1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] World of Warcraft [Deel 15]

Discussie in 'Games' gestart door Tco, 18 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. VooDoo300

    VooDoo300 010

    Berichten:
    1.780
    Leuk Bevonden:
    6
    klopt maar ik speelde op live streamen, maar hij pakt die patch niet... dus dan dacht ik laat ik het vollidige spel op mijn computer installeren maar daar pakt hij de instalatie cd niet. en het downloaden van internet duurt te lang.

    ze bekijken het maar, dit slaat nergens meer op. ga ik naar Technical Support by phone. en kies het nummer van "the netherlands" en ja hoor kan ik kiezen tussen 4 talen: engels,spaans,duits en frans.

    heb me prima vermaakt met de trial daar niet van, maar sinds vandaag kan ik helemaal niks meer:

    - de patch geeft een error waardoor ik niet kan spelen
    - kan het volledige spel niet installeren omdat de cd het niet doet
    - wil de hulp lijn bellen maar bij het telefoon nummer "the netherlands" kan ik geen nederlands kiezen.

    lekker hoor pc spellen _0/ , hou het wel weer bij xbox daar heb je dit gezeik teminste niet.
     
    Laatst bewerkt: 16 jul 2008
  2. Nitram

    Nitram BiA!

    Berichten:
    1.501
    Leuk Bevonden:
    0
    Er is wel een Nederlands telefoon nummer, maar daar spreken ze engels.
     
  3. Deoxis

    Deoxis Coloris

    Berichten:
    1.441
    Leuk Bevonden:
    0
    nee daar heb je alleen RoD, kras op cd en het werkt niet meer, opsturen om het te laten maken terwijl het bij de pc zelf kan. :+

    Ik zou de faq op het tech support forum is doorlezen, er staan gigantisch veel dingen daarop.
    Of je searched daar eventjes naar een oplossing, er zullen vast wel meer mensen zijn geweest met jou probleem.
     
    Laatst bewerkt: 16 jul 2008
  4. VooDoo300

    VooDoo300 010

    Berichten:
    1.780
    Leuk Bevonden:
    6
    heb op internet gezocht, en overal staat dat alle trial versies dat probleem hebben. maar het is gewoon balen dat ik het hele spel heb gekocht maar dat ik het niet kan installeren omdat hij die cd/dvd niet pakt. iemand enige idee waarom mijn computer deze game dvd niet pakt? ik heb nog getest elke andere dvd/cd in mijn kamer pakt hij wel zelfs gebrande...
     
    Laatst bewerkt: 16 jul 2008
  5. Nitram

    Nitram BiA!

    Berichten:
    1.501
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb je WOW eerst geuninstalled? Misschien dat de cd daarom niet opstart, omdat wow al op je computer staat. Maar je kan het beste gewoon wachten tot Blizzard het fixed voor trials. Want als je vanaf de CD's gaat installeren moet je eerst nog enorm grote patches downloaden.
     
  6. VooDoo300

    VooDoo300 010

    Berichten:
    1.780
    Leuk Bevonden:
    6
    nee heb geunistalled, maar hij pakt die disk gewoon niet...
     
  7. Nitram

    Nitram BiA!

    Berichten:
    1.501
    Leuk Bevonden:
    0
    Vreemd, heb je hem al op een andere pc geprobeerd?
     
  8. VooDoo300

    VooDoo300 010

    Berichten:
    1.780
    Leuk Bevonden:
    6
    ga ik zo wel even proberen. maar gaat er ook niet om dat ik nu niet kan spelen, want ik lees overal dat het probleem er is met die streaming versie. wat ik wel een probleem vind is dat ik uiteindelijk toch de hele game op me computer wil, maar dat ik hem dan dus zal moeten downloaden wat tussen de 10 en 20 uur duurt.

    edit: en heb nog een vraagje ik heb nu mijn trial account verlengt met een free month, maar ik zie dat eerst die 10 dagen trial aflopen voordat die month ingaat. maar is het dan ook zo dat ik de komende 8 dagen nog alle "nadelen" van die trial heb? of ben ik die resterende 8 dagen van die trial ook echt volwaardig?
     
    Laatst bewerkt: 16 jul 2008
  9. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Dat komt wel lekker uit, gister level 30 gehaald met m'n Lock op Blade's Edge.
    Speelt wel erg lekker moet ik zeggen, zo'n nieuwe server.
     
  10. VooDoo300

    VooDoo300 010

    Berichten:
    1.780
    Leuk Bevonden:
    6
    andere pc doet hij het wel, maar daar kan ik het dan weer niet op spelen. geen flauw idee waarom hij het op mijn computer niet doet.
     
  11. REIKU

    REIKU Active Member

    Berichten:
    1.035
    Leuk Bevonden:
    0
    als het goed is, is zijn die resterende dagen van je trial gewoon gratis.. dus je hebt geen nadelen meer.
    Maar die trial is toch gewoon de Full game? alleen met dingen zoals Max lvl tot 20, geen party's etc.. etc..
    dus nu zou die het gewoon moeten doen als de normale wow.
    en je hebt dus problemen met de patch downloaden/installeren?

    probeer de patch eens van een andere site aftehalen inplaats van de wow patch downloader, mischien werkt het dan mischien.


    hoop dat het lukt ;) succes.
     
  12. VooDoo300

    VooDoo300 010

    Berichten:
    1.780
    Leuk Bevonden:
    6
    ja met nadelen bedoel ik dat ik geen party's kan beginnen, geen dingen kan geven en krijgen van andere mensen.. dat soort dingen. is dat de resterende dagen ook nog zo tot de echte "month" in gaat? op al die forums staat het zelfde probleem dat iedereen die live streamen gebruikt niet online kan, maar het frustrerende vind ik gewoon dat ik het spel heb gekocht maar dat me computer de cd/dvd niet pakt waardoor ik het spel niet kan installeren.
     
  13. REIKU

    REIKU Active Member

    Berichten:
    1.035
    Leuk Bevonden:
    0
    Als het goed is ben je van die nadelen af nu.

    maar is wel erg klote dat je cd's het niet doen, Ken je toevallig iemand die ook wow heeft met de cd's??
    want me broertje had het zelfde probleem, kreeg die error toen die cd erin deed.
    en toen gebruikte hij mijn cd's, en toen werkte het wel.
     
  14. *Xink*

    *Xink* Spartan U13

    Berichten:
    2.525
    Leuk Bevonden:
    0
    Was op US volgens mij..
    Ik ben naar een PvE server gemigrate van PvP omdat daar vrienden speelde, die kapte dus na 2 weken ALLEMAAL en nu speel ik nooit meer op mn lock.
    Heb vanalles geprobeert en lukt niet.
    Zou het lukken als ik al mn pvp gear (alles :+ ) zou inlevelen dan? :eek:
     
  15. REIKU

    REIKU Active Member

    Berichten:
    1.035
    Leuk Bevonden:
    0
    kost denk ik teveel moeite om je pvp gear te lvlen :+
     
  16. VooDoo300

    VooDoo300 010

    Berichten:
    1.780
    Leuk Bevonden:
    6
    ik krijg niet eens een error, hij kan hem gewoon niet lezen op 1 of andere manier. heel vreemd, met films en andere spellen nooit last van gehad.
     
  17. Atton

    Atton Active Member

    Berichten:
    658
    Leuk Bevonden:
    0
    ik had zoiets met BC, kon de 1e disk installen maar waarneer ik de 2e disc erin stopte gaf hij een error aan -_- en moest ik uiteindelijk ook de volledige game downloaden van internet. Maar dat valt kwa snelheid echt wel mee hoor, ik deed er zo'n 2 uur over
     
  18. VooDoo300

    VooDoo300 010

    Berichten:
    1.780
    Leuk Bevonden:
    6
    was het maar z'n feest, als ik alles moet downloaden ben ik wel tussen de 8 a 20 uur bezig. zet hem vanavond wel aan hopen dat hij morgen klaar is met downloaden.
     
  19. Symbiotics

    Symbiotics Symbiotics

    Berichten:
    322
    Leuk Bevonden:
    0
    [​IMG]

    [​IMG]

    \o/
    wat zei je? O-)
     
  20. Pim

    Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.887
    Leuk Bevonden:
    76
    Mwoah ;)

    Horde had 3 weken terug een raid van meer dan 4 raids 8)
    Alle bosses in alliance steden afgemaakt en de daarbijhorend alliance natuurlijk.
    Mja.. Mazrigos is 3:1 Horde:Alliance.. makkie dus..

    [​IMG]

    Zelfde moment alle andere steden :+
    Rank1 warrior btw, eerste week van S4 2200+ rating; snelste van Europa.. frigging freaks 8)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina