1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] World of Warcraft [Deel 15]

Discussie in 'Games' gestart door Tco, 18 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pim

    Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.887
    Leuk Bevonden:
    76
    Tactics opvolgen van anderen is ook lang niet zo moeilijk als tactics verzinnen ;)
    Nee, Nihilum wint.
    Wel bruut dat ze meteen de Legendary OH krijgen 8)


    En om nog maar eens een ander forum te quoten:

    En het belangrijkste:

     
  2. Kimi

    Kimi Active Member

    Berichten:
    222
    Leuk Bevonden:
    0
    True that. Als bv Nihilum dat voordeel hadden zouden ze Illidan ook snel neerkrijgen.
     
  3. Orcrist

    Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.297
    Leuk Bevonden:
    8
    Yup, zal nog geen concurrentie zijn voor de top EU guilds. Echter het is een flinke slap in de face voor alle EU/US guilds die BT nog steeds niet hebben gecleared. :D
     
  4. Exulin

    Exulin Leap of faith

    Berichten:
    28
    Leuk Bevonden:
    0
    Alle echte hardcore guilds hebben BT al lang gecleared. Degenen die dat nog niet gedaan hebben zal het een reet roesten wat een stelletje Koreanen doen. :lol:
     
  5. Deoxis

    Deoxis Coloris

    Berichten:
    1.441
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind t anders toch wel lache om te weten hoe lang ze erover gedaan hebben om m te first killen (maar dan heb je t ook weer over een TAD guildy die MC speedkill record had (damn those koreans 8))
     
  6. Orcrist

    Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.297
    Leuk Bevonden:
    8
    Ze hoeven het zich niet te realiseren of er wakker van te liggen, maar het blijft een slap in de face dat een groepje lui in T3 het al gecleared hebben terwijl andere guilds met T4/T5 er staan te wipen.
    Maar goed, TBC raiden is nub anyway, geef mij maar Naxx. :cool:
     
  7. Deoxis

    Deoxis Coloris

    Berichten:
    1.441
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik mis pre-tbc echt =(
    Oe oe wait! :eek: Pre-Battlegrounds ftw!!
    Massive SS - TM Fights 8)
     
  8. Kimi

    Kimi Active Member

    Berichten:
    222
    Leuk Bevonden:
    0
    Ben ook maar gestopt met WoW, ik vind het echt gewoon saai worden de laatste tijd. Het vetste wat ik vond in WoW was het pvp grinden met mijn vaste premade. Dat was al echt anderhalf jaar geleden. Ook het pre TBC raiden vond ik een stuk vetter en uitdagender. Toen mijn guild Keal Thas neerhaalde gaf het niet zo'n satisfaction zoals de C'thun kill waarbij echt iedereen schreeuwde op ventrilo. Ook het levelen van 1 tot 60 met mijn vrienden was top, voor het eerst the deadmines doen met mijn vrienden. Sigh.... ik dacht dat TBC ook zo was maar het was meer een rush naar 70. Iedereen wil snel upgearen om de raiden.
     
  9. Deoxis

    Deoxis Coloris

    Berichten:
    1.441
    Leuk Bevonden:
    0
    Idd, ik hoop in ieder geval dat WotLK wel wat uitdagendere raids heeft (en iig weer wat 40 man!)
    Ook het verschil met idd AQ ja en nu BT clearen.
    Bij ons was t gwoon 1xtje schreeuwen maar toen wij de 1ste x bijv MC hadden gecleared was het echt geschreeuw in SW :eek:.
    Maar wat ik toch het meeste mis is het oldskool pvpen, tegenwoordig is het zo erg dat er gwoon word gewhined als ze niet kunnen winnen.
    Pre-tbc moest je blij zijn al kreeg je al een potje AV af binnen 1 uur 8)
     
  10. Inferius

    Inferius Baller.

    Berichten:
    3.843
    Leuk Bevonden:
    45
    Blizz zal de 25 mans niet terug omzetten naar 40 man raids.
     
  11. Conquistador

    Conquistador XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.869
    Leuk Bevonden:
    5
    Naxx word getuned voor een 25 man raid. Eeuwig zonde.
     
  12. Nitram

    Nitram BiA!

    Berichten:
    1.501
    Leuk Bevonden:
    0
    Iig beter dan dat het een vergeten instance wordt, maarja gelukkig had ik het geluk dat ik pre-bc bijna heel Naxx gecleared heb. Heb nu geen zin of tijd meer om te raiden doe nu meer aan arena :)
     
  13. Kimi

    Kimi Active Member

    Berichten:
    222
    Leuk Bevonden:
    0
    Naxx vind ik gewoon een van de mooiste instances gemaakt, de hele sfeer dat de instance uitademt. Vooral als je Kel Thuzad neerhaald en je de grote "portals" ziet naar de verschillende gebieden geeft je een gevoel alsof je de wereld gesaved hebt van het kwaad.
     
  14. Vallandu

    Vallandu ***

    Berichten:
    968
    Leuk Bevonden:
    0
    honor, geen reputation ^^


    edit: andere pagina hehe
     
    Laatst bewerkt: 2 nov 2007
  15. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Jeeej :)

    Girdle of Treachery
    Binds when picked up
    Waist Leather
    205 Armor
    +18 Agility
    +37 Stamina
    16 Attack power
    16 Attack power
    Socket Bonus: +3 Agility
    Durability 40 / 40
    Requires Level 70
    Equip: Increases attack power by 58.

    9% wipe op Prince :mad: Stomme infernals!

    Eerst nooit zin gehad in Pve, maar ik nu met paar vrienden steeds Kara doen is wel tof :9
     
  16. DC Vogelaar

    DC Vogelaar Happy Hour

    Berichten:
    220
    Leuk Bevonden:
    0
    Vandaag ook voor het eerst Kara gedaan. De 1e boss ging wel heel snel neer, en ik dacht dus dat die hele instance wel makkelijk zou gaan. Nou, niet dus. We zijn daarna verdergegaan naar Moroes en zijn toen 2 uur daarmee bezig geweest omdat de CC niet goed ging.
    Uiteindelijk wel down gekregen, maar verder geen leuke drops. Hoop dat ik maandag (als we weer gaan) wat meer geluk heb.
     
  17. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Ach Maiden (de volgende) is echt een makkie! Daarna Opera, en die is ook niet al te moeilijk. (Tenminste, met big bad wolf en Oz heeft mijn guild totaal geen problemen meer) Curator valt opzich ook nog best wel mee, maar hierna komen een aantal moeilijkere bosses naar mij mening/ervaringen :eek: (Behalve chess dan natuurlijk)

    Vanavond weer Maulgar :cool: Sta hoog in DKP lijsten, dus hopelijk T4 shoulders :+
     
  18. Vallandu

    Vallandu ***

    Berichten:
    968
    Leuk Bevonden:
    0
    maiden kan best een viswijf zijn als je geen HoTs op de tank houdt en als je te weinig dispellers hebt.
     
  19. Pim

    Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.887
    Leuk Bevonden:
    76
    Dodgetrinkets ftw!
    Als de tank de gear heeft, zou het geen probleem mogen zijn.
    Al is Moroes nog veel erger, heb daar ergens een screenshot van een dodge/parry reeks van een minuut ofzo. Hele scherm blauw van SCT 8)
     
  20. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Heb zo'n bagger hekel aan Prince :mad: Telkens is onze dps, healing en whatever primá in orde. Maar dan wordt het event door die neppe infernals helemaal onderuit geschopt...

    Nerf! :mad:
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina