1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] World of Warcraft [Deel 15]

Discussie in 'Games' gestart door Tco, 18 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Conquistador

Conquistador XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5
    Daar zoek je gewoon iemand voor. xD

2. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Of je doet het zelf met een tweede account. Ken er genoeg die dat zo doen. Kwam trouwens laatst een Troll Shaman tegen gevold door 4 precies dezelfde chars. Hij vertelde mij dat hij ze allemaal speelde :) Stonden op auto-follow.

3. Conquistador

Conquistador XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5
    Hij was gewoon aan het multiboxen en gaat waarschijnlijk daarna ook gewoon verder met alle 5 de chars.

4. Sliv

Sliv The One and Only

Leuk Bevonden:
    230
    Vandaag ToC 10 gecleared voor het eerst. Met een pug/halve guild run ook nog. Als ik erop terugkijk moet ik zeggen, jemig wat is ToC toch makkelijk .. behalve Faction Champions dan.

5. McSparkle

McSparkle Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.189
    Bij mij op de server is een gast die cleared gewoon Heroic's in zijn eentje met Multiboxen :9

6. TweaK

TweaK Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat heb ik allang gedaan. Ik heb 4 accounts.. 1 "main" en daarna 3 keer een alternatieve account gekocht om mezelf mee te RAFen. M'n hele account zit vol met 60ers :9 Ik heb nu dus een key over... daarom.

7. Angelus

Angelus Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zag laatst iemand auto-boxen in WSG op level 28. Er was 1 paladin en er liepen er 4 op auto-follow achteraan. Was wel maf, maar is niet moeilijk om de game te winnen zo :)

8. TweaK

TweaK Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Uh... wat? Hoe precies is het niet moeilijk om de game te winnen als je dualboxt? Je hebt totaal geen voordeel t.o.v 5 verschillende mensen, behalve dan dat je altijd dezelfde target neernuked. Ze kunnen niet echt "slim" individueel van elkaar werken en als je een groep vijandelijke spelers tegenkomt ben je eigenlijk gefuckt, omdat je dus veel meer moet coordineren.

Ik zou zeggen dat het zelfs in de praktijk in PvP eerder nadelig is (wel leuk, dat zeker - maar nadelig).

9. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    En een 29 Twink kan ze goed ook nog eens alle 5 rapen ;)

10. REIKU

REIKU Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    de key is; kill degene die hij zelf bestuurd. als die dood is rennen ze rond als een kip zonder kop :p

11. DutchNeon

DutchNeon Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Of je bestuurt gewoon alle 5.

http://www.justin.tv/multiboxing

Maker van pwnboxer, die zelf ook broadcast. Hij heeft wel eens met 4 druids, 5 shamans en 1 priest WG zwaar geowned (10 subbed accounts). Niemand kon z'n 10 chars doden, en chain lightning is dodelijk als een gek met 5 shamans :p

12. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    Defias runs away in fear. Of zoiets; heb het al zeker 20.000 keer meegemaakt. Zoveel NPC's heb ik ongeveer gedood. }:]

13. Maikel BRL

Maikel BRL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Heb ook wel eens filmpje van zo'n gast gezien op lvl 70 met 4 elemental shammans en een holy paladain controlled bij iemand anders. Hij kon er zeg maar 2 nuken binnen 5 seconden en dan de rest rustig uitspelen :9

14. Sliv

Sliv The One and Only

Leuk Bevonden:
    230
    Pffff word ik zo maar even uit mijn guild geknikkerd. Ik 10x vragen of ik Onyxia 25 man kan puggen in de guild chat, met ook nog eens een positief advies van een van de officers. Clear ik hem net dan komen ze opeens aan van "je mocht hem niet puggen" en ik heb een kick te pakken.

Ach ja dan maar een nieuwe guild zoeken. Iemand hier die speelt op Lightbringer EU met een leuke guild en die een ToC gegearde priest nodig heeft? :D

15. Maikel BRL

Maikel BRL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Bij ons op de server zijn priests best wel gewild dus denk dat je zo een guild te pakken hebt ;)

16. Sliv

Sliv The One and Only

Leuk Bevonden:
    230
    Hoor ik net dat één van de betere guilds van de server nog een holy priest nodig heeft.. applyen! :9

17. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Wat zal ik bij Herbalism nemen? Inscription of Alchemy? Ik doe het dus niet voor het geld dat heb ik genoeg. Verder is het voor een Caster DPS / Healer Shaman (Troll).

Verder heb ik 475 (op anders chars): Enchanting, Skinning, Mining, Jewelcrafting.

18. McSparkle

McSparkle Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.189
    Als je het niet om het Gold verdienen gaat, Alchemy. Zo kan je zelf je pots/flasks vouwen, en dat scheelt veel geld :)

19. Graveheart

Graveheart Groovy XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.548
    Niet te vergeten als je Master bent met zoiets, dat het kan proccen.
    Al met al, verkopen Elixers ook niet slecht.

20. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    Idd, vooral degene die je een uur extra health ofzo geven verkopen op Runetotem voor een hoge prijs. Heb verschillende elixers gezien en sommige kosten wel 200 G per stuk, maar dat ben je denk ik ook wel kwijt aan het maken. :9

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina