1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] World of Warcraft [Deel 15]

Discussie in 'Games' gestart door Tco, 18 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Xatos

Xatos Grand Theft Auto

Leuk Bevonden:
    4
    Yep, 35g voor de skill en dan 9g voor de mount.

2. DC Vogelaar

DC Vogelaar Happy Hour

Leuk Bevonden:
    0
    Ook maar ff m'n char neerzetten:

Jaggerjack, 70 Druid, Auchindoun

3. Zyklon

Zyklon XFNL Zyklon

Leuk Bevonden:
    0
    als je zoon goedkope mount kan halen op 30 wat voor speed heeft die dan?

4. Graveheart

Graveheart Groovy XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.548
    Zoals ik het begrijp, word de 40 mount naar 30 gezet?

5. Zyklon

Zyklon XFNL Zyklon

Leuk Bevonden:
    0
    ik snap ook dat hij naar 30 gaat maar blijft hij dan gewoon 60%speed?

6. *Xink*

*Xink* Spartan U13

Leuk Bevonden:
    0
    Neem aan van wel want de felsteed gaat ook naar 30.

7. Xatos

Xatos Grand Theft Auto

Leuk Bevonden:
    4
    Yep.

8. (Smart)ass

(Smart)ass Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Zijn er hier veel mensen die trouw verder gaan met the lich king? Of stappen veel mensen over naar warhammer online?

9. Zyklon

Zyklon XFNL Zyklon

Leuk Bevonden:
    0
    ik ga gewoon door met wrath of the lich king. Ik heb er juist heel erg zin in! waarschijnlijk ga ik alleen nog maar meer spelen.

10. Gdzr

Gdzr Hmmm?

Leuk Bevonden:
    62
    Misschien een keer tijd voor een nieuw deeltje xD

11. Greathoudini

Greathoudini Guido's & gangsters

Leuk Bevonden:
    0
    hoezo dit is pas de 6111'e post :p maar ff ontopic: ik merk wel dat ik steeds beter word met pvp'e, gistere na een tijd niet gespeeld te hebben was ik eerst 1e in de bg lijst. daarna was ik man of the match(lol) door in WSG 2 keer te scoren en 1 keer de vlag te redden en hem toen meteen te scoren

12. Pim

Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    76
    Ligt natuurlijk aan de class ;)

Eerste komen in BG's is piss-easy als rogue/warrior (KB's dan), maar dat wil niet zeggen dat je goed bezig bent in die BG..
    En tja, als een druid 2x scoort in WSG doet hij gewoon z'n taak; het zijn geboren flagcarriers ;)

13. Giokeh

Giokeh JRPG-fanboy

Leuk Bevonden:
    0
    vraag me dit even af, wie van jullie speelt er op dragonblight EU?:p zou me verbazen als er iemand hier speelt :D PM me dan gerust effe met je chargegevens :D.

Verder on-topic: warhammer mist voor mij vooral de verdieping in pvp aangezien de makers ervan al eerder aangaven dat ze zich vooral op pvp gaan focusse, de screenshots op IGN gaven me nu onderhand ook niet de indruk dat het een grafisch ver geavanceerdere game is dan WoW dus daar doe ik het ook niet voor, de spells dat zal nog afwachten worden of die leuker/origineler zijn dan die van Blizzard zijn Wrath of The linch king, maar ik zou er niet te sterk op hopen/van uit gaan.

Als je echter de pvp in wow wel leuk vind maar net niet goed genoeg dan kan je misschien overstappen op warhammer, er zouden ook een handsvol klasses meer zijn wat ik persoonlijk wel leuk vind, maar zoals gezegd met de invoer van heroclass(es) komt er in wow ook weer één of meerdere classes bij wat dat eigelijk ook deels teniet doet.
    Ik ga er ook van uit dat Warhammer op zich wel leuk zal gemaakt zijn maar 1 de community van Warcraft zeker de eerst 2-3 jaar niet zal overtreffen en 2 dat er zoveel features zijn in wow, zoals het badgesysteem om maar lukraak wat te noemen waar de makers van Warhammer nog niet aan gedacht hebben.

In het kort: ik verander zeker niet, tenzij er opeens maar 50 mensen overblijven op m'n realm maar dat zie ik gelukkig niet zo snel gebeuren

Laatst bewerkt: 21 jun 2008
  14. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
    Het "badgesysteem" zit al langer in WAR dan in WoW wat uiteindelijk weer uit LotR komt maar daar is het nogal simpel had ik gehoord.

Tome of Knowledge

De Tome of Knowledge (ToK) is een logboek, hulpmiddel, encyclopedie en nog veel meer.

Alle quests die je doet worden hier in opgeslagen.
    Alle informatie over de quests, het verhaal erbij, de beloning etc.

Je krijgt achievements en allerlei rewards voor bepaalde dingen net als voor de Xbox 360.
    Er zitten ook verborgen unlocks en quests in de ToK.

Het houdt letterlijk bij hoeveel van welk monster jij gekilled hebt.
    Het houdt alle RvR stats bij (kills etc).

Drie filmpjes van een presentatie over de ToK, die duurt 26 minuten dus dat zegt wel iets.
    (in een ruimte dus iets lastiger te verstaan maar nog steeds prima te doen)

ToK Deel 1

ToK Deel 2

ToK Deel 3

Screenshots en filmpjes zijn allemaal nog steeds niet op high graphics instellingen dus alles zal er alleen maar beter uit gaan zien.

Verdieping in PvP is juist de zaak, zonder PvE te kort te doen (300+ Public quests (dat is zonder gewone quests)). RvR is een geweldig systeem. Keeps sieges, Capital sieges (met eindelijk een doel) waarbij je de stad ook daadwerkelijk kunt "verwoesten" en in level kunt verlagen.

Een community overtreffen is niet echt een doel of richtlijn.
    Dat staat op zich zelf en zoiets is al in effect sinds de 1e dag en duurt niet 3 jaar.

Ik heb WoW voor 1.6 jaar met plezier gespeeld maar vond het gewoon minder en minder leuk worden des de dichterbij TBC kwam.
    Vooral omdat Horde nu gewoon Alliance is had ik al gelijk geen gevoel nog Horde te zijn.

De meest geweldige tijden gehad met 40 man raids met mijn Guild maar omdat gear iedereen zo sterk maakt hebben ze dat ook maar 25 man gemaakt.

Het is een redelijke PvE game en een matige/slechte PvP game.
    Sommige dingen waren misschien persoonlijk maar ik wil sowieso graag PvPen en liever met een doeleinde.
    Dat en vele andere redenen zoals de guilds, keeps, idee van de classes, Campaign, Public Quests, de ToK en alle filmpjes met uitleg van producers en developers (Josh \o/) overtuigden mij zeker en dat was toen ik nog uitkeek naar Stargate Worlds.
    En een mmo die mij overtuigt om dat die mmo te gaan spelen moet van goede huize komen.

ps. Ja ik "stap" dus over :+

15. Inferius

Inferius Baller.

Leuk Bevonden:
    45
    Fijn dat je ons verteld dat je overstapt. Ik ga zometeen Devil May Cry 4 promoten in de Ninja Gaiden 2 thread, omdat die gewoon veel vetter is en iedereen moeten het weten!11!!1!!

16. Giokeh

Giokeh JRPG-fanboy

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind dat je wel een beetje overdrijft met een redelijk PVE game hoor , met pvp vind ik matig toch het minste dat je kan geven, ik zou het normaal noemen, je moet weten hoe weinig mensen Kil Jaeden of voor dat maar 1 boss in de Sunwell plateau hebebn neergegooid of illidan zelfs.

Je moet beseffen dat er in wow een veel diepere PVE inzit dan in Warhammer (naar wat ik gelezen heb dan op IGN), de mensen vinden wow ook gewoon leuk omdat je gewoon even een uurtje of 12 uur kan spelen, no matter what er is voor ieder wat, dat vind ik nog missen in Warhammer, daar waar zoals je zei een heel ander pvpsysteem dan in wow is wat heel leuk zal zijn (daar ben ik van overtuigd), maar wat brengt het echt toe tot het spel?

In wow kan je ook pvp'en , zonder echt verstrekkende gevolgen voor je guild of character dat is waar, maar met de komst van de nieuwe uitbreiding gaat pvp toch wat heftiger worden en gaan ze denk ik proberen met siege weapons de worldpvp te verbeteren wat dan meteen een repliek is op Warhammer zijn ideale pvpsysteem.

Ik vind het gewoon de moeite niet om weer van vooren af aan te beginnen, dat kan wel leuk zijn maar ikzelf word helemaal niet warm van pvp en ben dus heel blij met de pvp die Blizzard me voorschoteld.

En verder vraag ik me af of Warhammer op het vlak van combat iets veranderd aan de formule die WoW gebruikt? zijn er nieuwe spells, betere graphics eender wat?

effe on topic nog: is er al een concrete datum voor de patch aangezien ik nog niets op de wow europe pagina zag staan :confused:

17. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
    Je hoeft niet zo overdreven te doen hoor :+, ik geef alleen maar een reactie op de bovenvermelde post en of je overstapt.
    Goed dat je me tekst ook gelezen hebt en op de " " gelet hebt. ;)
    Toch bedankt hoor :thumbs:.

@above

WoW is meer gericht op PvE maar diepgaander vind ik een verkeerde term.
    WAR is niet baanbrekend maar er zitten wel baanbrekende dingen in zoals Public Quests.

PvP brengt heel veel. Dat is het hele RvR systeem dat iedereen (blijkbaar) zo geweldig vind van DaoC en nog meer verbeterd is nu.

Over wat je afvraagt daar moet je gewoon filmpjes over kijken (in WAR topic) over het combat systeem waaronder skills, mastery, tactics en morale abilities vallen.

As said WoW is een leuke game en ik vind het ook verschrikkelijk om iedere keer in de chat bij Kongregate te zien als mensen zitten te zeiken over dat WoW een !@#$% spel is en dat betalen voor een spel stom is etc maar ik vind WoW zeker niet meer zo leuk als het in het begin was en ik volg WoW ook nog wel een beetje en vind de nieuwe uitbreiding niet echt heel veel bijzonder dingen brengen.
    Iets meer focus op de oudere gebieden en iets meer op PvP (uitbreiding only) was ook wel leuk geweest.

Heb mij er mee vermaakt maar ik wil nu iets spelen waarbij ik me niet hetzelfde voel als de Alliance ik daadwerkelijk iets heb aan PvP'en en de capital aanvallen en waarbij het andere gedeelte (PvP tegenover PvE of andersom) niet wegvalt en net zo leuk is als andersom.

Ik ben gewoon pro-war, niet fanboy. Ben neutraal WoW, niet anti-WoW.
    Ben hier niet om mensen te overtuigen gaf alleen even een reactie op bovenvermelde post(s). No biggie dacht ik.

Fair enough toch? _0/

18. PBateman

PBateman From the Shadows

Leuk Bevonden:
    233
    Wat je niet moet vergeten is dat WAR veel belooft, maar dat we uiteindelijk nog maar moeten zien wat daar allemaal van waar wordt gemaakt.

Een goed voorbeeld is Age of Conan, voor mij DE teleurstelling van het jaar op gaming-gebied.

Verder ga ik misschien wel WAR en WotLK tegelijk spelen, zie het dan allemaal wel. ;)

19. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
    Tuurlijk dat spreekt voorzich maar dat had ik ook met WoW voordat ik ging spelen maar ja we zien ut wel. Voor nu dankzij alle inspirerende filmpjes geef ik ze zeker het voordeel van de twijfel.

Met AoC ben ik het wel eens voor het grootste gedeelte.
    Het zal best blijven lopen denk ik maar (persoonlijk) dat combat systeem vind ik niet zo geweldig, het mounted combat ook niet echt en de feeling die het geeft komt tekort.
    Ik denk dat er meer mensen (in verhouding) met AoC zullen stoppen na een tijdje dan met WoW of WAR.

Nu weer WoWtalk ^_^, ladders droppen, nieuwe gebieden, Death Knight en dat gedoe.

20. (Smart)ass

(Smart)ass Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wat mij juist aanspreekt in war, en dan vooral uit de developer podcasts, is dat ze alles maken met het idee dat het leuk moet zin voor de player.
    Dat miste ik nu en dan wel is in WoW.
    Bijvoorbeeld eindeloos BG's doen om wat gear bij elkaar te verzamelen.
    Ik kan me nog herrinneren dat ik Jewelcrafting ging trainen, alleen meer nutteloze dingen creeëren omdat ik een hogere skill wil

War belooft allemaal verbetering, en natuurlijk moeten we afwachten of ze hun beloftes waarmaken. Maar ze hebben me overtuigt. En ik ga het zeker proberen

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina