1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] World of Warcraft [Deel 15]

Discussie in 'Games' gestart door Tco, 18 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Sowieso lame dat ze steeds sneller komen, maar jah aan de andere kant heb je ze ook een stuk sneller. In vanilla destijds was het nog leuk om T1 en T2 te halen. Daar moest je ook echt moeite voor doen en had je 39 andere spelers waar je mee moest delen.

2. Daan03

Daan03 Cry Before You Die

Leuk Bevonden:
    0
    Tjah, waarom nog je best doen blizzard:confused: Het geld stroomt toch wel binnen...|:-

3. Pim

Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    76
    Je speelt geen arena, ofwel?
    Prot paladins zijn de op een na beste healers in arena (na druids..ofc).
    Gaan niet oom doordat je al hun shit niet kan dispellen etc.
    Enige nadeel is dat ze geen holyshock hebben. Met goede switches en een dk (:+), gaan ze toch vrij makkelijk dood.

Funny eh? >_<

4. Daan03

Daan03 Cry Before You Die

Leuk Bevonden:
    0
    Jah daar ben ik het mee eens, prot pala's doen het (te) goed in arena op het moment... Spijtig!

Druids zijn inderdaad altijd goede pvp (en pve raid) healers geweest maar ik vind toch dat op het moment zeker in de 3vs3 bracket (ook een beetje in de 5vs5) druids de burstdamage van spelers in (half)pve gear niet meer kunnen healen. Ik weet niet of je de regional finals hebt gevolgd maar daar zie je toch zeker dat de druids het op sommige momenten heel erg benauwd kregen terwijl pala's, shaman's en soms priest's die burst toch makkelijk kunnen vol houden. Tot de mana op is:9 En daardoor blinken de druids weer uit, survivability.

5. Maikel BRL

Maikel BRL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Vind ik ook wel lame, ik heb nog niet eens een stuk T8 weten te bemachtigen!!

6. Zyklon

Zyklon XFNL Zyklon

Leuk Bevonden:
    0
    Wat is dat toch met die looks :mad:. Die lvl 60 PVP epix. Dat was vet. (vooral die pally set met zoon uber dik wapen)

Nu mage priest warlock hetzelfde, Palladin warrior en DK hetzelfde en al die leather sets ook :C. Als je straks een ver uitgezoomde screen maakt als je een ofandere boss down hebt kan je jezelf niet eens meer herkennen. Dit vind ik echt heel jammer...

7. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Nope nooit gedaan. Maar ze hadden het toch over raiden? Of was dat gewoon een PvP Prot Pala die healer was in een raid. Wat ik m kan herinneren was dat een Prot Pala een vrij kleine mana pool nodig had om te tanken. Weet niet of dat nu veranderd is.

Weet iemand een goede BM build voor Hunter?

8. Pim

Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    76
  9. Mr Xen0

Mr Xen0 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    En dan moet je nagaan dat T2 looks (zoals bijv. Bloodfang, voor mij het meest herinnerbaar van change) een revamp had gehad, die zeker goed uitviel. Ik ben het helemaal met je eens dat de looks achteruitgaan.. En bovendien is het heel jammer dat nu iedereen in dezelfde gear rondloopt zo'n beetje. Het is toch zo makkelijk te krijgen.

Maar hopelijk bied T10 vernieuwing.. T10 alweer, allemachtig ze rammen die sets door je neus. :x

10. Zyklon

Zyklon XFNL Zyklon

Leuk Bevonden:
    0
    Idd, maar we zijn ook alweer bij seizoen 7 toch? Ik kan het ook niet meer uitelkaar houden door die namen, Hateful gladiator deadly gladiator :confused: en nog meer van die crap.

Laatst bewerkt: 5 jul 2009
  11. Inferius

Inferius Baller.

Leuk Bevonden:
    45
    T9 toch? Ulduar conqueror was T8.10/T8.25 afaik.

12. Mr Xen0

Mr Xen0 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Met T10 doel ik op Icecrown. :)

13. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
  14. Duke_Jay

Duke_Jay Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  15. Maikel BRL

Maikel BRL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  16. Duke_Jay

Duke_Jay Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nice was het moeilijk? Ik baal er trouwens wel van dat ik moet respeccen naar survival maar vooruit dan maar.. :p

17. hayabusa halo

hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

Leuk Bevonden:
    253
    OMG cool :eek:, jammer dat ik die quest al heb gedaan :mad:

18. Maikel BRL

Maikel BRL Active Member

Leuk Bevonden:
    0

Eerste keer hitte ik hem te hard en was die al bijna dood :lol: 2de x is het me gelijk al gelukt. Had hem op 53% toen wyvern en bij 15 seconden tamen :)

19. Duke_Jay

Duke_Jay Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nice weet je ook bij hoeveel % hij verandert?

Edit: Laat maar ik heb hem nu ook. :D

Laatst bewerkt: 6 jul 2009
  20. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Kan ik beter een beer/aap nemen voor solo leveling? Ik heb nu een tijger. Ik hoorde dat beer/aap AoE attacks hebben en dus meer mobs kunnen tanken.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina