Nouja, patsen met 150 frames valt wel mee hoor. =P Niet dat het weinig is maar zelfs op mn laptopje met x700 128mb haal ik als het niet te druk is in beeld de 80+ (en dat ding koelt vreselijk, als hij koud is doet ie het nog wat beter) Mja als je die optie uitvinkt doet hij er niet moeilijk over als de frames onder de 60 gaan, en volgens mij loopt het dan een stuk beter, was bij mij in ieder geval wel zo.
ik heb 2 wows lopen op 1 computer, allebei op ongeveer 40 FPS. Heb wel Vertical Sync uit omdat dat echt veel scheelde in fps. Met dat aan zat ik op 10-20 zonder zit ik 40-60. Heb ook geen verschil gemerkt in performance toen ik het uitzette dus heb geen flauw idee waar het goed voor is
Het probeert je fps op 60 te houden. Of beter gezegt, constant te houden, dus als je normaal maar 40 haalt, gaat hij rond de 30 zitten zodat het wat vloeiender overkomt. Zet het maar eens uit en zoom in op de grond, dan schieten je fps omhoog, omdat hij hem niet rond het gemildelde houdt. (dt?) Bijvoorbeeld in arena, waar hij niet veel performance vraagt (4 mensen en een klein veld) speelt het 10 keer beter als in IF. Kort gezegt, uitzetten!
Veteran's Dreadweave Belt Binds when picked upWaist Cloth 128 Armor +45 Stamina +30 Intellect Durability 35 / 35 Requires Level 70 Equip: Improves your resilience rating by 31. Equip: Increases damage and healing done by magical spells and effects by up to 36. Zo, was even farmen, maar daar istie dan. ^^
Hoelang heeft het bij jou geduurt? Bij mijn nieuwe battlegroup duurt 1 item maar 2/3 dagen vol pvp'en. Alleen dat word nog al snel saai. Waarom geen met crit btw? =O
jezus, hoe moeilijk is het om snel gladiator gear te verzamelen als je teammates ook maar gewone pvp gear hebben...gaat echt niet vooruit, heb nu 1700 met 3vs3 en ik mag er niet aan denken. ben nu trouwens resto omdat ele echt kut is als je slechte gear hebt, direct oom
2 nieuwe epicsssssssssssssssssssssssssssss Bracers of Maliciousness Binds when picked up Wrist Leather 159 Armor +25 Stamina Durability 40 / 40 Requires Level 70 Equip: Improves critical strike rating by 22 (1.0%). Equip: Increases attack power by 50. + 24 AP Gloves of Dexterous Manipulation Binds when picked up Hands Leather 228 Armor +35 Agility +22 Stamina Red Socket <- zit nu 12 AP in.. komt 16 in ofc Blue Socket <- Jagged talasite Socket Bonus: Critical Strike Rating +3 Durability 40 / 40 Requires Level 70 Equip: Increases attack power by 42. + 26 AP en jammer dat k die shoulders van chess niet kreeg en ik weg was bij prince (dagger dropte...)
Nieuwe ring voor m'n hunter: Veteran's Band of Triumph Binds when picked up Unique Finger +30 Stamina Requires Level 70 Equip: Improves critical strike rating by 22. Equip: Improves your resilience rating by 22. Equip: Increases attack power by 42.
2 dagen. Ik farm zo'n 10K honor per dag. Instant queues ftw! En ik heb niet met crit genomen omdat ik frost ben, en ik crit krijg van nova's. Ik ging gisteren met een pug op mijn mage naar Karazhan. Had alleen Chess gedaan en we gingen daarna maar Prince proberen. Alleen hadden 4 van de 10 nog nooit de Prince gezien..... En toen ging hij per ongeluk op de 1e try neer. Collar of the Aldor Binds when picked up Head Cloth 164 Armor +24 Stamina +35 Intellect +17 Spirit Meta Socket (18 Stamina - 5% Stun Resist) Blue Socket (9 Stamina) Socket Bonus: +5 Spell Damage Durability 60 / 60 Classes: Mage Requires Level 70 Equip: Improves spell critical strike rating by 27 (1.2%). Equip: Increases damage and healing done by magical spells and effects by up to 41. Nu maar even PVP gems erin gedaan. Mocht ik gaan pve'en dan switch ik weer.
Ik heb ook instant queue's voor AV en we winnen 95%.. Volgens mij de enige battlegroup waar horde vaak AV wint. maar ik krijg zonder veel te doen kwa killing, is nogal klote met rogue af en toe, zon 500 tot 600 honor per keer, als je dat de hele dag doet heb je inderdaad makkelijk 10k honor.. maar ik vind dat nogal snel vervelen, daarom doe ik ook AB + WSG tussendoor. De arena queue's zon wel héél kut bij ons... lijkt net of er maar heel weinig teams zijn, ik als 1500 (net begonnen in nieuw team) moet tegen 1700-1800 . En het duurt 4 mins queue per keer..
horde verliest in mijn battlegroup 9/10 keer, maar dat maakt niet uit want als je alle elites killed en de meeste towers in je bezit hebt krijg je soms nog meer honor dan alliance. fast loss > slow win....zegt iedereen, maar het is wel waar zo haalde ik een tijd terug makkelijk 12k per dag in av zelfs zonder dat het av weekend was.
Ja, maar dan speel je ook geen 2 uurtjes ofzo he. Dan gaat het waarschijnlijk om 10 uur. EDIT: Even een vraag: hoe krijg ik het voor elkaar dat ik in de andere bars ook de hotkey zie staan. Zo heb je in Bar 1 (zeg maar die links onder in standaard UI) 1 t/m 0 staan, maar hoe krijg je dat ook te zien in andere bars? Thanks.
Met weinig teams zouden de queues juist goed moeten zijn eigenlijk. Er is echter een maximum van 100 games at the same time per bracket. Dat is wat bij ons queues veroorzaakt.