat persee addons moet hebben voor raids..

18. Nitram

Nitram BiA!

Leuk Bevonden:
    0
    Je heb addons die je interface mooier maken echt niet nodig hoor.

Ik bedoel, die buff addon die gelijk een enorm deel ineemt van je beeld heb je echt niet nodig. Die enorm grote zwarte balk boven en onder ook niet.

Maar iedereen heeft een eige smaak al is het persoonlijk niet mijn smaak. Ik heb liever zo weinig mogelijk op me beeld :).

Eigelijk zijn addons een beetje overpowered ik bedoel, zonder bosstimers en weet ik het allemaal zouden die instances echt niet zo snel gecleared worden. En in PVP kunnen sommige addons je een voordeel geven over de mensen die die addon niet hebben. Maar iedereen kan die addon natuurlijk downloaden dus dat maakt niet uit.

Laatst bewerkt: 25 jul 2007
  19. Xatos

Xatos Grand Theft Auto

Leuk Bevonden:
    4
    Orcrist, scale je SCT man lol.

20. *Xink*

*Xink* Spartan U13

Leuk Bevonden:
    0

Die buff bars zij handig, kan je makkelijker en in 1 oogopslag zien of ze nog lang genoeg duren, of je moet rebuffen etc.
    En overpowered in PvE bestaad niet + de addons die dingen zelf doen mogen niet meer.
    Noem eens wat addons die je overpowered maken in pvp..

En veel mensen vinden die zwarte balk handig, kan je chat goed lezen + je buttons etc staan er, neemt net zoveel ruimte in als zonder zwarte balk.
    Al vind ik het uber lelijk.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina