1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] World of Warcraft [Deel 15]

Discussie in 'Games' gestart door Tco, 18 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. PBateman

    PBateman From the Shadows

    Berichten:
    4.215
    Leuk Bevonden:
    233
    Het is me toch al best vaak gebeurd dat er geen aggro wipe was, of dat ik gewoon zichtbaar bleef etc.

    Heeft met latency te maken geloof ik, dus Blizz kan 't niet eens fixen.
     
  2. Inferius

    Inferius Baller.

    Berichten:
    3.843
    Leuk Bevonden:
    45
    De 10% rule, 10% van de vanishes doet het niet. :)
     
  3. Nitram

    Nitram BiA!

    Berichten:
    1.501
    Leuk Bevonden:
    0
    Zit sinds kort in een guild die illidan gekilled heeft. Net voor het eers t in me leven hyjal gedaan en ging goed :) daarna nog even de eerste 3 bazen in BT gedaan. Morgen de rest van BT clearen, erg leuk moet ik zeggen :) Ook een nieuw item erbij:

    Guise of the Tidal Lurker
    Binds when picked up
    Head Leather
    360 Armor
    +39 Stamina
    +35 Intellect
    Meta Socket
    Red Socket
    Socket Bonus: 2 mana per 5 sec.
    Durability 70 / 70
    Requires Level 70
    Equip: Increases healing done by up to 103 and damage done by up to 35 for all magical spells and effects.
    Equip: Restores 15 mana per 5 sec.
     
  4. C H i L

    C H i L Active Member

    Berichten:
    2.437
    Leuk Bevonden:
    0
    Gadverdamme die water shield is imba nu! eindelijk doen ze eens iets aan onze mp5 problemen. Nu alleen nog locks en disc priests nerfen en ik ben blij.
     
  5. Deoxis

    Deoxis Coloris

    Berichten:
    1.441
    Leuk Bevonden:
    0
    Hey laat disc priests ook ff een paar maanden genieten van een werkende tree :mad: (alhoewel locks hun 2 jaar nu wel gehad hebben |:-).

    Nu ff serieus, ze moeten disc gewoon pvp nerfen en een fatsoenlijke raid support tree van maken, wat een onzin is die spec nu zeg =(
     
  6. Inferius

    Inferius Baller.

    Berichten:
    3.843
    Leuk Bevonden:
    45
    Mages WOO 'N YAY! Iceblock in pve is naaaais! <3
     
  7. PBateman

    PBateman From the Shadows

    Berichten:
    4.215
    Leuk Bevonden:
    233
    Shadowstep ftw !
     
  8. *Xink*

    *Xink* Spartan U13

    Berichten:
    2.525
    Leuk Bevonden:
    0
    Net of locks nog overpowered zijn..
    Alleen SL/SL werkt een beetje in pvp, die zuig felguard mag wel weg.. geef dan improved soul link ofzo.
    Wou dat het zoals vroeger was.. niemand had soul link maar was super goed.. nu heeft iedereen soul link omdat je het nodig hebt.
    Disc priests kunnen een beetje té goed outhealen, voor de rest zijn ze precies goed.

    En btw, druids healing is 10x beter in pvp dan priests..


    /edit: Of is het beter om over te gaan op nvidia en/of intel's core 2 duo? <--- verkeerde topic. =P hoorde hier
     
    Laatst bewerkt: 11 jan 2008
  9. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Hoewel je bij games en andere grafische applicaties het meeste voordeel haalt uit dual-core processoren, is in het algemeen het verschil niet om over naar huis te schrijven. Het is in ieder geval bij lange na niet twee keer zo snel zoals je misschien zou denken.
    Maar ik neem aan dat je je afvraagt waar je beter geld in kunt steken? Een videokaart of processor?


    Iedereen roept wel altijd dat resto druids ongrijpbaar zijn in pvp. Ik vond altijd dat ze véél te traag waren. De meeste druids (de meeste mensen zijn ook noobs, dus) blijven te lang in stealth zich verstoppen. Eerder zij uit catform shiften en een heal finishen, kun je in principe al iemand genuked hebben.
    Maarja ik ben dan ook altijd zelf een druid geweest. En als feral druid ben je meestal sneller dan een resto. Dus daar ben ik nooit tegenaan gelopen. O-)
     
  10. Nitram

    Nitram BiA!

    Berichten:
    1.501
    Leuk Bevonden:
    0
    Resto druids zijn alleen goed in 2v2, klein beetje in 3v3 en in 5v5 zuigen ze gewoon. Ik weet niet waarom mensen altijd zo whinen over nerf dit en dat enzo. Ze moeten gewoon het spel spelen!
     
  11. Deoxis

    Deoxis Coloris

    Berichten:
    1.441
    Leuk Bevonden:
    0
    Idd de enigste problemen die ik vind bij feral druids is balance in raids (high end) en cyclone in pvp, maarja zal wel aan mij liggen
     
  12. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Right 8):lol:
     
  13. ninja-man

    ninja-man YEAH BUDDY

    Berichten:
    1.420
    Leuk Bevonden:
    0
    en na 2 jaar was hij level 10...
     
  14. Deoxis

    Deoxis Coloris

    Berichten:
    1.441
    Leuk Bevonden:
    0
    Hij is al 29 8)
     
  15. *Xink*

    *Xink* Spartan U13

    Berichten:
    2.525
    Leuk Bevonden:
    0
    Check mn edit. :9
    Maar had het over 2v2 trouwens ja, vergeten te zeggen.
    Ze zijn niet overpowered eigenlijk.. meer geschikt.
    Ze kunnen heel de tijd weg lopen in travel form (55% speed, bijna slome mount speed dus.)
    Een shitload aan dmg krijgen in bearform, nog steeds als je resto bent ja.
    En de HoTs zijn gewoon heel relaxt, die doen het meeste healing.

    +cyclone.. tja wat is daar mis mee? vind het wel goeie cc.
    Duurt niet te lang en target kan niet gehealt worden, super imo. :)
    Soort banish in pvp eigenlijk..
     
  16. Deoxis

    Deoxis Coloris

    Berichten:
    1.441
    Leuk Bevonden:
    0
    Het is ook een goede cc, en voor bijv bg's maakt het weinig uit, maar al zit je in een arena kan het toch flink lastig zijn als je enige partner in een x helemaal niks meer kan.
     
  17. REIKU

    REIKU Active Member

    Berichten:
    1.035
    Leuk Bevonden:
    0
    Icey veins FTW 8)
     
  18. Deoxis

    Deoxis Coloris

    Berichten:
    1.441
    Leuk Bevonden:
    0
    Blizzard is on crack =(, Frost mages waren goed genoeg imo, die buff is natuurlijk wel een goede boost voor PvE en PvP maar onnodig imo. (haal water elemental eruit en zet daar icy veins als je t mij vraagt :{)
     
  19. Inferius

    Inferius Baller.

    Berichten:
    3.843
    Leuk Bevonden:
    45
    Frost mages vind ik persoonlijk bar slecht in PvE. En firemages op elke encounter bekant dood gaan was iceblock wel erg lekker. ^^

    Ben zelf 2/48/11.
     
  20. Deoxis

    Deoxis Coloris

    Berichten:
    1.441
    Leuk Bevonden:
    0
    Iceblock als trainable ben ik het wel mee eens, maar ik vind en Icy Veins en Water elemental en Cold snap nu toch wel een beetje OP (vooral PvP aimed).
    Frost mages in PvE zijn geweldig, wij hebben er nu 2 en ze zijn heel wat meer mana efficient dan onze fire mages die pots stacken als de neten.
    Dat de dps dan misschien een klein beetje omlaag gaat kunnen wij wel hebben aangezien er aardig wat gear-scaling is in onze guild.
    Verder vind ik Icy Veins, vooral zo laag in de frost tree echt belachelijk.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina