[PC] World of Warcraft [Deel 15]

Discussie in 'Games' gestart door Tco, 18 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Inferius

Inferius Baller.

Leuk Bevonden:
    45
    Had ik inderdaad gecomplete in 2 dagen. 8) Dat was nou eens hardcore! :+

2. Beyond The Grave

Beyond The Grave Tasty Epic FailCake!

Leuk Bevonden:
    0
    Mn huntertje op lv 30 nu :). Echt genieten gewoon. Zo gemakkelijk! echt te makkelijk misschien wel. Mn pet heeft nu cobra reflexes geleerd en kicked nu nóg meer ass ^^. Nooit verwacht dat ik, als doorgewinterde ervaren WoW speler, ooit nog eens zo verbaasd en tevreden kon zijn met het spelen van een class. Heerlique :)

3. Heroic

Heroic Halo

Leuk Bevonden:
    0
    Zit er aan te denken (paar maanden voor release wotlk) weer te beginnen. Ben nu 3 maanden gestopt. Lijkt me wel leuk om me huntertje weer te lvlen (richting 60). Denken julie dat het slim/waard is om nog te beginnen? (Ga toch sowieso niet raiden)

4. Ebrithil

Ebrithil Active Member

Leuk Bevonden:
    39
    Ik ben net begonnen met een Blood Elf rogueje te lvlen. Zit nu op lvl 54 dus gaat wel lekker :)

5. Toyota Yaris

Toyota Yaris Superstar member

Leuk Bevonden:
    0
    Zal ik als wow nub (ik snap de helft van de berichtjes hier namelijk niet) ook maar weer eens een update plaatsen.

Nadat ik mijn tauren hunter op 62 heb geparked. Ben ik sinds een paar maanden met een human mage (level 55 atm) aan de slag op server Stormrage. Moet bekennen dat ik de mage class behoorlijk prettig en leuk spelen vind. Heb ook nog een human priestess aangemaakt waarmee ik holy wil gaan.

6. dave123

dave123 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ow leuk dat je op Stormrage bent begonnen, daar zaten mijn chars ook op voordat ik stopte. (70 priest en een 70 Paladin)
    Ik ben wel benieuwd naar welke guilds daar nu aan de leiding staan, vroeger stonden wij daar 2e met de guild op de realmrankings. (als je daar enig verstand van hebt tenminste :+) Ik zat in The Usual Suspects als die nog bestaat :+

7. REIKU

REIKU Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    nou, het is zeg maar dat ze 1 van de vele doelen in het spel weghalen.

8. Heroic

Heroic Halo

Leuk Bevonden:
    0
    Wall of text inccc
    Zo kan je het zien ja. Maar bekijk het zo:
    Top guilds die dus MH/BT al (vroeg) hadden gecleared. Hebben zich nu (flink) kunnen gearen met T6 etc. Bovendien kunnen ze direct naar SW doorstromen. Voor hun maakt het geen zaak uit. Voor lagere guilds, die gaan echt niet direct BT in en downen Illidan. Sowieso hebben veel mensen uit lagere guilds die niet eens de gear of exp. voor BT/MH. Bovendien, veel kara guilds gingen ook echt niet zo 1/2 SSC/TK in (Ja misschien proberen, maar niet gelijk clearen) toen de attument weg ging. Bovendien zullen de hogere guilds toch wel een stapje voor blijven. En bekijk het zo: Guilds die te sloom progress hadden en niet vaak konden raiden/Mensen die attument lacken/Guilds die bvb bij Kael'thalas niet verder kwamen kunnen nu wel wat verder iig.
    En zie het ook dat lagere guilds misschien iets verder/meer kunnen zien. :thumbs:

9. Vallandu

Vallandu ***

Leuk Bevonden:
    0
    Vandaag voor het eerst lurker below gedaan samen met andere guild, ging wel redelijk, beste try 8% :)

10. *Xink*

*Xink* Spartan U13

Leuk Bevonden:
    0
    8% vind jij een goeie try?
    Die kleine 8% erbij en je had hem down, ik zou super pissig worden. :+

11. REIKU

REIKU Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    welke guild was dat dan :eek:?

12. Vallandu

Vallandu ***

Leuk Bevonden:
    0
    haha ja was iedereen ook, diegen die doodingen door spout werden ook afgezeikt :+

helaas kwam de trash tevoorschijn met die &^$&^#visjes :mad:

was met GEK, reiku :)
    alleen jij bent nooit meer online.

Laatst bewerkt: 12 feb 2008
  13. Deoxis

Deoxis Coloris

Leuk Bevonden:
    0
    8% is een goede try, wij hebben ZO vaak 1 tot 2% gehad (vooral in naxx).
    Is iets waar je om kunt gaan lopen tieren of repairen en snel weer dr in gaan.
    Dit laat gewoon zien dat je het wel kunt, maar dat het of met luck of met een klein menselijk foutje te maken had.

14. REIKU

REIKU Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    iig goed gedaan :)
    nah ben te bored ingame dat is ook een reden waarom ik ga stoppen :p
    mischien maandje pauze ofzo

15. Zyklon

Zyklon XFNL Zyklon

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb ff een vraag ik ben de laatste tijd weer WoW aan het spelen en ik heb net me nieuwe G15 dus ik vroeg me af waar jullie je schermpje voor gebruiken (als jullie een G15 hebben)

en ook nog wat voor interface addon? het liefst 1 die niet te moelijk in te stellen is want ik ben daar niet zo goed mee :mad:

16. MiGilleS

MiGilleS Green Mile User

Leuk Bevonden:
    0
    we gaan zo mag ahaha wipe fest word het for sure!

17. Pim

Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    76
    Een eigen interface kost gewoon een hoop tijd eigenlijk.
    Dus, daar zul je ook zelf tijd in moeten steken :+

18. McSparkle

McSparkle Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.189
    Als je de drivers van je G15 heb geinstaleerd, dan krijg je automatisch een paar verschillende dingen op je LCD. Waaronder een Battleground timer en je stats.

19. Furies

Furies XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    6
    Dat schermpje stond bij mij altijd op me mp3 addon! :+
    Kinda useless in WoW. (Heb het nog nooit bij een spel echt gebruikt. Neemt niet weg dat het heerlijk typt :cool:.)

20. Zyklon

Zyklon XFNL Zyklon

Leuk Bevonden:
    0
    het typt inderdaad focking zalig. ik merk zelf nu ook na een paar uur gamen dat ik echt niet naar het schermpje kijk.

Maar heeft iemand nog tips voor een cleane ui? met evt. wat handige dingen voor onder het LVL'en

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina