1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] World of Warcraft [Deel 15]

Discussie in 'Games' gestart door Tco, 18 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. McSparkle

McSparkle Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.189
    Disc 2... Dan duurt de instalatie nog wel een kleine 3 a 4 uur door alle updates 8)

2. Graveheart

Graveheart Groovy XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.548
    Heb alle tijd. :)

3. polmannetje

polmannetje Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    SSC = SerpentShrine Caverns. Een Tier 5 instance. 25man, in Zangarmarsh.
    Lady Vashj is de laaste boss van die instance.

4. Greathoudini

Greathoudini Guido's & gangsters

Leuk Bevonden:
    0
    ok thanx das wel een flink moeilijke dan :9 ik ga eerst maar eens ffies met die makkelijke lvl 70 instances beginnen om wat gear te verzamelen en langzamerhand naar de wat moeilijkere toewerken. nu nog een betere guild vinden want in die van mij is tegenwoordig nooit meer iemand online terwijl het vroeger zo actief en gezellig was :'-( iemand een leuke ally guild op turalyon toevallig?

5. Pim

Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    76
    Farm honor, free gear :+
    Goed genoeg voor je eerste raids ;)

6. Heroic

Heroic Halo

Leuk Bevonden:
    0
    Net Leo down in SSC. PC doet wel erg kut, 3-4x een freeze gehad -.-(!) (Was weer met andere guild mee)
    Nja, me guild is gedisband, eerst vakatie dan een nieuwe kopen en een nieuwe guild zoeken.
    Leo is opzich wel dope gevecht. :>
    En Oliebol, nu een raid guild zoeken is opzich een stuk moeilijker ook.
    Op het begin deed iedereen Karazhan met zelfde gear, maar in T5/T6 guilds kom je natuurlijk niet zonder redelijke gear, en T4 instances willen graag ook dat je wel redelijke gear hebt. De meeste mensen zijn simpelweg ook al voorbij Karazhan en die zooi, omdat het toch niks meer voorstelt behalve badges farmen.

Laatst bewerkt: 27 mei 2008
  7. BigSyke

BigSyke Active Member

Leuk Bevonden:
    1.199
    vond ik altijd zo jammer aan WOW (weet niet of dit ook voor andere MMO geldt?) dat je als je max level bent, je eigenlijk wacht op de volgende patch/update/expansion en dat je steeds dezelfde dungeon moet doen om betere gear te krijgen en verder weinig doet.

8. polmannetje

Leuk Bevonden:
    3
    :9
    Erm.. not really _0/ Het idee is dat je dan gaat raiden en "progressen" door de instances. Vanuit mijn oogpunt is het "gebeuren" rond level 70 juist het hele idee van WoW, het gaat niet om het levelen. Ik raid 4 dagen per week en heb nogsteeds een aantal bosses niet gezien.
    Naja, ik denk dat iedereen een beetje zijn eigen invulling er aan geeft maar ik heb echt niet het idee dat de meerderheid van de mensen hier het met je eens zal zijn :9

9. Riddick

Riddick --

Leuk Bevonden:
    0
    Ben het met Polmannetje eens, although het levelen ook leuk is om te doen. Toch doe je (ik tenminste wel) dat zo snel mogelijk om op lvl 70 mee te kunnen doen aan PvE of PvP...

10. Sjorrit

Sjorrit w0t!

Leuk Bevonden:
    22
    Vroegah voordat iedereen elke avond aan het raiden was ging je bijv met wat guildy's rondhangen in Booty Bay of Zeppeling ganken. Ik weet nog dat er altijd grote gevechten waren in Blackrock Mountain. Tegenwoordig zie je dat niet meer en is raiden een soort verplichting geworden in plaats een spelletje spelen.

11. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
  12. Heroic

Heroic Halo

Leuk Bevonden:
    0
    oud...
    Bovendien, duits rofl?

13. polmannetje

Leuk Bevonden:
    3
    Ik heb geen idee hoe het "vroegah" was aangezien ik volgens mij 2 dagen voor TBC 60 werd 8) Maar misschien is mijn mening daardoor juist wel helder omdat ik het TBC raiden op zichzelf beoordeel ipv het te vergelijken met preTBC :cool:

14. REIKU

REIKU Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    pre-Tbc was ook veel mooier zonder de battlegrounds, world pvp vooral op de plekken in eastern plaquelands of burning steppes ( ingang van ubrs / lbrs )
    maar ook al is battlegrounds een leuke uitvinding in wow, het heeft de game wel gefcked :'-(

15. tricker

tricker Semper Fi

Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet nog wel dat je met grote groeps Crossroads ging overrompelen! Geweldig was dat joh! Allemaal 60 en dan wat broekies en dan de boel proberen te overnemen, nou dat viel vies tegen met al die guards vroeger zeg.....Maar het was echt gaaf!!

16. Zyklon

Zyklon XFNL Zyklon

Leuk Bevonden:
    0
    pre tbc waren mooie tijden :) ik weet nog wel dat ik met mijn guild alle auctioneers in de stormwind AH ging blokeren :D met ze allen er op staan en dan klein stapje naar voor... Klein stapje naar achter we hadden het een keer zo goed dat de hele ah leeg was :p

Is sinds patch 2.4 trouwens springen veranderd? Vroegah kon ik altijd tegen muren enzo opsringen en dan op ontzichtbare randjes blijven staan. Dat lukt nu niet meer :mad: niet meer op de stormwind muur :mad:

17. Greathoudini

Greathoudini Guido's & gangsters

Leuk Bevonden:
    0
    ja dat doe ik nu ook :) het wachten is dan nu ook op season 4 want als die uitkomt word het season 2 spul voor "normale" bg honor en koop ik heel dat zooitje leeg inclusief die staff want die ownt ook zwaar :9 maar ik bedoel voor daarna.. mijn guild krijgt tegenwoordig niet eens genoeg mensen on om een 5 mans instance te doen dus instances zoals kara enzo zijn nu niet echt te doen :9

18. PBateman

PBateman From the Shadows

Leuk Bevonden:
    233
    Nah, die eer krijgt de Arena.

19. Rydan

Rydan Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Je kan niet eeuwig blijven hangen heh, je moet ontwikkelen wil je mee blijven doen. enigste wat ik vrij vervelend vind is dat je word doodgegooid met epics, pre-tbc was dat wel anders. Meeste mensen die speelde in blue's en naar de mensen met BWL gear werd naar opgekeken

20. Zyklon

Zyklon XFNL Zyklon

Leuk Bevonden:
    0
    het is inderdaad heel jammer al die free epics... VroegAH was je blij als je een epic had. Nu ben word je gepest als je niet full epic bent.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina