1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] World of Warcraft [Deel 15]

Discussie in 'Games' gestart door Tco, 18 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. *Xink*

*Xink* Spartan U13

Leuk Bevonden:
    0
    Wil ik ook! :<
    Ben nu 40 met mn mage na 3 dagen (echt spelen, geen tijd)
    Maar wil toch eerst mn rogue naar 70. :+

2. Zyklon

Zyklon XFNL Zyklon

Leuk Bevonden:
    0
    Is er nog iemand die een invite wil? want ik zou wel een nieuwe char willen lvlen...

3. San

San Active Member

Leuk Bevonden:
    20
    Ik wil best een invite, maar ik heb eerst nog een prepaidcard nodig anders kan ik geen account aanmaken, een cc heb ik namelijk niet.=(

4. McSparkle

McSparkle Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.189
    Onmogelijk! :+

We hebben nu een guildje gemaakt met een paar vrienden die ook met recruit-a-friend werken... Zitten nu bijna 30 man in aan altjes :+ Ook droog is als je met je lvl 1 in een begin gebied gaat "summonen"... Word je helemaal rot gescholden voor hacker enzo. Of levels afgeven in het midden van IF en steeds ding roepen 8)

Laatst bewerkt: 27 aug 2008
  5. Furies

Furies XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    6
    Heb net even met twee warlocks gespeeld. Alleen vraag ik me af hoe het gaat bij quests waarbij je quest items moet verzamelen. Skip je die gewoon? Of is er een manier om je andere character de items te laten looten, zonder dat je moet alt-tabben?

6. McSparkle

Leuk Bevonden:
    1.189
    Die quests probeer ik zoveel mogelijk te skippen. Dit is wel heel erg vervelend in Westfall (mocht je daar willen questen) omdat je daar juist superveel verzamel-quests hebt. Aan de andere kant kan je zo wel lekker farmen :9

7. Pim

Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    76
    Laad een 3e WoW en boost jezelf in DM?
    Kreeg gisteren dik 2 levels in 1 run 8)
    Heb het ook al met 4 WoW's gedaan om meer groupXP te krijgen.. maar echt een succes was dat niet, zo lastig met aggro etc.

8. *Xink*

*Xink* Spartan U13

Leuk Bevonden:
    0
    Hoezo? gewoon de 2 noobjes laten staan in het begin, 1e kamer helemaal doen, dan steeds iets verder, ze hoeven niet op follow te staan. :eek:
    Hoef je alleen op patrols te letten.

9. Cinion

Cinion Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hoe werkt het precies eigenlijk met levels afgeven? Wanneer kan je er afgeven? En hoeveel?

10. Sjorrit

Sjorrit w0t!

Leuk Bevonden:
    22
    EDIT: Nvm deze post, zat ff verkeerd :+

Laatst bewerkt: 27 aug 2008
  11. Enslaved NL

Enslaved NL Pancake!!

Leuk Bevonden:
    0
    iemand die ik een inviteje kan stuuren voor extra exp ect??:p

12. REIKU

REIKU Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    eergister begonnen, met de recruit-a-friend :D MEESTERLIJK

/payed = 15 uur, en we zitten met zn 4e op lvl 42/43.
    maar we zijn alleen maar geboost vanaf lvl 10 , door iemand main :p.
    eerst ragefire chasm -> wc -> sm -> Zf en vanmiddag alsk thuis ben gaan we sunken temple.
    daar heb je zo'n boss die dropt een totem. en die summoned dan soort van bazen, en daar kan je makkelijk 10 levels in 1 run krijgen :)

-btw kben horde, al-akir
    me shaman :D
    rest van de groep; feral druid - ele shaman - dot lock

13. megatoom

megatoom -

Leuk Bevonden:
    0
    Hallo,

Ik speel al best wel lang WoW, ik heb een lvl 70 enzo, alleen ben gestopt een paar weken geleden.

Nu las ik was dingen over dat recruit a friend, en heb op de WoW site al beetje doorgelezen hoe het precies werkt.

Maar zou iemand even willen uitleggen hoe het precies allemaal werkt,
    en kan je bijvoorbeeld ook een uitnodiging naar jezelf sturen en een trial account aanmaken en dan die 2 lvlen, en hoe gaat dat lvls aan elkaar geven??

14. McSparkle

Leuk Bevonden:
    1.189
    Dat heb ik een pagina terug allemaal al beschreven.

15. megatoom

megatoom -

Leuk Bevonden:
    0
    oow oke thanks^^

16. *Xink*

*Xink* Spartan U13

Leuk Bevonden:
    0
    Met RaF is het mogenlijk om 2 chars level 59 te maken en dan meteen een level 1 naar level 58 te dingen?
    Of krijg je maar 30 levelups per account?

Ik level een rogue en een mage naar 59, en een vriend van me een shaman + rogue.
    Hij wil ook nog een priest maken maar ik niks, is het dan mogenlijk om die hem 30 te maken met mn rogues level ups, en 58 met mn mage's?

Laatst bewerkt: 29 aug 2008
  17. REIKU

REIKU Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    dat is mogelijk ja, maaaarrr.. je geeft je eigen levels weg aan die persoon.
    het is meer ontworpen , als jij met 1 char doorlvld zonder je Raf maatje, dat jullie toch weer zelfde lvl worden.

dus, jij geeft 1 lvl vanjezelf weg aan iemand anders.

18. *Xink*

*Xink* Spartan U13

Leuk Bevonden:
    0
    Dan geef je die toch ook aan hem? =P
    Ik vind het zonde om het niet te gebruiken dus dan dacht ik.. laat ik een maatje voor arena voor hem erbij maken. :D
    Weet je het zeker dat het werkt of denk je dat?
    Want zou zonde zijn als ik hem 30 ding en dan werkt het niet..

19. McSparkle

Leuk Bevonden:
    1.189
    Volgens mij zat het zo; Je kan alleen levels afgeven van het 'nieuwe' account naar het 'oude' account. Dit kan 1 keer per 2 levels (30 in totaal, lvl 60 telt mee omdat je op een "Classic account" lvl 60 kan halen als je geen TBC upgrade hebt gedaan, wat niet nodig is op het gelinkte account). Dit telt niet per account, maar per char die die vriend van je levelt. 3 lvl 60 chars bijvoorbeeld is dus goed voor 90 levels. Dit kan je ook alleen doen als de char die levels geeft hoger is als het char die ze krijgt. Voorbeeld; Mijn bestaande lvl 40 warrior krijgt levels van mijn vriend die naar 60 is gelevelt met het gelinkte account, en pompt er 20 bovenop om hem 60 te maken. Je kan natuurlijk ook in een keer een nieuwe char maken en die naar lvl 30 laten dingen. Denk eraan; De accounts zijn maar 90 dagen gelinked! De vervaldatum kan je op de site vinden onder Account Management > Recruit A Friend.

Vrienden van mij hebben het inmiddels al gedaan, en hebben het mij zo uitgelegt. Heb er zelf nog geen ervaring mee, maar zo zou het ongeveer zijn. Het kan dus maar zo niet kloppen wat hier staat!

Laatst bewerkt: 29 aug 2008
  20. *Xink*

*Xink* Spartan U13

Leuk Bevonden:
    0
    Ja maar ik heb dan 2 60's dus kan ik hem dan meteen 60 (of 59 dan..) maken?
    Het probleem is, ikwil best met hem naar 30 levelen maar zit ik weer met zon 30 alt die ik zonde vind om te deleten en levelen doe ik toch niet. =P

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina