1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] World of Warcraft [Deel 15]

Discussie in 'Games' gestart door Tco, 18 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ebrithil

    Ebrithil Active Member

    Berichten:
    1.048
    Leuk Bevonden:
    39
    Guild naam: <WoW wins over Xbox> ;)
     
  2. kwdtje

    kwdtje Active Member

    Berichten:
    2.773
    Leuk Bevonden:
    1
    ik ga morgen ook TBC kopen en weer eens overnieuw beginnen op de nieuwe server Kharazan. Wel Alliance en een Dranei of hoe je dat ook schrijft ;)

    Ik zat vroeger altijd op twilights hammer maar dat werd me allemaal iets te druk en iedereen liep voor op mij omdat ik veeeeel later begon. Is het nu zo dat bij deze nieuwe server nog helemaal geen level 60ers rondlopen en er dus nog geen naxx etc. gedaan zijn? (lijkt me natuurlijk van niet ..)
     
  3. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    O.a. de naam Graveheart vast even vast gezet. Ook nog wat andere, maar dat komt nog wel.

    Horde, uiteraard. :cool:
     
  4. *Xink*

    *Xink* Spartan U13

    Berichten:
    2.525
    Leuk Bevonden:
    0
    De nieuwe servers zijn open, heb even een undead aangemaakt en morge om half 10 een belf.
    Even vast sparen voor een guild charter :p
     
  5. Brocade

    Brocade Active Member

    Berichten:
    1.072
    Leuk Bevonden:
    38
    Het ziet er weer eens naar uit dat bol.com weer eens geen gereserveerde titel kan uitleveren. Mijne staat nog steeds op "word verwerkt" dus kan ik vrijwel zeker vanuit gaan dat ik hem morgen niet binnen heb...

    Ik pak zo mijn slaapzak wel en ga hier voor de plaatselijke FRS slapen zodat ik hem morgen maar wel op tijd kan installeren. Dit terwijl al mijn andere guildmembers het spal al lang en breed hebben geinstalleerd. Iets waar ik niet tegen kan gezien ik de rest van de week vrij ben en ik mezelf om 00:01 in de outland zag lopen =(
     
  6. Ebrithil

    Ebrithil Active Member

    Berichten:
    1.048
    Leuk Bevonden:
    39
    zucht, er was gewoon geen event, helemaal geen, ik heb m'n kostbare tijd verneukt en geen huiswerk gemaakt :mad:

    4 en een half uur gewacht...... ~_~
     
  7. Brocade

    Brocade Active Member

    Berichten:
    1.072
    Leuk Bevonden:
    38
    Inderdaad :) Gebeurd helemaal niks. Serieus, we stonden met meer dan 100 man horde te wachten, zelfde geld voor de alliance kant. Iedereen hoopte op iets maar er gebeurde helemaal niets :x Heb gewoon voor niks 8gig aan fraps materiaal opgenomen..

    Tuurlijk, de inlog servers waren down maar wat wil je, vermoed dat binnen nu en een uur de world server er minstens 2 keer uitvliegt.
     
    Laatst bewerkt: 16 jan 2007
  8. Syzigy

    Syzigy Active Member

    Berichten:
    1.143
    Leuk Bevonden:
    28
    Er zijn genoeg examplaren hoor van tbc verkijgbaar als je morgenochtend gewoon naar de winkels gaat.. meeste winkels hebben er veel binnen gekregen.
    Denk niet dat het nodig is om voor de winkel te gaan slapen:p
     
  9. OniRyo

    OniRyo Active Member

    Berichten:
    3.269
    Leuk Bevonden:
    257
    tenzij hij de CE wilt :p
     
  10. *Xink*

    *Xink* Spartan U13

    Berichten:
    2.525
    Leuk Bevonden:
    0
    Om half 10 morge ochtend heb ik mn Bloodelf op Karazhan, als je er ook speelt. add me: ''Gideon''
     
  11. Furies

    Furies XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.777
    Leuk Bevonden:
    6
    Wat een spectaculaire opening, zeg! :+ Wel leuk om te zien dat er nu al lvl 15 shamans rondlopen.
     
  12. Ebrithil

    Ebrithil Active Member

    Berichten:
    1.048
    Leuk Bevonden:
    39
    Zo ging het:

    - Honderden mensen staan paar uur te wachten bij de dark portal
    - Half uur voor opening popped er 1 klein tering server message op.
    - Half uur later......... niks, de gate is hetzelfde alleen nu kan je erdoor :mad:
     
  13. XboxRulez4ever!

    XboxRulez4ever! XBW Luizak

    Berichten:
    1.335
    Leuk Bevonden:
    1
    hehe.. das wel suckend. ik ga nu ff naar mijn school om wat in te leveren en daarna naar huis om te wowen.... ff een beetje volgas gaan strx dan kan ik misschien nog een beetje mee komen met de groep ... dit word mijn 1e lvl 60 ik weet het zeker :9... ( en ja daarna lvl 70 )...
     
  14. Orcrist

    Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.297
    Leuk Bevonden:
    8
    Ben nu aan het installeren. Lekker de hele dag vrij dus ga even non stop spelen. :cool:
     
  15. Moondrake

    Moondrake T-Shirt Ninja

    Berichten:
    249
    Leuk Bevonden:
    0
    ja ik met mijne stomme kop heb hem op gcshop besteld.... dus mag vandaag weer lekker tot 3 uur 's middags wachten |:-
     
  16. iOcat

    iOcat ;=- POW!

    Berichten:
    2.968
    Leuk Bevonden:
    7
    Damn, ik wil nu beginnen zeg :D, straks naar de stad, en waarschijnlijk rond de middag terug. Meteen een character aan maken, ook horde natuurlijk, en ik ga aan de hand wat de jullie hier gekozen hebben een keuze maken voor mijn character. Alleen voor de guildnaam.. ik vind zelf dat er geen Xbox in voor moet komen. Als je een goedlopende guild wilt maken.. begin dan met een gewone nederlandse guild. Dan kunnen andere Nederlanders gewoon joinen, of mag dat niet? ;) Tot vanmidag jongens! \o/
     
  17. Moondrake

    Moondrake T-Shirt Ninja

    Berichten:
    249
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zou iedereen gewoon laten joinen en dan de algemene taal in gchat engels laten.
     
  18. iOcat

    iOcat ;=- POW!

    Berichten:
    2.968
    Leuk Bevonden:
    7
    Ik las trouwens op de site van WoW het een en ander over die Netherwelp pet als je de CE hebt gekocht. Die werkt dus niet, maar nu moet je ook nog zelf een brief opsturen, met het een en ander erin. :mad: Dat slaat echt nergens, waarom een brief?!, damn.. maargoed dit stond er nog wel onder.

    Link

    Sweet, die Lurky the Murloc pet 8)

    /Edit

    Te vet!, hier betaal je gewoon 30 euro meer voor 8)

    [​IMG]

    [​IMG]
     
    Laatst bewerkt: 16 jan 2007
  19. Orcrist

    Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.297
    Leuk Bevonden:
    8
    Nightmare engulfed object turn in: 10k exp \o/ Ik zit nu op 2%. :+
    En de eerste lvl 61's lopen al rond lol. Maja nu op de gryph naar blasted lands. :cool:
     
  20. Moondrake

    Moondrake T-Shirt Ninja

    Berichten:
    249
    Leuk Bevonden:
    0
    10K is niet veel :p, hoorde van sommige mensen dat je van lvl 58 mobs in outland al 500xp krijgt.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina