1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] World of Warcraft [Deel 15]

Discussie in 'Games' gestart door Tco, 18 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Inferius

Inferius Baller.

Leuk Bevonden:
    45
    Met mijn toon ook gedaan, 1-30 in 1 dag. En dat deden we zelfs door te questen, met boosten was ik zeker nog eens 50% sneller geweest.

2. Angelus

Angelus Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hoe doe je 1-30 in 1 dag? Bedoel je dan 24 in-game uren of 1 volle dag spelen?

3. Inferius

Inferius Baller.

Leuk Bevonden:
    45
    Nah, like 8 á 9 uur gespeeld. Met boosten kan ik lvl 30 in uurtje of 4 á 5 wel halen tbh.

Laatst bewerkt: 26 jun 2009
  4. Menace_1981

Menace_1981 Run & Gun

Leuk Bevonden:
    0
    Hoe doen jullie dat dan, want ben net begonnen met wow en nu lvl 10.

5. Nukem 007

Nukem 007 Tots units fem força

Leuk Bevonden:
    453
    Damn ik weet niet wat ik wil. Ik heb nu zoveel accounts. Het hoogste tot nu toe is een Gnome Mage van level 13 :+
    Maar dan zie ik bijvoorbeeld in Ironforge iemand met dikke mail armor en denk ik, warrior is ook wel vet. Maar dan heb ik geen zin om weer helemaal in Coldridge Valley te beginnen.
    Damn, iemand een idee voor een leuke race/class voor beginner. ( Liefst eentje die snel levelt :p )

6. Daan03

Daan03 Cry Before You Die

Leuk Bevonden:
    0
    P0w3rlevelen ftw?:+

Ik ben zelf één van de weinige mensen die X-perl niet fijn vind, ik weet niet waarom maar het is gewoon niet mijn smaak denk ik!

Welke ik gebruik(te):
    Pitbull - Unitframes
    Bartender 4 - Bars
    SexyMap - MiniMap
    Omen - Threatmeter (Belangrijk!)
    Recount - Geeft alle damage, healing, blocks, crits, dodges, parry's etc weer. Echt een aanrader om jezelf/anderen na 'n gevecht even te bekijken en te zien waar je kan verbeteren.:thumbs:
    Tiny Tip - Om dat irritante tooltipje weg/verplaatst te krijgen als je op een spell / persoon wijst. Hij leek bij mij altijd precies op de verkeerde plek te staan tot ik Tiny Tip vond! :9
    HitsMode - Erg handig voor de informatie die je wel en niet in je combatlog wil zien.
    [Questhelper] - Handig voor de alt-jes als je even snel wil levelen zonder de hele tijd de quest te moeten lezen.
    OmniCC - Voor de cooldowns, niet elke class hoeft natuurlijk zo gefocused te zijn op z'n cooldowns maar altijd handig.
    SatrinaBuffFrame - De standaard UI van wow is er onhandig als je aan het raiden bent, dit geld ook voor de buffs en als je in een bossfight zit moet je natuurlijk snel kunnen zien wat je wel en niet voor buffs op je hebt (en anderen).
    Decursive - Of een andere decurse addon is handig zelfs al ben je geen healer je kan altijd helpen in een raid als het nodig is.
    Deadly BossMode - Er zijn meerdere addons die je helpen met de tactics op bosses maar dit is wel een van de beste en hij is mij ook erg goed bevallen. \o/
    Een willekeurige bag addon - is altijd handig.
    eCastingbar - Musthave, vooral in pvp. Dit is één van de beste cast bar addons omdat hij erg handig de latency weergeeft, de mirror bar, target bar, focus bar en alles is volledig customable.
    Gladius - Voor arena, om te targetten, interupten, focussen en gewoon om je tegenstanders niet uit het oog te verliezen.
    Chat - Google, of WoW-curse dit maar, er zijn zoveel chat-addons dat je er gek van word, ik weet zeker dat er wel 1 tussen zit die jij fijn vindt en die helpt met wat makkelijker chatgebruik.
    eeh? - Ik kan even niet op de naam komen misschien weet iemand anders het, hij geeft de healthbars, namen en castbars boven de character weer. I.p.v. alléén de naam en guild, er handig in arena!

Natuurlijk moet je naast deze "standaard" addons ook altijd kijken welke addons er verkrijgbaar zijn speciaal voor de class die je op dat moment speelt. Om jou performance te improven zijn addons speciaal voor je class altijd handig!
    *edit : En art natuurlijk, het oog wil ook wat!

7. Daan03

Leuk Bevonden:
    0
    :+Valspeler!

8. Angelus

Angelus Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Een hunter? Weinig downtime en een pet die je helpt extra damage te doen/tanken van mobs?

9. McSparkle

McSparkle Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.189
    Op www.wowinterface.com kan je complete packs downloaden, sommige UI's zien er wel slick uit, andere zijn niet de moeite waard :)

10. Graveheart

Graveheart Groovy XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.548
    Dank je. :)

Wat ik ook nog wilde vragen...
    Is er een manier om met de standaard UI alle raidmembers op het scherm te zien?
    Zodat ik kan zien wie er bijvoorbeeld als eerste dood is tijdens onze Naxx 10 runs.

11. Inferius

Inferius Baller.

Leuk Bevonden:
    45
    Grid downloaden Graafje. :)

12. Pim

Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    76
    Als non-decurser etc kun je ook met Perfectraid uit de voeten (weet niet helemaal zeker of ie nog bestaat). Kan wat kleiner en discreter worden gemaakt.

Verder mag MIK's Scrolling Battle Text niet ontbreken.

Ik zweer nog altijd bij Photek, heb al 4 jaar de UI's van deze gast, blijven superslick en fijn in het gebruik.

13. McSparkle

McSparkle Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.189
    Ja. Druk op "O". Tabje Raid. En dan kan je met de tekst "Group 1" "Group 2" etc gaan slepen...

...maar dit is een betere optie inderdaad :9

14. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.775
    Wat moet je ervoor doen? Ben al een redelijk eind en voor middernacht hoef ik denk ik nog maar 1 achievement.

Zou niet weten hoe ik voor het einde van het festival ook nog eens alle vlammen moet stelen in de Horde steden. :eek:

15. Deoxis

Deoxis Coloris

Leuk Bevonden:
    0
    En hij is weer terug <3

Meer ontopic: Ik gebruik ook nog Errormonster om al die irritante rode error text weg te halen en PhanxChat

16. Daan03

Leuk Bevonden:
    0
    Daar zijn UnitFrames voor, zoals Grid, X-perl, ag_UnitFrames etc etc
    World of warcraft heeft er standaard natuurlijk ook één maar die is niet zo handig, zoals hierboven ook al gepost geloof ik :9 Je kan gewoon in naar raid gaan en dan de groepen in je beeldschermslepen, ook kan je aparte spelers in je beeldscherm slepen (als bijv rogue die standaard UI heeft en eigenlijk niet de hele raid hoeft te zien maar toch graag wil zien hoe bijv de mt of mh ervoor staat.

Ja je hebt gelijk, die is inderdaad ook een must! Erg handig om direct te zien wat er gebeurt en waardoor je dmg ontvangt etc.

Over Photek, hij heeft inderdaad mooie UI's maar geeft het niet een veel toffer gevoel al je zelf je UI hebt gemaakt?! Bij mij wel, lekker er een hele dag aan prutsen en af en toe wat updates / addons vervangen, echt heerlijk dat. :)

17. Sliv

Sliv The One and Only

Leuk Bevonden:
    230
    Ik ben op zoek naar een fatsoenlijke (kant en klare) addon voor raids. Ik ben een arcane mage en ik vooral een mooi uitziende functionele vervanging van mijn actionbars. Weet iemand hier een geschikte voor me?

18. Zyklon

Zyklon XFNL Zyklon

Leuk Bevonden:
    0
    Waarom hebben zoveel addons. Bij de tekst meteen staan wie het zegt welke class en lvl die is. Waar is dat goed voor? word je daar niet helemaal wakkie wakkie van in je hoofd?

En een vraag.
    Hoe werkt het met wintergrasp mark of honor. Als je verliest krijg je er 1 maar als je wint kreeg je er altijd 3 maar vanmiddag kreeg ik er maar 2. Weet iemand hoe dat werkt?

19. Sliv

Sliv The One and Only

Leuk Bevonden:
    230
    Volgens mij wilde Blizzard dat van Wintergrasp marks veranderd van 3 naar 2, maar ik weet niet of dat al gebeurd is. Je moet sowieso een bepaalde rang bereikt hebben in WG door mensen te killen. Je moet dacht ik de rang First Lieutenant bereiken voordat je 3 marks krijgt, en bij rangen daaronder krijg je er 2.

20. Zyklon

Zyklon XFNL Zyklon

Leuk Bevonden:
    0
    Ik had first luitenant :mad: nouja dan lekker 2 heb er nu nog 1 nodig voor me belt :)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina