1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] World of Warcraft [Deel 15]

Discussie in 'Games' gestart door Tco, 18 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ebrithil

    Ebrithil Active Member

    Berichten:
    1.048
    Leuk Bevonden:
    39
  2. Jerreby

    Jerreby Active Member

    Berichten:
    2.043
    Leuk Bevonden:
    32
    Bij de normale WoW wel, maar dan heb je nog wel een 2 month card nodig. (of een CC natuurlijk).
     
  3. XboxRulez4ever!

    XboxRulez4ever! XBW Luizak

    Berichten:
    1.335
    Leuk Bevonden:
    1
    add me allemaal ff als je op Karazhan horde speelt. de naam is Cliff en is ene tauren hunter :9.. atm lvl 9 :)
     
  4. Jerreby

    Jerreby Active Member

    Berichten:
    2.043
    Leuk Bevonden:
    32
    Zal je zo toevoegen.. Zitten nu pas 3 (met jou er bij 4) xbw'ers, kom op mense, Join de server :).
     
  5. iOcat

    iOcat ;=- POW!

    Berichten:
    2.968
    Leuk Bevonden:
    7
    Vandaag level 9 bereikt, morgen de 15 halen :), Blood Elfs zijn zo vet! \o/
     
  6. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Graveheart, level 7 Orc Hunter. Karazhan.
     
  7. Toyota Yaris

    Toyota Yaris Superstar member

    Berichten:
    741
    Leuk Bevonden:
    0
    Zelfs hij is addicted to WOW.. :b:
     
  8. REIKU

    REIKU Active Member

    Berichten:
    1.035
    Leuk Bevonden:
    0
    zoo klaar voor vandaag.. :p voor vanacht dan.. lvl 9 bereikt morgen ochtend half 8 tot 9 uur proberen lvl 10 te halen (moet lukken :+ ).. en dan maar werken.. savonds dan maar proberen lvl 15 of 20 te halen ;)
     
  9. REIKU

    REIKU Active Member

    Berichten:
    1.035
    Leuk Bevonden:
    0
    edit;/ laatmaar morgen maintence :p
     
  10. Syzigy

    Syzigy Active Member

    Berichten:
    1.143
    Leuk Bevonden:
    28
    Nope is er niet morgen, volgende week pas weer^^

    Ben lvl 62 btw ( me broer heeft ook wat op me char ge lvl-ed:p)
     
  11. Wessiej

    Wessiej A.F.C.A.

    Berichten:
    1.834
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga het denk ik maar meteen goed aanpakken, WoW + TBC + 2 maanden kopen, ben benieuwd of ik het daarna nog speel :emo:.
     
  12. Jerreby

    Jerreby Active Member

    Berichten:
    2.043
    Leuk Bevonden:
    32
    Haha.. Denk dat je beter eerst de normale WoW kunt kopen om een beetje te kijken. Als je nog nooit WoW gespeeld hebt, dan is elke class new voor je, dus maakt het niet echt uit of je nou die 2 nieuwe Rassen erbij hebt.
     
  13. iOcat

    iOcat ;=- POW!

    Berichten:
    2.968
    Leuk Bevonden:
    7
    Damnit, dat meen je niet 8),

    Sta ik extra vroeg op, zodat ik mijn folders kan bezorgen.. zodat ik rond 11 uur klaar zou zijn, en meteen weer kon beginnen.. :cool:

    Ik begin nu weer de neiging te krijgen om in te loggen. :lol:

    /Edit

    Karazhan - PvP - High

    Lekker dan, nu al een High Population. :+
     
    Laatst bewerkt: 17 jan 2007
  14. Pim

    Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.887
    Leuk Bevonden:
    76
    Neemt wel af I guess.
    Veel mensen die een nieuwe char evt zouden willen maken pakken een nieuwe server, maar dat wil niet zeggen dat die mensen ook op hun low-level zullen blijven spelen. 0-60 is gewoon saai na de eerste 15 levels en tot 55 ofzo :+ (als 3e/4e char naar 60 ;))
     
  15. iOcat

    iOcat ;=- POW!

    Berichten:
    2.968
    Leuk Bevonden:
    7
    Klopt, ik heb 3 level 60's, maar dat zijn allemaal Alliance geweest. En ook alleen maar Night Elf. :+

    Maar ik vind het niet erg om nu weer overnieuw te beginnen, want omdat ik nu dus met Horde speel ken ik de meeste quests niet. Het gaat dus wel een heel stuk langzamer dan dat ik op Alliance speel. Maar ik heb nog nooit echt een horde gehad, dus vrijwel alles is nieuw.

    Ik vind het ook geen probleem dat veel mensen Blood Elf zijn. Ik vind het een gaaf ras, en ik vind het juist mooi om veel Blood Elven bij elkaar te zien lopen. Maar het zullen niet alleen maar Blood Elven blijven. Ik denk trouwens dat Alliance op onze server een overvloed heeft aan Warriors en Shaman's. Wij daarin tegen... helemaal niet. Maar wij hebben weer een overvloed in Paladin's. We zullen later wel gaan merken hoe het gaat lopen met de server. En anders zal Blizzard er wel vast iets op verzinnen, hoop ik.
     
  16. Pim

    Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.887
    Leuk Bevonden:
    76
    Paladins zijn echt een ramp om te levelen imo 8)
    Dus het aantal paladins loopt al zeker af :+
     
  17. iOcat

    iOcat ;=- POW!

    Berichten:
    2.968
    Leuk Bevonden:
    7
    Ik vond het wel mee vallen. Ik heb een pala level 29 gehad, en ik vond het wel fijn spelen. Je kan aardig veel lui achter elkaar killen. Ik vond de palla wel relaxed, omdat ik was gewend om aardig wat te healen als druid. Bij de Pala hoefde dat veel minder, maar kon het dus wel. :thumbs:
     
  18. Ebrithil

    Ebrithil Active Member

    Berichten:
    1.048
    Leuk Bevonden:
    39
    aaargh, ik heb lekker uitgeslapen en moet zo naar school, blijkt er geen maintenance te zijn ~_~
     
  19. MiGilleS

    MiGilleS Green Mile User

    Berichten:
    725
    Leuk Bevonden:
    0
    JEZUS! denk je een keeer ff in de ochtend te kunnen spelen ligt het er weer eens af! en dan nog zeggen: Bedankt voor je begrip! !? WTF ik heb GEEEN begrip!

    en ze zeggen dat als de server er af ligt dat je dan weleens wat tijd krijgt alleen bloodfeather ligt er continue af en na elk uur een nieuwe restart !!! WTF

    kut blizzard! hebben jullie wel eens tijd terug gekregen !?

    maar goed..
     
  20. Renzoku

    Renzoku Xbox Live: Shinobuu

    Berichten:
    27
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb daar ook besteld en een vriend van me ook en die heeft hem al wel binnen.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina