1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] World of Warcraft [Deel 15]

Discussie in 'Games' gestart door Tco, 18 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. McSparkle

McSparkle Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.189
    Privates zijn illegaal, en er mag zoiezo niet over gesproken worden hier.

Heb er zelf wel eens een keer op gespeeld though. Lijkt allemaal leuk enzo, en dat is het ook de 1e 10 minuten, maar daarna is de lol er snel vanaf.

2. *Xink*

*Xink* Spartan U13

Leuk Bevonden:
    0
    Jup, ik had ook mn eigen server, alleen voor lan though, toen was mn upload te kut voor meer dan 10 mensen, was alleen handig om gear te testen enzo, maar er zitten ZO veel bugs in. :mad:

En hoe kunnen BM hunters zo hoog komen dan? pretbc heb ik geraid met hunter en als ik mn pet naar een boss stuurde was hij ZO snel dood. =P

3. Pim

Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    76
    Hogere attack speed, en imba buffs van zichzelf etc.
    Daarbij de pet die tegenwoordig niet eens snel doodgaat (sommige gevechten kan een pet constant dmg doen, wat ook weer lekker meetelt.)

4. Xatos

Xatos Grand Theft Auto

Leuk Bevonden:
    4
    Scorpid debuff ftw! Poison die tikt voor 800+ enzo :eek:

5. Orcrist

Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    Onze BM hunters gebruiken geen scorpid tho, met een cat of w/e kan je ook gewoon dps toppen. Al is een scorpid wel dé pet. Maar BM is in 2.0 pre-tbc gigantisch gebuffed (zodat het eindelijk een waardevolle tree is geworden) waardoor het veel beter scaled. Tegenwoordig is MM waardeloos. Maja, BM is nog steeds voor nubs. Echte hunters cyclen lekker met of MM of SV (of in mijn geval MM/SV hybrid) spec. :cool:

/edit

Net gelewt:
    Ranger-General's Chestguard
    Binds when picked upChest Mail
    900 Armor
    +36 Agility
    +19 Stamina
    +30 Intellect
    Blue Socket
    Red Socket
    Yellow Socket
    Socket Bonus: +4 Agility
    Durability 140 / 140
    Requires Level 70
    Equip: Improves critical strike rating by 14.
    Equip: Increases attack power by 88.

6. Nitram

Nitram BiA!

Leuk Bevonden:
    0
    Ja precies, vroeger was BM alleen goed als je slechte items had. Maar nu is het ook fantastisch als je goede items heb omdat je pet nu meescaled met je items.

En in PVP is het ook behoorlijk goed. 18 sec immune voor alles :D

Ik doe vaak 2v2 met mijn warlock, en 1x moest ik tegen een team van 2 bm hunters. Als ze tegelijk BW doen is er zoiezo 1 van ons dood.

Maar ze hebben het wel verdiend. Ik heb 2 jaar hunter gespeeld van nog voor de eerste grote hunter buff en toen waren ze echt niks =]

7. *Xink*

*Xink* Spartan U13

Leuk Bevonden:
    0
    Klopt, ik heb ook een hunter.
    Maar als 2 pets met wrath aan op mijn rammen ga ik al dood zonder SL, en dat met bijna 12k hp =P

//Ik denk er trouwens aan om mn hunter weer te levelen, is nu BM maar zou Surv ook goed zijn voor leveling? ben het echt nog NOOIT geweest, boeit niet hoe snel het gaat want speel er tog niet veel op. :)

Laatst bewerkt: 25 jul 2007
  8. Orcrist

Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    SV is alleen een end-game spec, scaled heel goed maar je hebt wel bepaalde gear requirements nodig om er profijt van te hebben. 650 agi+ en 30%+ crit, heb je dat niet dan is het vrij waardeloos. Tevens is het een pure pve raid buff tree, dus in pvp en solo pve waardeloos. Voor lvlen zou ik gewoon MM speccen met AotV de hele tijd aan.

9. C H i L

C H i L Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    iemand hier die een site kent waar duidelijk word uitgelegd waar je het best rep grind voor de verschillende factions? wat is het snelst voor scryer, shatar, etc? ik loop een beetje verloren.

graag had ik ook die mazthoril shield, maar daarvoor heb je badges nodig, welke heroic gaat het snelst en welke heroic geeft de meeste badges? en heb je echt goede gear nodig voor heroics of valt dat nog mee

alvast bedankt

10. Nitram

Nitram BiA!

Leuk Bevonden:
    0
    Je moet wel gewoon lvl 70 blues e.d. hebben. Maar tegen de tijd dat je revered ben voor heroics heb je die meestal ook wel.

Er dropt 1 badge per baas. Dus als je puur voor badges gaat moet je de allermakkelijkste nemen, voor de rest kan ik je niet echt helpen.

11. *Xink*

*Xink* Spartan U13

Leuk Bevonden:
    0
    Op wowwiki.com staat wel wat, en op wowhead.com kan je alle scryer quests zien.
    En ze zeggen dat mech het best is, 5 bosses en easy.

//: Iemand met photek die weet welke addon je tooltip @ mouse laat zien? gruwelijk irritant..
    //2: en chat is raar, bij prat heb je ZOveel opties... maar hij wispert niet de laatste persoon die mij whispert terug... iemand een idee? :p

Laatst bewerkt: 27 jul 2007
  12. Pim

Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    76
    Tipbuddy.

13. *Xink*

*Xink* Spartan U13

Leuk Bevonden:
    0
    Het was dus tinytip... nu alleen nog dat rare chat ding.
    Ik moet constand tabben of clicken op iemands naam als ik naar iemand anders wil /w'en >.>

14. Furies

Furies XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    6
    Nee, ik ben niet dood.

Ga ff op vakantie.

Adios :cool: \o/

15. Toyota Yaris

Toyota Yaris Superstar member

Leuk Bevonden:
    0
    Hoie whoah Furies! :D

16. REIKU

REIKU Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik ben er net achtergekomen dat ik geband ben :x

Dear customer, Your account ***** has been locked due to a chargeback on the monthly subscription for your Account.Due to this reason the recurring subscription has been removed, and the option to pay with direct debit and prepaid game cards on your account has been disabled.

17. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    Dat is geen ban, dat is een accountlock. Dat betekent dat jij je account nog terug kan krijgen.

18. REIKU

REIKU Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    pfew.. :)

ja ik heb automatisch incasso, en dan rond deze datum omdat me geld dan gestort is.
    maar dat is dus NIET gestort en nu is me acc suspended , en kan geen automatich incasso doen en geen gamecard meer invoeren.

---------------------------------------------------------------

To unlock your account please follow these steps:
    1. The chargeback has to be reimbursed exclusively by credit card.
    2. Please make sure that the credit card has sufficient funds available.
    3. Login to the account management page at www.wow-europe.com
    4. Click on the “create subscription” link and select your type of credit card
    5. Enter your credit card details and confirm that you accept the terms of payment and select the period of playtime.

(Note: The new subscription must be the same as the chargeback e.g.: if you had a 3 month subscription chargeback, you must select 3 month again for the reimbursement.)

After step 5 has been finished and your chosen method of payment has been entered successful, it will take up to 24 hours until your account is unlocked.

As soon as the account has been unlocked you have the option to pay with a prepaid game card again, the direct debit option will remain locked.

Please note: A prepaid game card is not a valid option to reimburse a chargeback on a direct debit or credit card chargeback due to its fixed amount of playtime that is added to the account.

The option to pay with direct debit for your subscription fee on the account has been permanently disabled since you had a chargeback with this method of payment.

---------------------------------------------------------------

zoiets, maar om het terug te krijgen moet ik dus geld op me bank hebben. maar dan kan ik toch nog niet meer betalen met automatich incasso?

Laatst bewerkt: 31 jul 2007
  19. Nitram

Nitram BiA!

Leuk Bevonden:
    0
    Er staat dat je het bedrag terug moet betalen via een creditcard. Zodra je het bedrag heb betaald wat je ze verschuldigd ben kan je weer met een pre-paid card betalen. Maar automatisch incasso zal gelocked blijven voor altijd.

20. REIKU

REIKU Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ooh zo, dus gewoon met een mastercard / visa card is mogelijk :)?

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina