1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] World of Warcraft [Deel 15]

Discussie in 'Games' gestart door Tco, 18 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mr Xen0

Mr Xen0 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    En toch zijn ze overal world 1st, BIJNA.. Dus die tactics zijn wel goed, en praktisch alle tactics die jullie allemaal gebruiken komen door hun, daarmee hebben ze ze eerst gedowned maar nu outgearen ze de bosses inderdaad wel redelijk ja.

2. Deoxis

Deoxis Coloris

Leuk Bevonden:
    0
    Nihilum en SK worden overschat.
    Die tactics zijn niet goed, en de tactics komen ZEKER niet van hun, 9/10th van de tactics komen van Forte, tAD en Axemen, deze lopen meestal in dezelfde encounter op hetzelfde moment als hun er zijn, enigste verschil is dat Nihilum en SK deze tactics vervolgens ook toepassen en ze makkelijker kunnen gebruiken vanwege gear scale.

3. Inferius

Inferius Baller.

Leuk Bevonden:
    45
    En dat weet je omdat jij in SK/Nihilum hebt gezeten? Forte bijv loopt sinds sunwell anders gigantisch achter op de rest en doet om de endgame strijd allang niet meer mee. De "nieuwe" toppers zijn dan vooral Method en Deus Vox. Lijkt me sterk dat ze van hun zomaar tactics jatten.

4. Pim

Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    76
    Buiten dat farmen ze allemaal al minstens een half jaar BT, dus iedereen heeft volle T6 sets (dubbele I guess), en zijn zelfs hun alts beter gegeared dan menig main.

Ik denk.. dat het hierdoor komt:

8)

5. McSparkle

McSparkle Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.189
    Haha dat gaat wel heel erg ver imho 8)

6. Zyklon

Zyklon XFNL Zyklon

Leuk Bevonden:
    0
    misschien zijn het allemaal werkloze sloebers ? ze betalen gewoon hun wow van hun uitkering

7. Deoxis

Deoxis Coloris

Leuk Bevonden:
    0
    Nee dat weet ik omdat ik in Forte heb gezeten (en later/nu in tAD na een transfer).

8. Inferius

Inferius Baller.

Leuk Bevonden:
    45
    We hebben anders in onze guild een member die ook in Forte zit, die je misschien wel kent. (Snoozoo) En zo gaat het toch echt niet zoals jij vertelt. :p

9. Deoxis

Deoxis Coloris

Leuk Bevonden:
    0
    Dan vraag ik me af hoe het wel gaat nu in Forte, ik ben er eenmaal uit nu, transfer naar tAD (te hoge activity req).
    Ik weet wel in ieder geval dat de meeste tactics niet van Nihilum en SK komen aangezien hun gewoon dik outgearen, tanken en spanken. Ik nam gewoon 3 hoge runner ups die ook mede tactics verzinnen.
    Mijn punt is niet dat ze tactics jatten (anders zou praktisch iedereen dit doen toch?), ik zeg dat ze overschat worden omdat ze dezelfde tactics (alhoewel slechter) toepassen en de bosses gewoon outgearen wat de andere guilds dan nèt iets slechter afgaat.

10. Inferius

Inferius Baller.

Leuk Bevonden:
    45
    Het gaat niet goed in Forte iig. :+

11. Pim

Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    76
    Hebben Mu'ru gewoon neer hoor ;)
    KJ zal ook wel binnenkort kaputt zijn.

12. Inferius

Inferius Baller.

Leuk Bevonden:
    45
    Dat zal best, maar ze behoren niet meer bij de echte top als ik Snoozoo zo hoor. Mijn guild heeft net Twins neer. :+

13. Conquistador

Conquistador XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5
    Jouw guild? Je bent toch gewoon gestopt?

Trouwens dat outgearen is ook onzin, BT is al een flinke tijd door top guilds op farm, dus iedereen heeft wel ongeveer de maximale gear die ze op dat moment konden behalen.

14. Inferius

Inferius Baller.

Leuk Bevonden:
    45
    Ja hoe moet ik het anders noemen, ik zit wel in de guild maar speel alleen niet meer. 8) Heb WoW niet eens op mn pc staan en ben het ook nog niet van plan ook.

15. *Xink*

*Xink* Spartan U13

Leuk Bevonden:
    0
    Gestopt? gedwongen te stoppen ja. 8)

16. Rydan

Rydan Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    http://deathknight.info/ is trouwens een leuke site om op de hoogte te blijven van Deathknight veranderen en te discussieren over specs etc.

17. Inferius

Inferius Baller.

Leuk Bevonden:
    45
    Nee, met raiden was ik al sinds Januari gestopt. Dat mn char waar ik eens in de zoveel tijd op inlogte nou gebanned is, tjah who cares.

18. DC Vogelaar

DC Vogelaar Happy Hour

Leuk Bevonden:
    0
    Maar ben je nog wel van plan terug te komen ofnie?

19. Inferius

Inferius Baller.

Leuk Bevonden:
    45
    Waarschijnlijk met WotLK dat ik nog een poging waag ja. :)

20. *Xink*

*Xink* Spartan U13

Leuk Bevonden:
    0
    Zelfde class?
    En is toch kut omdat je lekker snel en makkelijker kan levelen met goed gear in WotLK.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina