1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] World of Warcraft [Deel 15]

Discussie in 'Games' gestart door Tco, 18 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Maikel BRL

Maikel BRL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Bijna me shaman ook op 80, nog 3 bars :D

2. Bulldog NL

Bulldog NL Dignus est Intrare

Leuk Bevonden:
    0
    Hehe, mijn Shaman moet nog 13 bars, dan is hij op 80! :emo:

3. Loonens

Loonens Mclovin!!

Leuk Bevonden:
    0
    Waar kan ik die gather professie leren? En wat houden deze in? Snap deze nog niet helemaal :eek:

4. McSparkle

McSparkle Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.189
    M'n hunter ook eindelijk is 70 :) Gister ook bijna in een dag met 3 vrienden naar 60 geRAF't 8)

5. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    in Darnasus. Vraag daar aan een guard waar de trainer zit. Met deze professie kun je minen (ore uit veins verzamelen), herbalism (plantjes plukken), skinnen (beestjes pellen) etc. Deze items kun je verkopen of weer in een andere professie gebruiken zoals Leatherworking (leer en mail armors maken), blacksmithing (mail en plate armor maken), alchemy (potions maken) etc.

6. melvinvdb

melvinvdb Professional

Leuk Bevonden:
    0
    Check ook hier http://www.wow-europe.com/en/info/professions/intro.html. Er staat best veel "beginners" info op wow-europe dus hier kan je ook best veel terug vinden.

Vandaag had ik het spel weer opgepakt na 3 maanden niet spelen maar na een half uur had ik er weer genoeg van :{. Het spel weet me gewoon niet meer te boeien.

7. Nukem 007

Nukem 007 Tots units fem força

Leuk Bevonden:
    453
    Net 45 gedingt ^^ Maarja, heb tussen 30-40 bijna niks aan Mining en Engineering gedaan. Sinds vandaag kan ik iron minen. Maarja, ik verkoop mijn tin, silver en iron bars altijd aan een vendor. Voor hoeveel zou ik bijvoorbeeld 10 of 20 stuks op AH kunnen zetten ?

8. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Verschilt van server en demand. Zal wel rond de 20g liggen. Silver voor een stack zal hoger liggen. Gewoon op AH kijken wat erop staat en dan voor iets minder (als er veel op staan) of iets meer (als er weinig op staan) verkopen.

Laatst bewerkt: 29 jul 2009
  9. Loonens

Loonens Mclovin!!

Leuk Bevonden:
    0
    Ah oke, dus je hebt 2 soorten professions. 1 om de grondstoffen te verzamelen en 1 om de grondstoffen te bewerken?

Ik wil graag als 2e profession Blacksmith. Ik las op die site dat je veel wapens kan maken die niet in het spel zijn te vinden.

Welke 1e profession past daar het beste bij? En is dit een verstandige keuze voor een Night Elf Hunter? Of juist totaal niet?

Bedankt voor de hulp mensen, komt echt heel veel informatie af op je als je net begint. Die sites helpen wel, maar in de praktijk is het vaak toch weer net iets anders :eek:

PS. Hoe kan ik eigenlijk snel en gemakkelijk switchen van WoW naar mijn desktop? Op een iBook van Apple?

10. Sliv

Sliv The One and Only

Leuk Bevonden:
    230
    Hier moest ik toch wel even hartelijk om lachen! :D

11. Zyklon

Zyklon XFNL Zyklon

Leuk Bevonden:
    0
    op je laatste vraag is het appeltje cmd tab dacht ik. iniedergeval iets met appeltje en cmd :p

En als hunter kan je natuurlijk blacksmithing nemen. Volgens mij is skinning + leatherworking meer iets voor hunters. maar het maakt allemaal niet zo veel uit ;) En als je blacksmithing wil moet je mining erbij nemen :)

12. Sliv

Sliv The One and Only

Leuk Bevonden:
    230
    Netjes hoor, wij hebben nog moeite met Freya, Mimiron en Thorim :9

13. McSparkle

Leuk Bevonden:
    1.189
    Als hunter kan je dan beter Leatherworking nemen, omdat je daar "Mail armor" mee kan maken wat van pas komt op lvl 80. Met Blacksmith kan je alleen plate maken en dat kan je niet dragen als Hunter. Je kan het natuurlijk wel verkopen voor het geld. Voor de wapens hoef je het imo ook niet te doen. Er zijn namelijk zat wapens in dungeons die je kan gebruiken. Hieronder een overzicht van de "beste" combinaties;

Skinning > Tailoring, Leatherworking
    Herbalist > Alchemy
    Mining > Blacksmith, Engineering of Jewelcrafting

Dan zijn er nog 3 secundary professions; Fishing, First Aid en Cooking. Deze kan je alledrie tegelijk leren met 2 Main professions.

Je kan natuurlijk ook 2 "gather" professions nemen zoals Mining en Herbalism en dan de materials die verzameld verkopen.

Met Mac kan je makkelijk switch met CMD+M (Minimaliseren) Tenminste, zo doe ik het omdat ik niet weet hoe het anders zou moeten :+

Laatst bewerkt: 30 jul 2009
  14. Sliv

Sliv The One and Only

Leuk Bevonden:
    230
    Het ligt eraan wat je wil eigenlijk, ik zelf doe nooit een tradeskill profession tot 80 (behalve tailoring) omdat als je het gaat trainen je er geld in moet stoppen en tot 400 heb je er toch weinig aan. Ik neem liever een gathering profession zodat ik op 77 ook echt mijn epic flying mount kan kopen. Vervolgens sprokkel je wat geld bij elkaar op 80 door dailies en powerlevel je het naar een leuk hoog level.

Het is waar dat je wapens, items en armor voor jezelf kan maken met een tradeskill profession, maar over het algemeen is dat wat je kan maken altijd wel iets van 5 a 10 levels lager dan wat goed voor je is, althans dat ervaar ik.

PS: Ik zou het niet aanraden om zowel Mining als Herbalism te nemen, omdat je maar 1 tracking type kan gebruiken, Track Minerals (mining nodes) of Track Herbs. Het is beter te combineren met skinning imo.

15. Enslaved NL

Enslaved NL Pancake!!

Leuk Bevonden:
    0
    Hallo allemaal, ik heb een vraagje. Een vriend en ik doen Raf en we vroegen ons af, Als je Grant level doet bij die gene, gaat er bij jou dan een level af?

16. McSparkle

Leuk Bevonden:
    1.189
    Nee. Je behoud al je levels :)

17. Enslaved NL

Enslaved NL Pancake!!

Leuk Bevonden:
    0
    dus Als ik een level hoger ben dan die vriend, kan ik hem een level geven?

18. Sliv

Sliv The One and Only

Leuk Bevonden:
    230
    Volgens mij kan alleen degene die 'uitgenodigd wordt' voor RAF de levels geven aan de persoon die het ervoor al speelde.

19. Enslaved NL

Enslaved NL Pancake!!

Leuk Bevonden:
    0
    Dat is dan uber gierig, Die gast krijg dan al een mount, een maand play-time en die levels. Terwijl wij de Game enzo moeten kopen. Epic fail.

Weet iemand welke UI Deze gast gebruikt?!:http://www.youtube.com/watch?v=yatG7AleCME

Laatst bewerkt: 30 jul 2009
  20. Sliv

Sliv The One and Only

Leuk Bevonden:
    230
    Lawl jij krijgt 3x XP.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina