1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] World of Warcraft [Deel 15]

Discussie in 'Games' gestart door Tco, 18 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Laat ik het nog 1 keer voor de simpele mensen uileggen. Was direct na de TBC toen iedereen 70 was. Ondertussen zijn wat skill generfed voor de protadin. Misschien suckt jullie Paladin (of jijzelf) wel? Ooit daarover nagedacht of gaan jullie dadelijk zeggen dat ik uber ben?

Dus iedereen 70 quest gear of uit <70 instances en wat Kara gear op het moment dat het vorderde.

En als het crap spelers waren wat dan nog? Kara wel binnen een paar dagen na de 1ste try cleared dus...

2. TweaK

TweaK Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Voor de simpele mensen... rofl.

"Misschien suckt jullie Paladin wel", wat? Zei ik net niet dat we Sunwell raidden? Ja, dan zullen we wel heel erg gesuckt hebben.

"En als het crap spelers waren wat dan nog?" -> Dan is je eerdere post waarin je zegt dat je in de top 5 DPS als Protadin zat dus van totaal geen waarde en dat zei je er ook niet bij. Zoals jij het postte liet je het klinken alsof Protadins in TBC overpowered of iig super sterk waren, de meeste mensen gaan er bij zo'n post dan denk ik ook wel vanuit dat het in een context is waar de spelers waar je mee speelt vergelijkbare gear en skill hebben. Ik kan tenslotte ook wel zeggen dat ik de DPS meters topte als Holy Paladin, maar dan bedoel ik natuurlijk wel in Deadmines terwijl ik 2 level 10s boost...

Mijn(/ons?) punt is dat als een Protadin met vergelijkbare gear en skill als de meegebrachte DPSers deze DPSers outDPSt (lolol), dat er dan iets niet helemaal klopt. Want zo werkte het niet in TBC.

EDIT: Overigens lees ik net je post terug en zeg je in een vorige post dat het allemaal spelers met Kara gear waren, en nu zijn het ineens spelers met <70 instance gear of 70 quest gear, en "wat Kara gear". Dan heb ik het over deze post:
    Juist...

EDIT2: Overigens, 750e post. Halve mijlpaal. :cool:

Laatst bewerkt: 20 jun 2009
  3. Pim

Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    76
    We hadden in BT/MH een prot paladin als top dps :+
    8/8 T6 + aoe-tanken.. =/

Buiten die troep natuurlijk niet, maargoed.

2v2 changes gezien btw? :'-(:'-(

4. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Idd. Eerst begin je zonder Kara gear voordat je in Kara komt......lijkt me logisch niet. Aan het einde hadden de meeste Kara gear.

Idd. Ik had het ook over de hele instance en dus niet alleen over de bosses.

5. TweaK

TweaK Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, maar dan hebben we het over T6 en MH. Aan het begin van TBC met quest gear/begin Kara gear etc zit dat er echt niet in.

6. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Het was toch echt zo. En we hadden niet veel moeite met Kara. Heel raar is dat dan toch? Daarnaast zei ik top5 dus niet eerste misschien misinterpreteer je dat? Als de spelers echt zo crap zouden zijn hadden we veel meer moeite en wipes gehad.

7. Inferius

Inferius Baller.

Leuk Bevonden:
    45
    Sucks. :<

8. Deoxis

Deoxis Coloris

Leuk Bevonden:
    0
    Heel de nieuwe patch is maar een beetje raar :x

9. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Wat staat er in die patch dan?

10. Pim

Leuk Bevonden:
    76
    www.mmo-champion.com

Als het doorgaat is arena iig verneukt. Vind 3s en 5s echt totaal niet leuk. RMP/Cleave-teams facerollen maar lekker door, want zo gaat het blijkbaar het best :mad:

11. Deoxis

Deoxis Coloris

Leuk Bevonden:
    0
    Snap de paladin changes echt -niet-.
    Ik vraag me nog steeds af waarom ze Holy nog verder nerfen en prot gewoon laten zoals 't is. :/ Vraag me af of ze echt -willen- dat we prot voor PvP gaan gebruiken IPV Holy.

12. Sliv

Sliv The One and Only

Leuk Bevonden:
    230
    Any dungeons that previously dropped Emblems of Heroism or Valor, such as Naxxramas or Heroic Halls of Stone, will now drop Emblems of Conquest instead. Emblems of Conquest can still be converted to Valor or Heroism.

Wat is dit nou weer voor iets raars? Dus je kan door dagelijks wat heroics te runnen al die emblem of conquest dingen halen?

13. McSparkle

McSparkle Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.189
    Geld dat niet alleen voor de 10/25 man instances die er al waren zoals; Naxx, OS, EoE en Ulduar?

14. Pim

Leuk Bevonden:
    76
    Nee, je kunt met 5mans T8 kopen.

Fail.

15. McSparkle

McSparkle Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.189
    8)

Ok. Wow gaat nu echt langzaam dood :{

16. Inferius

Inferius Baller.

Leuk Bevonden:
    45
    Zijn "maar" 2 pieces. :x

17. Pim

Leuk Bevonden:
    76
    Maar via dat kun je dus ook T7.5 kopen, niet?

Achja, so be it.. Ben benieuwd of de arena-zeik doorgaat. Me no like. =(

18. Inferius

Inferius Baller.

Leuk Bevonden:
    45
    Je kunt al tier 7.5 kopen met valor badges. Shoulders en legs.

19. Pim

Leuk Bevonden:
    76
    Ja, maar die zijn tot nu toe alleen verkrijgbaar met raids.
    Na de patch kun je Conquest krijgen in 5man, en dus 1:1 inruilen voor Valor/Heroism.

20. Inferius

Inferius Baller.

Leuk Bevonden:
    45
    True dat.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina