1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] World of Warcraft [Deel 15]

Discussie in 'Games' gestart door Tco, 18 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. megatoom

megatoom -

Leuk Bevonden:
    0
    he atton, hoelang doe jij nou ongeveer over een level, ik doe nu namelijk over 1 lvl (21-22) een kwartiertje.

2. Dr Zoidberg

Dr Zoidberg WuWuWuWuWu

Leuk Bevonden:
    0
    Edit: Verkeerde topic....

3. McSparkle

McSparkle Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.189
    /trash Warrior

Zo. Nu m'n 33 hunter nog maar is een kans geven :+ Ik snap werkelijk de ballen van dat pet-level systeem. Ik moet volgens een maat van mij een nieuwe pet vangen, om mijn huigige (getrainde) pet nieuw abilities te laten leren? Ik doe echt super weinig damage op mijn hunter... Heb gewoon alles met lvl 30 greenies gegeared en skills zijn up. Wat kan het probleem zijn? Nu sta ik echt een halve minuut op een mob van 10 lvl's lager te schieten :{

4. Riddick

Riddick --

Leuk Bevonden:
    0
    Ehm wat is je build?

5. Rydan

Rydan Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Volgens mij word het hele pet systeem toch omgegooid in de nieuwe patch. Eerst moest je altijd zeg maar als je een ravager in Hellfire had getamed er ook eentje tamen in Blade Edge en daar eventjes mee spelen om de nieuwste rank gore te unlocken (geloof gore i.i.g.). Volgens mij krijg je in het nieuwe systeem automatisch die rank als hij levelt, word het eigenlijk gewoon een character met talent tree etc. Ook als je als lvl70 een lvl10 boar vangt word hij lvl65.

En ik dacht dat het loyalty of happiness systeem word weggehaald, hopelijk niet happiness, beter niet het happiness systeem dat is beetje onderdeel van hunter. Pet feeden om hem happy te houden

6. McSparkle

Leuk Bevonden:
    1.189
    Dit is mijn hunter. Volgens mijn level zou ik makkelijk in het begin van Dustwallow moeten kunnen questen... Maar ik krijg nog niet 1 mob dood daar :{

Ok, bedankt. Ik heb nu gewoon een pet gevangen in een begin gebied, en die nooit meer veranderd. Dit wordt je ook nergens ingame uitgelegd ofzo...

7. Atton

Atton Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    um, ik doe zo'n 30 minuten over een groepje quests. Gemiddeld 4 quests die ik dan in 1x inlever, waardoor ik minimaal 1 lvl omhoog ga, en vaak ook al meteen 50 tot 75% vol heb voor het volgende lvl. maar ik krijg ook mooie items van die quests, dus daar doe ik het ook wel voor.

8. megatoom

megatoom -

Leuk Bevonden:
    0
    Oke...
    Ik ben u begonnen met boosten door Scarlet Monastery, en ben in 2 dagen van 21 naar 35 gegaan, (maar een paar uur gespeeld) dus ik denk dat ik mzelf nu gewoon naar 58 ga boosten en dan me mage serieus naar 70 lvlen.

9. Pim

Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    76
    Kun je beter tot 60 even doorboosten.
    Krijgt ongeveer 30-40k per quest (als je Scholomance/Baron boost oid).
    Dan op 60 outlands in, heb je daar ook minder problemen met quests/levels.

10. Deoxis

Deoxis Coloris

Leuk Bevonden:
    0
    Outland mobs grinden is sneller imo, 2 levels in een uurtje als je gewoon die Hellboars gaat slopen.

11. Pim

Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    76
    Heb het een dikke week geleden nog gedaan :+
    Als je compleet van 0->58 bent geboost wens ik je veel succes op Hellboards.
    Ik moest bandagen na elk beestje.

Ik ging met 56 een Baron in, en met alle quests kwam ik uitindelijk op 10% van 60 af eruit.
    Wel wat rested en een shitload aan quests. Achja, ieder zijn ding I guess. Ik haat grinden ;)

12. Deoxis

Deoxis Coloris

Leuk Bevonden:
    0
    Bij mij gingen die Hellboars geweldig, op rogue, mage en paladin, dus ik zie het probleem niet, gewoon een bepaalde tactiek gebruiken en je pwned ze :cool:

13. McSparkle

Leuk Bevonden:
    1.189
    Maar als je alleen maar geboost bent heb je echt zero skillpoints en gear :9 Ik liep door sunken temple in dezelfde chest, die ik had geloot in het begin gebied :+

14. megatoom

megatoom -

Leuk Bevonden:
    0
    Ja dat is wel kut aan het bvoosten, je hebt geen gear en geen skills helemaal niks. Maar als je gewoon wat gear koopt op AH en even je weapon skills traint op low level mobs dan kan je na een halfuurtje gewoon met outlands beginnen.

Ik ben nu btw lvl 39 en hoop vandaag lvl 45 te halen.

Moet wel lukken denk ik.

15. McSparkle

Leuk Bevonden:
    1.189
    Weet 1 van jullie misschien welke versie van WoW op de Battlechest DVD's staat? Wil WoW even instaleren, dus is het handig om te weten of ik alle patches wel of niet op mijn harde schijf mee moet nemen :)

16. Volkoren

Volkoren Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Je kan ook gewoon WoW downloaden van de site, als je hem al ooit heb gekocht he?

17. McSparkle

Leuk Bevonden:
    1.189
    Dat weet ik wel. Maar ik heb WoW en TBC op DVD staan, die ik bij de Battlechest kreeg. Dat lijkt me sneller als downloaden ;) Dus als op die DVD's nou client 2.4 staat, hoef ik ook geen GB's aan updates over te zetten op een andere HD (zodat ik die ook niet hoef te downloaden :+)

18. nickyb

nickyb ...

Leuk Bevonden:
    0
    kben van plan om voor wotlk weer eens te gaan beginnen met een nieuw character, en dat wil ik gaan doen met een nieuw account zodat ik em met mn andere 70's kan boosten etc..

ik weet alleen niet hoe dat werkt met een nieuw account. moet ik dan WoW opnieuw met tbc kopen, of alleen WoW? of gewoon creat account op wow-europe.com doen?

19. Nitram

Nitram BiA!

Leuk Bevonden:
    0
    je moet gewoon weer een heel nieuw account aanschaffen inclusief tbc.
    Je moet een invite naar jezelf sturen en die accepten dan heb je 10 dagen trial, daarna gewoon upgraden.

20. Cyndris

Cyndris Member

Leuk Bevonden:
    369
    Toen ik de Battlechest kocht, moest ik nog genoeg patchen(was toen patch 2.3 uit was ofzo), en ik denk niet dat ze bij elke patch de dvd's verwisselen, dus ik ben bang dat je alsnog die patches moet downloaden.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina