1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] World of Warcraft [Deel 15]

Discussie in 'Games' gestart door Tco, 18 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. TweaK

TweaK Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    M'n vrienden willen het allemaal... dus misschien. Ik join ze dan wel.

2. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Ga er maar vanuit dat het allemaal nog makkelijker wordt.

3. Nukem 007

Nukem 007 Tots units fem força

Leuk Bevonden:
    453
    Ik ga van me Night Elf Death Knight een Undead maken \o/

4. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    Heeft iemand een screenshot van de plek waar ik de Ironforge Mount kan halen. Ben nu exaalted en wil hem graag kopen.

5. McSparkle

McSparkle Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.189
  6. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Bedankt. ;)

Edit: Heeft iemand een gebied, naast Ironforge, waar veel gnomes leven. Ik weet dat ik die link al heb gehad met al die quests, maar ik kan er niet over een gebied in te rijden en geen gnome tegen te komen die me questen aan kan bieden.

Noem gewoon iets in de trent van Darkshore, heb ik denk ik al gedaan, of Dun Morogh, anders kom ik er echt niet uit.

Ironforge heb ik nu wel exalted, dus dat scheelt.

Laatst bewerkt: 5 sep 2009
  7. midnightwarrior

midnightwarrior .

Leuk Bevonden:
    0
    sjong jonge hey. Ik heb world of warcraft al anderhalf jaar niet gespeeld. Had een paar dagen geleden wel weer ff zin. Dus ik installeer alles, maar ik weet mijn wachtwoord niet meer. Ik doe dus password recovery, maar hiervoor wordt een oude inactieve hotmail account gebruikt! Dus de mail met mijn wachtwoord is er niet.
    Na even te kloten kreeg ik het bericht dat mijn account teveel account recovery had gebruikt en dat het alleen telefonisch nog kon. Nu probeer ik al een week lang te bellen, en ik bel echt iets van 10 keer per dag, maar ELKE FCKING keer zegt die robotlady dat de wachtrij te vol is en dat ze geen nieuwe bellers accepteren. Nu ben ik ook 11 mailtjes verder met iemand van blizzard support via de mail en die lui zijn zo dom als wat, ik heb het hele verhaal zovaak uitgelegd maar ze snappen het nog niet.
    Jammer Blizzard, jammer

8. Rydan

Rydan Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    yeey level32 xD. Nu ongeveer 1 day played en bijna alweer 33 :) Redelijk vind ik na zo'n lange break + het bijhouden van professions en beetje slacken + DM duo'en wat echt 2uur duurde.

9. McSparkle

Leuk Bevonden:
    1.189
    Voor een RAF account net met iDeal willen upgraden van Trial naar Full account. Helaas lag de ABN site eruit, en kwam hier pas achter nadat ik de betaling had gemaakt. Hierna kreeg ik op de site van Blizzard een melding dat de betaling niet goed was gegaan en dat ik het pas na een uur weer kon proberen. Nu staat er bij de payment history "World of Warcraft account upgrade - Exempted". Betekend dit nu dat ik het morgen (als de maintenance bij ABN voorbij is) nogmaals moet proberen, of gaat het automatisch?

10. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Ik transfer mijn Dwarf Paladin naar mijn Horde server en dan maak ik er een Bloodelf van. Heeft ook nog 23k gold op zak :)

11. Syzigy

Syzigy Active Member

Leuk Bevonden:
    28
    Die faction change gaat zeker ook weer flink wat irl geld kosten blizzard kennende?:)

12. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Gok op 25 euro wat de transfer ook kost.

13. TweaK

TweaK Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Transfer kost €20, maar ik gok dat race/faction change wel €25 gaat kosten. Kost namelijk $30 in Amerika, en ook al is dat op dit moment €21, de prijs zal wel omhoog afgerond naar €25 worden. :9

14. McSparkle

Leuk Bevonden:
    1.189
    Wat kost een transfer in de US dan?

15. Inferius

Inferius Baller.

Leuk Bevonden:
    45
    Niet dus he, als het $30 is in Amerika, geloof me dan zal het 30 euro worden in Europa.

16. hayabusa halo

hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

Leuk Bevonden:
    253
    Ik was mijn account naam eerst vergeten, toen had ik een mail gestuurd.
    Maar de volgende dag kwam ik er weer achter wat mijn account naam was.

En ongeveer 3-4 weken later krijg ik een mailtje terug.. maar niet met mijn account naam.
    Dus zou niet weten wat je kan doen, denk eerder geluk hebben dat je een keer door komt met de telefoon.

17. TweaK

TweaK Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat dacht ik eerst ook, maar achteraf is dat misschien wel wat belachelijk. Bijv transfer is in Amerika ook $25 als ik het me goed herinner, en bij ons €20 en niet €25. Ze veranderen niet altijd de dollartekens in eurotekens ;)

18. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Hoe wil je dat doen en blijft die character nog wel hetzelfde level en skills enzo?

23K Gold, hoe krijg je dat voor elkaar? :eek:

19. Rydan

Rydan Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    ..... denk is na jongen.

20. TweaK

TweaK Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hoe: Paid character faction change (nu al in US, binnekort in EU).

Zelfde level/skills/etc: Uiteraard.

23k gold: Dailies, met de AH spelen, slim bezig zijn? :9 Gold is niet zo heel moeilijk meer te verdienen these days. Epic gems verkopen ook bijv erg goed. 10k honor = 250g op mijn server, maar je kan ze ook prospecten etc.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina