1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] World of Warcraft [Deel 15]

Discussie in 'Games' gestart door Tco, 18 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pim

    Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.887
    Leuk Bevonden:
    76
    Enige nadeel is dat warriors nog veel meer hit moeten gearen/gemmen..
    Waar je nu met 200-ish uit de voeten kan, zal je echt richting de 300 moeten gaan nu. Het is nog maar de vraag of je meer damage gaat doen.
     
  2. Deoxis

    Deoxis Coloris

    Berichten:
    1.441
    Leuk Bevonden:
    0
    Zou het niet meer een initial burst worden voor arena?
    Je krijgt dan toch de statboost van 2 2handers, dus als je een paar hoge stamina wapens hebt zou het wel nuttig kunnen zijn.
     
  3. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Waarom 300? 200/100 x 15 is dus 30 Hit rating die je verliest als je 200 hebt. als 200 nu voldoende is zou je rond de 240 moeten hebben om het effectieve van 200 Hit rating te halen. Of snap ik dit nu verkeerd? :+
     
  4. Deoxis

    Deoxis Coloris

    Berichten:
    1.441
    Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij klopt 240 ongeveer wel ja.
    2hander is rond de 120 hit, 2x 2hander zou dan logischer wijs 240 moeten zijn.
    (2x 9% hit)
     
    Laatst bewerkt: 6 okt 2008
  5. *Xink*

    *Xink* Spartan U13

    Berichten:
    2.525
    Leuk Bevonden:
    0
    2handers zijn super traag dus hebben hoge hit dmg, worden die gele attacks dan niet SUPER hoog?
    heb ik me altijd al afgevraagd...
     
  6. Inferius

    Inferius Baller.

    Berichten:
    3.843
    Leuk Bevonden:
    45
    Je doet een yellow attack maar met 1 weapon, op whirlwind na. Rogues zie je toch ook niet evis doen met allebei de wapens? :+
     
  7. Rydan

    Rydan Active Member

    Berichten:
    1.652
    Leuk Bevonden:
    18
    Ik had toch tijdje gespeeld op je gnome lock ;)

    En inderdaad shaman ftw, ga lekker enhance denk ik in WotLK 18/53/0 :+

    Edit mijn plan voor WotLK:

    Hunter: 0/14/57
    Shaman: 18/53/0
    Deathknight 5/11/55

    Denk ik :+ Deathknight nog niet echt research over gedaan, en misschien tips van wat meer ervaren hunters/shamans over de spec? O-)
     
    Laatst bewerkt: 6 okt 2008
  8. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Net voor het eerst wat 'tanking' gedaan in Uldaman, wat is dat vet zeg :+
     
  9. Pim

    Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.887
    Leuk Bevonden:
    76
    Ja.. voor yellow attacks.
    En dan nog het merendeel van de damage, white attacks ^_^
    Niet alleen nodig als bron van bad-ass damage, maar als je niks raakt heb je geen rage. Rage-starvation ftl.

    Ik deed vroegah op mijn warrior meer damage dan gasten die 250 meer AP en wat meer crit hadden. Alleen zaten die sukkels op 120 hit rating, en ik op 225.
    Als je niks raakt kun je geen damage doen :+

    - Al is het wel wat veranderd met Expertise.. het helpt een hoop. (niet tegen de standaard misses.. maar meer rage door minder dodge.)


    Het is toch niet voor niks dat _alle_ (raidende) rogues minstens 300 hit rating hebben?
    Het is een of ander fabeltje dat warriors dat niet nodig hebben.

    Edit: Misschien is 300 ook wat overdreven, maar een dikke 200 is echt geen overbodige luxe.
     
  10. Rydan

    Rydan Active Member

    Berichten:
    1.652
    Leuk Bevonden:
    18
    Moet pim ondersteunen hier :+

    Heb zelf geraid als rogue in een Black Temple guild in een vorig leven (voor Sunwell patch) en als ik het me goed herinner is de "hit-cap" voor rogues rond de 340-370 (347 als ik me goed herinner) met precision. Als ik de talents zo bekijk krijgt een fury warrior 3% i.p.v de 5% die rogues krijgen met precision, dus dat zou betekenen dat ze nog meer moeten (rond de 400 voor hit cap) + De level increase.

    Nu zal hit rating op een item natuurlijk toenemen, maar geloof me 200 hit rating ook nu is echt niet genoeg :)
     
  11. Pim

    Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.887
    Leuk Bevonden:
    76
    363 is de hit-cap atm voor rogues in PvE ;)

    Een warrior moet teveel stats opgeven om daaraan te komen, dus kunnen ze met minder perfect uit de voeten.
     
  12. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Dan farm ik nog wel even door in Kara met mijn 220 :+
     
  13. megatoom

    megatoom -

    Berichten:
    62
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een vraag over hoe ik het snelst kan levelen,

    Ik ben met Recruit-a-friend een rogue en een mage aan het lvlen, en dan heb ik 3 opties

    1. questen
    2. aoe exp farmen.
    3. Met een vriends account (lvl 70 warrior) mezelf boosten door instances.

    Nummer 3 die ik nu, maar is denk ik wel de saaiste manier, welke is volgens jullie het snelste om lvl 60 te worden?
     
  14. Manialmadcowie

    Manialmadcowie Active Member

    Berichten:
    838
    Leuk Bevonden:
    14
    Questen \o/
     
  15. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Ik was toen met een Tankadin of een Retridin naar Scarlet geweest. In 1 dag van 20 naar 38 :+

    Boosten gaat dus ook best wel snel.
     
  16. McKnight_76

    McKnight_76 cool

    Berichten:
    162
    Leuk Bevonden:
    0
    Gisteren eindelijk mijn priest en warrior 60 gedinged, met deze twee had ik voornamelijk alleen maar instanceboost gedaan (best saai op een gegeven moment)

    Nu lekker verder met mijn mage en warlock (40 atm)
    Nu wil zoveel mogelijk questen, kijken of dat ook zo snel gaat.

    RAF + Multiboxing = :thumbs:
     
  17. megatoom

    megatoom -

    Berichten:
    62
    Leuk Bevonden:
    0
    Oke ik denk toch dat ik maar doorga met boosten want questen is best wel saai, alhoevel ik boosten toch ook wel saai begin te vinden na een tijdje^^
     
  18. *Xink*

    *Xink* Spartan U13

    Berichten:
    2.525
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja dat snap ik ook wel. 8)

    Maar ik bedoel..

    Normaal doet een wapen bijvoorbeeld 100-150 dmg (een 1h)
    Omdat bij te houden doet een 2h 200-250 dmg..
    Maar nu heb je dus een 200-250 dmg wapen in alleen je MH.. dus doen je yellow attacks veel meer dmg toch?
    Dus nu doe je arms 2h dmg + nog eens een offhand 2h?
     
  19. Inferius

    Inferius Baller.

    Berichten:
    3.843
    Leuk Bevonden:
    45
    Je offhand telt niet bij de yellows? :) De yellow van een 2h in je MH is hetzelfde als je alleen maar een 2h kan dragen in both hands. De extra damage komt van de white damage, niet de yellows.
     
  20. Atton

    Atton Active Member

    Berichten:
    658
    Leuk Bevonden:
    0
    ik prefereer toch het questen hoor, gewoon de quests doen met een high lvl char, en dan met de low lvl char inleveren, ik krijg van quests gewoon 6000XP terwijl je er normaal maar 2000XP van krijgt
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina