Voor de simpele mensen... rofl.
"Misschien suckt jullie Paladin wel", wat? Zei ik net niet dat we Sunwell raidden? Ja, dan zullen we wel heel erg gesuckt hebben.
"En als het crap spelers waren wat dan nog?" -> Dan is je eerdere post waarin je zegt dat je in de top 5 DPS als Protadin zat dus van totaal geen waarde en dat zei je er ook niet bij. Zoals jij het postte liet je het klinken alsof Protadins in TBC overpowered of iig super sterk waren, de meeste mensen gaan er bij zo'n post dan denk ik ook wel vanuit dat het in een context is waar de spelers waar je mee speelt vergelijkbare gear en skill hebben. Ik kan tenslotte ook wel zeggen dat ik de DPS meters topte als Holy Paladin, maar dan bedoel ik natuurlijk wel in Deadmines terwijl ik 2 level 10s boost...
Mijn(/ons?) punt is dat als een Protadin met vergelijkbare gear en skill als de meegebrachte DPSers deze DPSers outDPSt (lolol), dat er dan iets niet helemaal klopt. Want zo werkte het niet in TBC.
EDIT: Overigens lees ik net je post terug en zeg je in een vorige post dat het allemaal spelers met Kara gear waren, en nu zijn het ineens spelers met <70 instance gear of 70 quest gear, en "wat Kara gear". Dan heb ik het over deze post:
Juist...
EDIT2: Overigens, 750e post. Halve mijlpaal.
Laatst bewerkt: 20 jun 2009