Volgens mij zat het zo; Je kan alleen levels afgeven van het 'nieuwe' account naar het 'oude' account. Dit kan 1 keer per 2 levels (30 in totaal, lvl 60 telt mee omdat je op een "Classic account" lvl 60 kan halen als je geen TBC upgrade hebt gedaan, wat niet nodig is op het gelinkte account). Dit telt niet per account, maar per char die die vriend van je levelt. 3 lvl 60 chars bijvoorbeeld is dus goed voor 90 levels. Dit kan je ook alleen doen als de char die levels geeft hoger is als het char die ze krijgt. Voorbeeld; Mijn bestaande lvl 40 warrior krijgt levels van mijn vriend die naar 60 is gelevelt met het gelinkte account, en pompt er 20 bovenop om hem 60 te maken. Je kan natuurlijk ook in een keer een nieuwe char maken en die naar lvl 30 laten dingen. Denk eraan; De accounts zijn maar 90 dagen gelinked! De vervaldatum kan je op de site vinden onder Account Management > Recruit A Friend.
Vrienden van mij hebben het inmiddels al gedaan, en hebben het mij zo uitgelegt. Heb er zelf nog geen ervaring mee, maar zo zou het ongeveer zijn. Het kan dus maar zo niet kloppen wat hier staat!
Laatst bewerkt: 29 aug 2008