P0w3rlevelen ftw?
Ik ben zelf één van de weinige mensen die X-perl niet fijn vind, ik weet niet waarom maar het is gewoon niet mijn smaak denk ik!
Welke ik gebruik(te):
Pitbull - Unitframes
Bartender 4 - Bars
SexyMap - MiniMap
Omen - Threatmeter (Belangrijk!)
Recount - Geeft alle damage, healing, blocks, crits, dodges, parry's etc weer. Echt een aanrader om jezelf/anderen na 'n gevecht even te bekijken en te zien waar je kan verbeteren.
Tiny Tip - Om dat irritante tooltipje weg/verplaatst te krijgen als je op een spell / persoon wijst. Hij leek bij mij altijd precies op de verkeerde plek te staan tot ik Tiny Tip vond!
HitsMode - Erg handig voor de informatie die je wel en niet in je combatlog wil zien.
[Questhelper] - Handig voor de alt-jes als je even snel wil levelen zonder de hele tijd de quest te moeten lezen.
OmniCC - Voor de cooldowns, niet elke class hoeft natuurlijk zo gefocused te zijn op z'n cooldowns maar altijd handig.
SatrinaBuffFrame - De standaard UI van wow is er onhandig als je aan het raiden bent, dit geld ook voor de buffs en als je in een bossfight zit moet je natuurlijk snel kunnen zien wat je wel en niet voor buffs op je hebt (en anderen).
Decursive - Of een andere decurse addon is handig zelfs al ben je geen healer je kan altijd helpen in een raid als het nodig is.
Deadly BossMode - Er zijn meerdere addons die je helpen met de tactics op bosses maar dit is wel een van de beste en hij is mij ook erg goed bevallen. \o/
Een willekeurige bag addon - is altijd handig.
eCastingbar - Musthave, vooral in pvp. Dit is één van de beste cast bar addons omdat hij erg handig de latency weergeeft, de mirror bar, target bar, focus bar en alles is volledig customable.
Gladius - Voor arena, om te targetten, interupten, focussen en gewoon om je tegenstanders niet uit het oog te verliezen.
Chat - Google, of WoW-curse dit maar, er zijn zoveel chat-addons dat je er gek van word, ik weet zeker dat er wel 1 tussen zit die jij fijn vindt en die helpt met wat makkelijker chatgebruik.
eeh? - Ik kan even niet op de naam komen misschien weet iemand anders het, hij geeft de healthbars, namen en castbars boven de character weer. I.p.v. alléén de naam en guild, er handig in arena!
Natuurlijk moet je naast deze "standaard" addons ook altijd kijken welke addons er verkrijgbaar zijn speciaal voor de class die je op dat moment speelt. Om jou performance te improven zijn addons speciaal voor je class altijd handig!
*edit : En art natuurlijk, het oog wil ook wat!
Laatst bewerkt: 26 jun 2009