1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] World of Warcraft [Deel 15]

Discussie in 'Games' gestart door Tco, 18 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Symbiotics

Symbiotics Symbiotics

Leuk Bevonden:
    0
    Kom je op Kazzak als retri paladin, maar wordt je binnekort wss wel generfed \o/

2. TweaK

TweaK Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Holy shit, gister voor 't eerst geraid sinds 3.0...

Akama was al een lachertje, nu is het echt een grote grap. Gister van Supremus t/m Reliquary gekilled, Bloodboil en Reliquary waren nog progression fights ook. 2 tries each -> down. Mother 3e try op 7% maar het was inmiddels 12 uur en toen hebben we het maar gecalled - de helft van de raid had geen SR gear en na de eerste minuut was de halve raid dood. We hadden haar net zo goed kunnen 15-mannen.

Btw, speelt er nog iemand op Stormrage-Alliance? :eek:

3. Deoxis

Deoxis Coloris

Leuk Bevonden:
    0
    Generfed, generfed... ik zou het meer een fix noemen.
    Onze initial DPS wordt lager maar we houden een steady burst met een Deep Wound-ish DoT.

4. Beyond The Grave

Beyond The Grave Tasty Epic FailCake!

Leuk Bevonden:
    0
    Tuurlijk word een paladin generfed. Net als vele andere classes wss. Maar een paladin sowieso, want die zijn compleet imbalanced atm.
    Als ze niks kwa survivability zouden hebben oké.. Maar plate, dikke healing, bubble, imba stun, weet ik veel wat allemaal tegen moving impairing effects... nee het lijkt erop alsof ze alles hebben wat je maar kan wensen als speler ;).

Sowieso dankzij die patch is alliance imbalanced xD Je ziet in BG's nu alleen nog maar paladins (ret ofcourse, what else?) en warriors...
    Hopelijk komt daar snel verandering in.

5. Deoxis

Deoxis Coloris

Leuk Bevonden:
    0
    Horde heeft hetzelfde probleem, het ding is dat wij niet zo gigantisch veel pallies hebben dus we hebben er nog is healers bij, kek. :+

Bij ons nu constant oldschool mid-zerg AV's, echt tof.
    Samen met een elemental shammy, 2x ret pally, muti rogue en disc priest lekker ownen.

6. dave123

dave123 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Welke guild zit je dan op Stormrage-alliance? Ik heb daar 3 jaar op gespeeld :p

7. McSparkle

McSparkle Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.189
    Maar de builds die nu in 3.0 zitten, zijn toch eigenlijk bedoeld voor end-game Wotlk? Ik denk dat in combinatie met de lvl 80 gear, de huidige specs en stuk meer balanced zijn, waardoor een nerf misschien niet echt nodig is.

8. Deoxis

Deoxis Coloris

Leuk Bevonden:
    0
    Klopt helemaal.

Alhoewel in de beta ret pallies nogsteeds OP zijn (Samen met Unholy DK's).
    Daarom komt er ook een fix voor ret dps, geen nerf zoals iedereen overal loopt te schreeuwen en over een paar weken weer whinen dat we geen faceroll zijn.

9. Graveheart

Graveheart Groovy XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.548
    Kom ik net een Nelf tegen met dezelfde Mohawk als Mr. T. wtf. :eek:

10. McSparkle

McSparkle Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.189
    Die kan je nu selecteren bij de kapper :9

11. Graveheart

Leuk Bevonden:
    1.548
    Volgens mij word het tijd dat ik dan een Nelfje ga maken. :cool:

12. *Xink*

*Xink* Spartan U13

Leuk Bevonden:
    0
    Jij bent echt te erg.. Wéér opnieuw? :9

13. Graveheart

Leuk Bevonden:
    1.548
    Nee nee nee, een altje, zegmaar.
    M'n main is 69, binnenkort 70. :cool:

14. TweaK

TweaK Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nu in Shiva. Zat eerst in Barbarians (:mad:), toen The Nordic Elite en nu in Shiva. Hebben in 2 raids na de nerf Bloodboil, RoS, Mother en Council gedood. En Illidan tot fase 2 (hadden maar 2 tries, toen was het 23:30).

Klopt. Zoals Blizzard heeft gezegd zal de initial burst in PvP worden verminderd, maar de DPS zal 'tzelfde blijven.

15. Inferius

Inferius Baller.

Leuk Bevonden:
    45
    Je kan nu tot Kil'jaeden toe gewoon face-rollen. :+

16. Pim

Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    76
    Vanavond event organiseren met de hele server.. kijken wat we kunnen doen met die plague 8)

Zou toch tof zijn om de steden naar de klote te helpen :+

17. MaxxRaptor

MaxxRaptor Eigen aanduiding

Leuk Bevonden:
    36
    En wie had dat gedacht dat ik als doorgewinterde Console gamer me nu ook mag rekenen tot de PC jongens,inderdaad na lange getwijfel en nadenken heb ik de WOW game en update aangeschaft.

Maar de reden waarom is dat ik een beetje uitgekeken ben op de Console titels,en ben ik echt toe aan iets nieuws,en daarnaast hou ik eenmaal veel van de setting zoals deze en melee combat gedoe.:)
    Mijn eerste stapjes in deze uitgedoste wereld moet ik wel nog zetten,aangezien ik nog aan de game mag beginnen en nog even er tijd voor maken en PC beetje updaten voor vloeiender resultaat te halen.

Wel weet ik dat ik me helemaal naar de Blood Elves wil begeven,echt supertof die lui helemaal mijn soort elementaire ras.:)
    Maaruhm iemand nog tips voor deze leek op MMO gebied,en op welk level krijg je overgens je eerste Mount?

18. *Xink*

*Xink* Spartan U13

Leuk Bevonden:
    0
    Level 30 sinds een tijdje, is nogal snel.
    Met Raf + boosten denk ik een dag. :p

19. Rydan

Rydan Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Blood elves :emo: beter wel female, anyways. Nog tips? tjah, denk dat je al een account heb aangemaakt? anders hadden we kunnen raffen en ondertussen kunnen uitleggen over het een en ander. Zou in ieder geval gewoon rustig aan doen, ook al komt wotlk binnenkort, gewoon rustig je class leren kennen. Zijn al teveel gasten die rushen naar 70 (binnenkort 80) en dan niets van de game afweten.

Ook zou ik als ik jou was beetje rondkloten met meerdere classes tot ongeveer level10, zodat je beetje eerste indruk hebt. Blood elf kan trouwens geen warrior. verder raad ik aan om te levelen via quests en probeer wat instances te doen.

http://www.wowhead.com is een goeie om quests op te zoeken.

20. MaxxRaptor

MaxxRaptor Eigen aanduiding

Leuk Bevonden:
    36
    Bedankt Rydan,een female Blood Elf was ik al van plan om te selecteren een vrouwelijke krijgster kies ik altijd met games.:)
    Over het gamen,klopt inderdaad dat vele zich rushen naar een level maar ik heb besloten ook de game anders te spelen.

Maar ik speel de game vooral om mijn eigen avontuur te beleven,eigen weg te volgen en op te levelen wanneer ik er zelf zin in heb.:)
    Gewoon ook genieten van de omgevingen en te verkennen,tenminste ik mag hopen dat de wereld vol geheimen en side quests zit?
    Battlen op zich vind ik zeker wel kicken,maar niet teveel op een dagie.
    En verder genieten van het hele spel,andere observeren en iemand te hulp schieten als ik dat intersan genoeg vind enzo.}:]:b:

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina