1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] World of Warcraft [Deel 15]

Discussie in 'Games' gestart door Tco, 18 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Graveheart

Graveheart Groovy XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.548
    Alweer? :cool:

2. Daan03

Daan03 Cry Before You Die

Leuk Bevonden:
    0
    Weet iemand hoe het nou precies zit met het (door)verkopen van een WoW-account?

Ik heb van een oude guild-member van mij gehoord dat als je er iets bij zet van : Ik verkoop me account niet want alles is wettelijk eigendom van Blizzard Entertainment maar ik verkoop de tijd die ik in het account heb gestoken. Dat het dan weer wel mag.

3. Rydan

Rydan Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Mag nog steeds niet, maar op die manier kan die koper je niets maken ;)

Edit: zelf 3 accounts verkocht, maar weet niet of de site die ik heb gebruikt nog bestaat.

Mag er geloof ik ook niet over praten hier enzo.

Begint overigens weer echt zwaar te kriebelen. Het is dat ik over een week op vakantie ga, maar zit eraan te twijfelen om een nieuw account te beginnen en dan lock/priest ofzo

Laatst bewerkt: 9 jul 2009
  4. Nukem 007

Nukem 007 Tots units fem força

Leuk Bevonden:
    453
    Lvl 10 gehaald, kap er voor vandaag mee.

5. Daan03

Leuk Bevonden:
    0
    Rydan, als we er hier niet over mogen praten kan je me dan aub een PM' sturen of me toevoegen op msn (eldano16@hotmail.com)?

Dankje \o/

Laatst bewerkt: 10 jul 2009
  6. Rydan

Rydan Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Ik zal wel even een pb sturen ;)

Begint toch wel heel erg te kriebelen, sinds ik laatst weer even had gespeeld. Mis nu namelijk echt een spel om te spelen behalve Fifa en Halo. Ga ook een nieuwe pc kopen na de vakantie met het geld wat ik over heb :+

Dus ik zat eraan te denken om even trywarcraft.com te proberen. Je hebt hierbij toch geen restricties tijdens ingame play? Anders lijkt het me kapot saai :+ En kan ik daarna nog RAF doen? Zou wel handig zijn, want die eerste 60 levels heb ik nou al 10x gezien ofzo :+

7. Enslaved NL

Enslaved NL Pancake!!

Leuk Bevonden:
    0
    Nee Helaas dat kan niet!, ik had het ook geprobeerd maar je krijgt een invite van een friend, met in die mail een code waardoor raf werkt, die code moet je invoeren bij het maken van een trial!

8. Rydan

Rydan Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Edit: http://us.blizzard.com/support/article.xml?locale=en_US&articleId=20588

Als ik dit goed lees, dan zeggen ze in feite dat ik dus 90 dagen ben gelinkt. En dat ik gewoon met diegene in een party moet zitten om 3x experience te krijgen. Ook zeggen ze dus dat dit 10dagen kan met een trial account, en dat als ik upgrade deze link blijft. Wel moet ik dan die trial account maken met die RAF code.

Er zal zeker wel zoiets zijn dat je als trial niet kan partyen ofzo?

Laatst bewerkt: 11 jul 2009
  9. Daan03

Leuk Bevonden:
    0
    Trial kan niet in general chats, geen whispers, geen party's "hosten" (wel joinen) en nog veel meer restrictions maar dit zijn de vervelendste jah...

Het slimste is gewoon om die RAF-trail aan te maken en dan gelijk te upgraden, dan blijven de 10 dagen gratis gewoon + de nieuwe maand maar heb je alle opties.

10. Rydan

Rydan Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Upgraden hoef je niet meteen een 60 dagen kaart te gebruiken hoop ik.

Ik zat eraan te denken om gewoon zo te doen: afspreken met mijn buurjongen voor RAF en dan deze week elke keer hele dag te levelen. Dan in September upgraden en verder gaan. Ik ga namelijk bijna op vakantie, maar deze week ben ik helemaal alleen zowat (vrienden allemaal weg) en ben ik elke keer vanaf 12uur klaar met werk. Ik dacht dus als ik 5dagen van 13 tot 23 ga ben ik met 300% echt wel in 5 dagen level 45 +-

11. Daan03

Leuk Bevonden:
    0
    Upgraden kan alléén maar op 2 manieren...
    1. Het originele spel kopen, daar zit een code bij om je trial up te graden naar een echte account. (+gratis maand)
    2. Online upgraden met paypal, prepaid, etc etc

_0/

12. Rydan

Rydan Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    paypal is wel chill dan, maar even vragen aan me buurjongen of die dit ziet zitten :+ wel zonde van de 40 dagen die dan van me RAF afgaan, maar aan een alt kom ik dan toch niet.

Klein probleempje dat ik zie is dat hij wel gaat raiden waarschijnlijk. Dus dan zou ik niet 's avonds kunnen denk ik.

Edit: Njah, hijs op vakantie gegaan vandaag dus heeft sowieso geen zin. Pas in September wordt het dan denk ik. Ofiemand hier moet willen op Vashj :+

13. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Nu 2 days 10 hours played en lvl48 ^^ (zonder RAF).

Vraagje: met hoeveel man doe je vanilla raid dungeons atm? Ik las dat iemand die 80 was Onyxia gesoloed had? Of was die 70? En hoe zit het met MC en BWL. Heb wel weer een keer zin om die instances te doen. IMO samen met vanilla NAXX de leukste instance (oh jah en DM ofc.)

14. Rydan

Rydan Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    70 ook al. 80 lijkt me een eitje.

15. Maikel BRL

Maikel BRL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Als je een groep maakt heb je er zo 40 gevonden die mee willen hoor! Laatst AQ40 gedaan nog :9

16. Rydan

Rydan Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Iemand die RAF wilt doen op Vashj? :+ Komende week. Elke keer gewoon in de middaguren (misschien ook in de avond :+) als Alliance.

Mocht iemand het willen doen op een andere server of/en als Horde vind ik dat ook best, maar dan moet ik wel weten dat ik ergens casual terecht kan en toch een beetje raiden :+

Ik word priest overigens.

Zo niet dan wacht ik wel tot ik terug ben van Frankrijk/Salou en zal het pas eind Augustus worden denk.

17. Daan03

Leuk Bevonden:
    0
    Heb deze 2 maand terug nog gedaan met z'n 2en... Ik (druid, in me 2vs2 specc dus half balance half resto), 'n vriend (paladin, prot). Was echt heel erg makkelijk, ik kon me mana niet eens opkrijgen |:-!

*edit, Rydan mag ik een PM :p

18. ninja-man

ninja-man YEAH BUDDY

Leuk Bevonden:
    0
    Voor diegene die zijn account wilde verkopen:
    Ik heb vorige week mijn account verkocht op www.blablabla.nl
    Probeerde het eerst op marktplaats want ik zag er daar ook een paar staan maar hij was er binnen 10 minuten af gehaald.
    150 euro voor nog geen 2 jaar spelen. Dat zijn dan een paar euro's per maand wat ik voor mijn speeltijd heb betaald. Niet slecht vind ik.

19. Rydan

Rydan Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Zou het graag vanaaf nog horen dan kan ik de download starten :+

20. Vallandu

Vallandu ***

Leuk Bevonden:
    0

Hoe ging dat in zn werk? hij maakt het geld over en jij stuurt alleen het wachtwoord en de inlognaam?

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina