1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] World of Warcraft [Deel 15]

Discussie in 'Games' gestart door Tco, 18 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Beyond The Grave

Beyond The Grave Tasty Epic FailCake!

Leuk Bevonden:
    0
    Al langer bekend is nog zacht uitgedrukt. Zeg maar gerust zo'n 4 jaar bekend idd, wel leuk tho :+

2. McSparkle

McSparkle Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.189
    Maar waarom is het er eigenlijk? Er is niks, je kan er niet komen... Maar het heeft wel een naam :9

Net even voor de fun op 3.0 PTR geweest. Die SW haven is echt vreselijk huges! De kapper is ook vet. Human met Bloodelf hairstyles :D

3. Deoxis

Deoxis Coloris

Leuk Bevonden:
    0
    Er zijn wel meerdere dingen die er zijn waar je eigenlijk niet hoort te kunnen komen, dit zijn meestal placeholders (plaatsen waar nog iets moet komen) of simpelweg scenery, testing grounds of plekken die ze daadwerkelijk met opzet hebben weggelaten.

Aangezien ik een RPer ben, wil ik hier aan toevoegen dat er ook delen zijn die Blizzard "moeilijk" bereikbaar heeft gemaakt met opzet, om Azeroth een ietwat meer levende sfeer te geven.
    (Het huis achter Stormwind bijvoorbeeld).

4. Zyklon

Zyklon XFNL Zyklon

Leuk Bevonden:
    0
    je hebt boven ironforge ook zoiets vets :D daar kon je ook op. stond je boven die poort en als je dan naar beneden sprong en je had geluk bleef je achter een randje hangen en kon je daar op de helft van die muur boven de poort een beetje staan. 10000 wispers hoe doe je dat :p

5. Cinion

Cinion Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Een vraagje,

Heeft iemand Wrath of the Lich King, de collectors edition al besteld? Zoja, waar heb je die besteld.

6. OniRyo

OniRyo Active Member

Leuk Bevonden:
    257
    Als je de WoW-Europe Forums had bekeken, Is er alleen maar een paar Webshops geweest met Pre-orders voor de CE, maar de meesten zetten het pas erop tot ze de aantal weten hoeveel ze gaan binnen krijgen, Dus even afwachten dan!.

7. Atton

Atton Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb hem besteld bij de lokale gameshop ^_^

8. Cinion

Cinion Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Welke Gameshop is dat dan?

Ik zag wel dat hij bij Bartsmit op de site stond, misschien daar maar eens even mee bellen.

9. polmannetje

polmannetje Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Heeft er iemand al een winkel gevonden die een night launch gaat doen voor WotLK?

10. McSparkle

Leuk Bevonden:
    1.189
    Ik heb heb hem bij de Bart Smit gepreordered. Maar vorig jaar had ik dat niet gedaan, en liep ik toevallig langs de Media Markt in Utrecht voordat ik naar school moest (zo rond 09:00) Op dat moment had ik toch geen BC nodig omdat mijn char nog 40 was, en ik niet van plan was Belf/Drea te rollen. Ik liep toch maar even naar binnen, en zag tot mijn verbazing dat er zonder te overdrrijven meer dan 100 stuks op een enorme tafel lagen :9 Dit jaar maar weer is proberen :cool:

/Edit: Ook stonden hier gewoon 3/4 exemplaren van de Coll. Ed, maar die vond ik te duur. Misschien dat ik WotLK versie wel koop :)

11. NuclearGoat

NuclearGoat PSN: Acrillic

Leuk Bevonden:
    863
    Morgen waarschijnlijk een gamecard halen. Het is wel kut dat je niet gebruik kunt maken van RAF :').

EDIT: Kan iemand me mischien een SOR sturen voordat ik een gamecard haal? Aangezien ik al meer als 90 dagen niet meer heb gespeeld :). Naam van account: 1up, character: Evatar, realm: Trollbane.

Laatst bewerkt: 30 sep 2008
  12. McSparkle

Leuk Bevonden:
    1.189
    Done :+

Zal vast wel iemand voor me zijn geweest :9

13. ShadoW_2k

ShadoW_2k Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Vraag .. stel je gaat weer spelen met Wotlk ! En wilt een Deathknight aanmaken?
    Is dit mogelijk moet je dan weer van 1/80 levelen?? of was het van level 55?
    Verder wou ik vragen als je een 70ger hebt kan je hem dan ook deathknight maken?

14. Mr Xen0

Mr Xen0 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nee, een Deathknight begint op 55, je moet een level 55 + char hebben om er een te kunnen maken. Je kan niet je eigen char omtoveren, je moet gewoon een nieuwe maken.

15. Symbiotics

Symbiotics Symbiotics

Leuk Bevonden:
    0
    Ben vandaag naar Kazzak gemigrate \o/

Oude server was nogal dood, zijn er hier mensen die op Kazzak spelen? :):

16. ShadoW_2k

ShadoW_2k Active Member

Leuk Bevonden:
    3

okay thnx ;)

17. Zyklon

Zyklon XFNL Zyklon

Leuk Bevonden:
    0
    Kazzak is waarschijnlijk nog doder dan je ouwe server :+

18. Pim

Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    76
    Kazzak* was vroeger een top-server. Geen idee hoe het nu is though.

19. polmannetje

polmannetje Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Niemand 8)?

20. Symbiotics

Symbiotics Symbiotics

Leuk Bevonden:
    0
    Niet echt, het is hier ongeveer 10x zo vol als in Daggerspine dus bevalt me prima hier :thumbs:

Speel nu met full tier 6 rogue in 2vs2 <3 plus hij krijgt de volgende warglaives als ze nog droppen voordat Lich king uitkomt :p
    Zijn trouwens ook aardig wat guilds hier die Sunwell gecleared hebben.

Laatst bewerkt: 1 okt 2008
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina