1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] World of Warcraft [Deel 15]

Discussie in 'Games' gestart door Tco, 18 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Mwaoh. Dat uurtje maakt mij niet zoveel uit. Maar wat is het idee erachter? Iets om hackers/fraude tegen te gaan ofzo was het toch? Het zal wel een probleem geweest zijn, hoewel ik dit nog nooit heb meegemaakt bij mezelf of vrienden.
     
  2. Ebrithil

    Ebrithil Active Member

    Berichten:
    1.048
    Leuk Bevonden:
    39
    Ze hadden een 1 uur vertraging op de verzending van gold via de mail gezet zodat ze tijd hadden om het te onderscheppen.

    Gold sellers hadden hierop verzonnen dat de gold buyers dan maar een bepaald soort food op de AH moesten zetten voor het bedrag dat ze gingen kopen, dus bijvoorbeeld een stuk brood voor 500g en de chinaman zou dat dan kopen, dat probeert Blizz nu dus tegen te gaan.
     
  3. DC Vogelaar

    DC Vogelaar Happy Hour

    Berichten:
    220
    Leuk Bevonden:
    0
    Altijd irritant de dagen nadat een patch is uitgekomen, hele Photek UI is nu naar de klote, kan ik weer alles gaan aanpassen, zucht het leven is hard :p Iemand trouwns nog tips voor een andere Complete UI die wel helemaal compatible is met 2.2.0?
     
  4. Pim

    Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.887
    Leuk Bevonden:
    76
    Photek is over 2 dagen toch weer ge-update of een nieuwe versie.
    ;)
     
  5. DC Vogelaar

    DC Vogelaar Happy Hour

    Berichten:
    220
    Leuk Bevonden:
    0
    I hope so! Want kan nie met een andere UI spelen, dus ik hoop maar dat er snel een update is :)
     
  6. Legacy

    Legacy Dodelijk

    Berichten:
    568
    Leuk Bevonden:
    0
    Iemand een oplossing.
     
  7. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Probeer de patch eens via ene andere client te downloaden en hem handmatig te installeren.
     
  8. Deoxis

    Deoxis Coloris

    Berichten:
    1.441
    Leuk Bevonden:
    0
    Beetje aan de late kant maar vergeten hier te posten :+

    BYAHHH!!! _0/\o/

    [​IMG]

    Lewt:
    [Chestguard of the Forgotten Protector]
    [Chestguard of the Forgotten Conqueror]

    [Bulwark of Azzinoth]
    [Shroud of the Higborne]
     
  9. Orcrist

    Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.297
    Leuk Bevonden:
    8
    Nice, gratz! :cool:
     
  10. Pim

    Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.887
    Leuk Bevonden:
    76
    Holy shit, ziet dat schild er ff kut uit op een female NE xD

    Gz man, pretty hardcore, ofniet?
     
  11. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Over die schilden. Volgens mij hebben ze de looks van alle schilden kleiner gemaakt? Tenminste, op een male Nelf wel. Die 2 mooie shields die kan halen me Badge of Justice' zien er niet meer uit nu :{

    Bulwark of Azzi kwam eerst vanaf de grond tot je shoulders. Maar nu lang niet meer. Jammer jammer :+
     
  12. PBateman

    PBateman From the Shadows

    Berichten:
    4.215
    Leuk Bevonden:
    233

    ^^
     
  13. Deoxis

    Deoxis Coloris

    Berichten:
    1.441
    Leuk Bevonden:
    0
    Valt wel mee, 3x doordeweeks, 2x in het weekend en thats it.
    Enigste verschil is dat wij slackers niet accepteren, dus als je signed voor een team moet je wel opdagen of er een verdomd goeie reden voor hebben dat je niet komt.
    Verder helpt gear requirement met recruiten ofc, en het hele TAD team is al op elkaar ingespeeld (Launch WoW, hoop 1ste downs op de server etc)
     
  14. PBateman

    PBateman From the Shadows

    Berichten:
    4.215
    Leuk Bevonden:
    233
    5 van de 7 dagen raiden is toch echt Hardcore, vind je niet ? :)
     
  15. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    1ste down op server niet dan ;)?
     
  16. Pim

    Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.887
    Leuk Bevonden:
    76
    Mja, je hoeft idd niet hardcore te zijn om ver te zijn PvE-wise. Beste guild van mn oude server (Mazrigos), 9e op Archimonde en 12e op Illidan vd wereld waren maar 3 keer per week aan het raiden op het laatst. Nu zelfs 2 keer, en dan nog een BWL/AQ40/Naxx run omdat ze zich vervelen :+

    Maargoed, 5keer per week is niet super hardcore, al is het wel erg lastig om daarbij nog een vol sociaal leven te hebben (vriendin/bier).

    Nee hoor, er zijn vage servers waar SSC/TK nog niet eens gecleared is. Dan hoef je ook niet hardcore te zijn om 1st kills te krijgen :+
     
  17. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    :9

    I'm ready :cool:
     
  18. Deoxis

    Deoxis Coloris

    Berichten:
    1.441
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik kan je verzekeren dat mn social life er niet onder lijd, en ik heb dan ook het geluk dat ik mijn studie er een beetje bij kan aansluiten (software ontwikkeling, dus voor projectjes af en toe een addon er in gooien voor WoW 8)).
    Verder moet je wel begrijpen dat van die 5 dagen er maar 2/3 BT runs zijn (ok ze duren dan ook wel wat langer maar wat wil je met 4 verschillende BT groepen)
     
  19. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Ligt er ook aan wat je onder social life verstaat. Je kunt me niet vertellen dat als je 5 avonden in de week achter je pc / laptop zit je vriendin / vrouw (als je die hebt) daar tevreden mee is (of ze moet zelf ook raiden ;))
     
  20. PBateman

    PBateman From the Shadows

    Berichten:
    4.215
    Leuk Bevonden:
    233
    5 van de 7 avonden is ruim 70% van de beschikbare tijd die je aan raiden besteed, dat is in mijn ogen gewoon hardcore.

    Casual raiden is 1, hooguit 2 avonden per week, in mijn ogen dan. ;)

    Rogue gisteren naar 69 gebracht, bijna is het zover, een 2e lvl 70 char !
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina