1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] World of Warcraft [Deel 15]

Discussie in 'Games' gestart door Tco, 18 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. PBateman

PBateman From the Shadows

Leuk Bevonden:
    233
    Elke lolstun mace is goed genoeg natuurlijk, blij toe als dat eens generfed wordt.

Aan de andere kant heb ik er tegenwoordig weinig meer mee te maken, boars enzo in Hellfire Peninsula zijn niet al te moeilijk. ;)

2. Pim

Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    76
    Mace wordt generfed.
    Komt op een soort proc per minute systeem in de volgende patch.

Terecht ook, daar niet van. ;)

3. PBateman

PBateman From the Shadows

Leuk Bevonden:
    233
    Zeker terecht, was wel mooi een tijdje terug in 3v3 Arena, toen werd ik keihard als eerste afgemaakt door zo'n lolstun Warrior, en die zei toen aangezien ie ook Horde was in /s : ''You need a better Lock!''

Toen zei 1 van mijn maatjes : ''says the lolstun Warrior....''

Als ik een Warrior was, dan had ik ook absoluut niet de cookie cutter MS build met Mace genomen.

4. dave123

dave123 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    *zucht* Weer een retarded gastje dood door WoW xD

According to the Chinese news agency, Xinhua, the parents of a 13-year-old Tianjin boy are suing Blizzard, claiming that the online game World of Warcraft (WoW) was responsible for killing their son. They claim the boy was "re-enacting a scene from the game" by jumping to his death. Presumably Blizzard failed to mention that the Magic Belt of Flight* doesn't actually work in real life.

Check die zin op het einde :p

5. Nitram

Nitram BiA!

Leuk Bevonden:
    0
    En die ouders ook echt he... ze zouden die ouders eens een keer moeten aanklagen. Moet je je kind maar normaal opvoeden.

6. VanGoghNL

VanGoghNL Xbox 4 life

Leuk Bevonden:
    0
    hoi

heb deze game vandaag ook maar eens aangeschaft
    duut het lang voordat je een beetje weet hoe het werkt?

7. C H i L

C H i L Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    enkele tips:

druk op rechtermuisknop om corpses te looten, die loot zit dan vervolgens in je bags die je rechtsonder vind.

links daarvan zie je een icoontje in de vorm van een boek, dat is je spellbook. sleep die abilities en spells naar de balk linksonder (al die lege vierkanten)

quests krijg je van npc's met een uitroepingsteken boven hun hoofd. de quests vind je terug in je questlog (icoontje in de vorm van een beker, net naast spellbook)

tja, levelen doe je door vijanden te verslaan en quests te completen. leer in het begin vooral met quests te levelen, zal leuker zijn dan gewoon constant op vijanden te zitten meppen xD

euuuuuuhh, voor de rest, lees ff de handleiding, staat heel wat in hoor. en test vooral verschillende races en classes uit in het begin ;) zodat je niet zoals ik opgescheept (sp) zit met een mongoloide gnome.

Laatst bewerkt: 31 aug 2007
  8. McSparkle

McSparkle Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.189
    Ook handig om bij <Esc>, Interface Options > De "Tooltips en andere tips in te schakelen ! Hier staat, zeker in het begin, handige informatie :)

9. VanGoghNL

VanGoghNL Xbox 4 life

Leuk Bevonden:
    0
    donders wat duurd het lang voordat die klaar is met al die patch

10. ViperMike

ViperMike Guest

Owned!

11. *Xink*

*Xink* Spartan U13

Leuk Bevonden:
    0
    Warlocks: hihi?
    in arena maak je 0 kans tegen een warrior, heb ik nog liever een rogue.
    In bg weet ik niet meer.. ben niet goed in dingen onthouden.

En heb vandaag gezien hoe je een warrior moet killen, of iig, hoe het kan.
    Opzich wel te doen, maar niet echt in arena als hij een teammaat heeft...

12. Pim

Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    76
    Get resilience en stamina.
    SL locks winnen, altijd.

Edit: Maar om even terug te komen op warriors.
    Omdat ik prot ben wil ik nog wel eens andere accounts lenen ;)

305 resilience, 11.8k HP, 39.31% crit en een Gorehowl.
    Neem daarbij een Shaman + Paladin en je ziet leuke dingen. Hele dag gePvP'd met standaard zulke scores.

13. *Xink*

*Xink* Spartan U13

Leuk Bevonden:
    0
    Mja klopt wel.
    Was laatst op Halaa, full s2 glad demo lock en ik kon bijna niks, zijn dots killde me toen ik hem op 50% had. xD
    Nooit problemen met locks maar resilence zuigt. :mad: kutstat

14. C H i L

C H i L Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    vind het een beetje jammer eigenlijk dat resilience en stamina ineens zo belangrijk zijn in pvp. vroeger kon je full t2 (hangt van de class af natuurlijk) hebben en alles ownen, nu is dat helemaal niets meer. laatst zat ik in een arena team met een pala in full crystalforge, toch ging ie zo snel dood, niet normaal xd

15. *Xink*

*Xink* Spartan U13

Leuk Bevonden:
    0
    Wat ook wel weer goed is dat je met pvp pvpgear krijgt en met pve pvegear tog?
    Eigenlijk vind ik het super! alleen resilence vind ik klote omdat het crit mindert, 10% crit eraf als iemand 400 res heeft is heel erg veel..
    Wat dus best klote is voor rogues omdat ze niet hard hitten + helemaal niet op hoog armor.

16. C H i L

C H i L Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    resilience werd infeite uitgevonden voor arena, zodat je langer kan overleven, maar hoe hoger je komt in de ranking hoe minder je mensen tegenkomt met resi onder de 300, dus ja....het maakt de bg's gewoon klote en verandert uiteindelijk niets voor arena.

maargoed, dat is theorie, niet iedereen met een hoge rating heeft per se 300+ resi, dus in de praktijk heeft iemand met een uberhoge resi wel een 'klein beetje' voordeel ja.

Laatst bewerkt: 2 sep 2007
  17. *Xink*

*Xink* Spartan U13

Leuk Bevonden:
    0
    Ik haat het eerlijk gezegt... maar komt ook omdat ik zelf niet veel heb, nog niet. :)
    Maar het is wel weer goed dat daardoor pve mensen geen godz in pvp zijn omdat ze gewoon full epic zijn.. dat was voor tbc wel.

18. Deoxis

Deoxis Coloris

Leuk Bevonden:
    0
    Way to go blizz! Geef de pallies maar nog is een nadeel in pvp
    Behold! The Big "Purge Me" Neon light!
    [yt]QhlSLU8AFuA[/yt]

19. Conquistador

Conquistador XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5
  20. Deoxis

Deoxis Coloris

Leuk Bevonden:
    0
    Kan zijn, kwam er vandaag pas achter op de pally forums.
    Iig als t zo oud is, heeft blizz al naar de klachten geluisterd of is /pallyignore weer aan?

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina