1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] World of Warcraft [Deel 15]

Discussie in 'Games' gestart door Tco, 18 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sliv

Sliv The One and Only

Leuk Bevonden:
    230
    Nvm ik ben verouderd ;)

2. Lucca

Lucca Bored

Leuk Bevonden:
    0
    Ik raad je Shadowpriest en Warlock ook aan.

Priest levelt tot 20 lastig, maar vanaf het punt dat je Mindflay krijgt is het heerlijk. Geen downtime (Spirit Tap), hoge dmg door DoTs en je houdt het lang vol vanwege je shields en heals.

Warlock levelt ook lekker vanwege de Affliction tree, veel soorten DoTs, life drain, mana drain, een pet. Als je twijfelt tussen een hunter en een mage, is een warlock perfect, spells en een pet.

Kijk overigens hier even om het spel opnieuw te downloaden.
    Link

3. Zyklon

Zyklon XFNL Zyklon

Leuk Bevonden:
    0
    ik ben mage en je kan gemakkelijk hoge DPS knallen als je eenmaal de juiste spec gevonden hebt. en het lvlen is wel leuk om te doen. IMO leuker dan hunter. Maar als je BG wil doen is het niet zo relaxt. Omdat je cloth drager bent gaat iedereen meteen op je af, en je bent redelijk snel dood. Maar in de tijd dat je leeft kan je ook heel easy wat mensen killen. Hunter heb ik maar ervaring mee tot lvl 40 ofzo

4. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.775
    Die heb ik inderdaad al, maar echt veel levelen heb ik nog niet kunnen doen. Ik deed tot level 34 een paar maanden erover vanaf 7 december 2008. ;):9

5. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Daar mislukte de download dus steeds. Kreeg iedere keer 'checking internet speed' en dan kreeg ik een error. Heb de game net bij mijn ouders gevonden dus ga nu even installen en nadenken welke class het gaat worden.

Ik wil puur voor PvE gaan.

6. Sliv

Sliv The One and Only

Leuk Bevonden:
    230
    Wat is RAF nou precies? Ik hoor er wel vaker over..

7. Tival

Tival Godlike

Leuk Bevonden:
    0
    RAF - Recruit a friend - Zeg ik nodig jou uit om te beginnen met WoW - oftewel ik stuur jou een game invite. Jij accepteert die en als wij dan samen levelen, oftewel in een level range van max. +3 zitten dan krijgen wij beiden 300% voor Monster kills en quest deliveries. Dit stopt alleen wel op lvl 60. Het levelen gaat onwijs snel en je kan meer genieten van het endgame spelen dan het eeuwige levelen. De link blijft .. 3 maanden (90 dagen). Ook mage degene die uitgenodigd heeft levels ontvangen van de uitgenodigde. Stel jullie / uitgenodigde levelt een char naar 60, dan mag hij 30 gratis levels geven aan een ALT van jou (deze alt moet maximaal 1 level ONDER de uitgenodigde zijn level zitten.) Dus als jij een 30 alt hebt en de uitgenodigde 30 gratis levels om uit te delen kan hij dit maximaal tot 59 doen als hij 60 is :)

8. hayabusa halo

hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

Leuk Bevonden:
    253
    Zelf heb ik een troll hunter, die heeft ook nog als skill 'Berserking' die je 10%of 30% (ligt eraan hoeveel hp je nog hebt)sneller laat schieten.
    En als je tegen 'beast' vecht doe je ook nog 5% meer damage.

Verder voor mijn hunter gebruik ik ook nog een macro om extra veel damage te doen voor 18 seconde,
    /USE Bestial wrath
    /use Berserking
    /use Trinket
    /use Kill Command
    /use Call of the Wild
    /use Rapid Fire

Vroeger zat er ook nog Deterrence bij, maar die is nu verandert en kan je daardoor niet meer attacken.

Ik weet niet waarom ik dit allemaal post, had ik gewoon ff zin in :+

Laatst bewerkt: 31 jan 2009
  9. Sliv

Sliv The One and Only

Leuk Bevonden:
    230
    Je moet bij RAF dus iemand een nieuw account aan laten maken? Of kan het ook bij reeds bestaande accounts?

10. Tival

Tival Godlike

Leuk Bevonden:
    0
  11. Tival

Tival Godlike

Leuk Bevonden:
    0
    en ja, nieuw account :) (1 van de 2 :))

12. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.775
    Het meest vreselijk wat ik toen nu toe ondervond aan de game was het installeren van zo'n 5 Gig aan updates. ;):) Jullie misschien nog irritante dingen ondervonden?

13. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Ik heb een Troll Hunter en een Bloodelf Mage aangemaakt op Khadgar. Iemand nog suggesties voor de professions van mijn Mage? Wil er een beetje gold mee verdienen, maar ik moet er ook nog een beetje profijt van hebben.

14. Graveheart

Graveheart Groovy XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.548
    Tailoring, bags verkopen.
    Eventueel mining erbij, dik cashen. :)

15. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Is er ook nog een professions waarmee ik goede items voor mezelf kan maken? Als ik zo kijk voor de WotLK content lijkt het of de meeste items BoE zijn geworden en dat hij niet veel nut meer heeft om het zelf te maken. Klopt dit?

16. Duke_Jay

Duke_Jay Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Als beginnende speler kun je het beste 2 gathering professions kiezen, bijvoorbeeld skinning en mining of skinning en herbalism. En dan gewoon de spullen die je verzamelt verkopen op de Auction House en van dat geld armor/wapens kopen. Heb ik ook gedaan en is veel goedkoper als zelf je Leatherworking/Blacksmithing etc. trainen.

17. Deoxis

Deoxis Coloris

Leuk Bevonden:
    0
    JC is where the moneyz r at ;o

18. hayabusa halo

hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

Leuk Bevonden:
    253
  19. NanoZ

NanoZ Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Je moet hem dan een nieuw account laten aanmaken. Maar volgens mij moet hij dan ook nog het spel eerst kopen + 2x een maand wow prepaid kopen?!

Trouwens Pim kan je mij uitleggen hoe ik macro's precies moet gebruiken.
    Ik kom er niet echt uit op de Wow site. Want ik wil er voor zorgen mijn druide zijn spells snel kan casten zonder dat ik op allerlei knoppen hoe te drukken.

20. Ryu Suyanto

Ryu Suyanto Ryu Suyanto

Leuk Bevonden:
    0
    beetje googlen doet wonderen :D

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina