1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] World of Warcraft [Deel 15]

Discussie in 'Games' gestart door Tco, 18 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Als ik wil inloggen krijg ik de melding dat m'n prepaid op is.

    * Hard feeling's krijgt :'-(
     
  2. Pim

    Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.887
    Leuk Bevonden:
    76
    Krijg je daar nou een boner van? :eek:
     
  3. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.062
    Leuk Bevonden:
    4.706
    Ik zat er ook al over na te denken, maar gisteren heeft iemand mij aangeboden mij te helpen met mijn gear. Ik dacht even bij een van de grootste Runetotem guilds te komen, maar de persoon die mij helpt is daar gestopt. Nu zit hij in een andere guild, nog groter, en kan ik het voorlopig wel schudden. Wel aardig dat hij me er mee wil helpen via wow armory. Hopelijk hoef ik dan de komende dagen geen beroep of G Force en de zijne te doen. :9

    Edit: Heeft iemand voor mij de specs van een paladin? Of een handige pagina waar ik die voor alle rassen en combinaties kan vinden. Ik ben gewoon slecht in zoeken. :'-(

    Of jullie verder nog een idee hebben welke classes snel levelen en waarom? Wil nu wel het een en ander proberen aangezien het raiden nog even niks word zoals bekend.
     
    Laatst bewerkt: 31 okt 2009
  4. TweaK

    TweaK Active Member

    Berichten:
    955
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik wil je verder prima helpen, daar niet van, maar houd het volgende in je achterhoofd... Als je je volgende char op level 80 hebt zal je PRECIES hetzelfde probleem hebben met raiden. Het is niet dat een nieuwe char dat magisch fixt. Als je een healer/tank maakt is het echter wel zo dat je sneller spots krijgt in heroics, maar nog steeds word je dan niet geinvite in raids met crapgear.

    Goed. Specs van een paladin zijn niet ras gebonden, btw. Elke Paladin heeft retribution (DPSen), protection (tanken) en Holy (healen). Voor endgame theorycrafting (denk aan welke gems, specs, enchants en stats je moet hebben voor optimale DPS/healing/tanking) etc kan je kijken op de Elitist Jerks paladin forums. Ook kan je naast een zootje huil en troll threads op de officiele WoW forums een hoop vinden over Paladins. Kijk met name eens in deze thread, waar je een hoop nuttige links zal vinden. De [3.1] topics zijn natuurlijk wel een beetje outdated maar het idee is er zeker nog.

    Zo zijn er voor elke class EJ en officiele WoW forum subforums, dus ik zou zeggen kijk gewoon effe goed rond. Voor specifieke quests/items etc kan je natuurlijk kijken op WoWhead maar ik ga ervanuit dat je die kent.

    Verder, tja. Wat kan ik zeggen... je leert je class door er mee te spelen. Paladins als ret levellen nu on par met andere DPS classes, verder levelt een bepaalde class niet echt heel veel sneller als andere classes. Hunters levellen snel omdat ze weinig downtime hebben, maar dan zit je aan een pure DPS class en zul je dus (iets meer) problemen hebben met spots vinden (dan healers/tanks) op de meeste realms.
     
  5. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Wat betreft de Paladin spec, wat voor build zoek je?
    Wil je tanken? Protection spec dus.
    Wil je DPS'n? Retribution spec dus.
    Wil je healen? Holy spec dus.

    Iets meer info alsjeblieft. ;)

    Wat betreft snel levelende classes.
    Iedereen heeft zo z'n eigen voorkeur.
    Ik vind persoonlijk een Affliction Warlock erg snel en vooral makkelijk levelen.
    Je hebt vanaf level 10 een eigen tank, en mbt de Affliction tree, geen tot bijna geen downtime.
    Op latere levels zal het pullen van 5 tot 6 a 7 mobs tegelijk een kleine moeite zijn.
    Overal DoT's (Damage over Time) op knallen en de volgende mob pullen.

    Zoals ik al zei, ieder heeft zo z'n eigen voorkeur.
    Ik neig persoonlijk meer naar de casters.
    Wat ook goed helpt bij het levelen, is Heirloom gear.
    Deze gear kun je gebruiken vanaf level 1, en schaalt met je mee naarmate je levelt.
    Dus te gebruiken tot level 80.
    De Chest en Shoulder pieces geven 10% extra exp. van mobs en quests, en stacken.
    Dus als je beide draagt, ontvang je 20% meer exp van alles wat je doet.
    Verder heeft deze gear ook bijzonder goeie stats, welke meeschaalt als je levelt.

    Mocht je meer info willen / nodig hebben, laat maar horen. :)
     
  6. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Heb zelf een Prot/Holy Pala. Ik zou hem sowieso dualspecced dat je iig kan tanken/healen. Verder als retribution lvln. Moet zeggen dat ik DPS als Pala lang niet zo leuk vond als iedere andere DPS class.

    Voor 200 stonekeeper shards heb je al een +10% xp item dus dat is al de moeite waard. De andere kun je dan voor 40 emblems kopen. Als met al 1/2 dagen werk. +20% houdt in dat als je er normaal 10 dagen over deed om 80 te worden dat nu ongeveer 8 zal zijn.
     
  7. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.062
    Leuk Bevonden:
    4.706
    Hartstikke bedankt voor de informatie. Een noob als ik kan elke dag leren. Helaas schiet het raiden er dan bij in, maar op een dag zal ik dat ook vaker doen. Bedankt.
     
  8. Maikel BRL

    Maikel BRL Active Member

    Berichten:
    893
    Leuk Bevonden:
    0
    Pas wel op dat als je een tank of healer rolled je wel sneller in raids komt maar je het ook sneller kan verprutsen. Ik merk op mijn hunter dat ik wel een iets fout kon doen en er niet zo snel op werd nagekeken maar als healer en vooral als tank moet je wel 100% focused zijn op wat je doet.
     
  9. Angelus

    Angelus Active Member

    Berichten:
    833
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat had ik ook, maar klopte weer niks van. Ik blijf aan de gang met blizzard en die credit cards..
     
  10. TweaK

    TweaK Active Member

    Berichten:
    955
    Leuk Bevonden:
    0
    Komt omdat Pala DPS letterlijk 4 knopjes is, die je gewoon gebruikt zodra ze van cooldown zijn. Brainless shit. :p
    Was ik inderdaad vergeten. Affli locks. Heb er zelf ook een (level 76 nu), die hebben ook nauwelijks downtime. Je zit nooit zonder mana want je kan life tappen en je zit weinig zonder HP vanwege Haunt. Wat een talent! (voor levellen dan)
    Haha, dat zal je meevallen hoor. Ik speel al sinds early TBC days Healadin en ik heb ondervonden dat je als healer (iig als Paladin) juist kan slacken als een gek. Je hoeft alleen de MT te targetten en je spamt HL/FoL. Het is uiteraard niet de optimale manier van healen maar het werkt zeker in lower level content (ie, alles onder ToTC behalve Ulduar hardmodes, maar dat zit dan ook eigenlijk weer boven ToTC normal). Als resto shaman kan je alleen maar chain heal spammen en als priest Circle of Healing. Zoals ik zei, het is niet optimaal en al helemaal in 10 man content waar je met 2 healers (3 in wat mindere groepen) zit heb je per persoon wat meer taken, maar in 25 man content kan je als healer super makkelijk slacken. :>
     
  11. Pim

    Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.887
    Leuk Bevonden:
    76
    5 :+
    Nah, je kunt nog altijd Riptide/LHW/HW healen, stuk moeilijk, maar ook een stuk efficienter als je het goed doet.
    Wil je healingmeters toppen.. Stack haste en sp, en spam Chain Heal. Max nu 8k HPS op twins in ToTC.. brainless en met 2 innervates. Maar het werkt wel! :+
     
  12. TweaK

    TweaK Active Member

    Berichten:
    955
    Leuk Bevonden:
    0
    ...Zoals ik zei... Het is niet -optimaal-, maar het kan zeker en in niet al te moeilijke content zal je er genoeg healing mee doen.
     
  13. SysanApse

    SysanApse Guest

    Zit nu op level 31, maar hoor van veel gasten over Dual Spec.
    Heb even gezocht op Warrior Dual Spec build etc maar kan niet echt wat vinden.
    Dus heeft iemand een uitleg, of tips voor het maken van Dual Spec build die goed is voor een Warrior.
    Tanken etc ?
     
  14. Furies

    Furies XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.777
    Leuk Bevonden:
    6
    Dual spec is gewoon dat je snel kan wisselen tussen 2 verschillende rollen die je class kan aannemen. Bijvoorbeeld dat je als warrior een PVP-Build hebt en daarnaast een raidbuild: Tank.

    Maar ik zou het nog niet aanraden om low level, omdat het simpelweg niet te betalen is. :)
     
  15. SysanApse

    SysanApse Guest


    Hmm, zit atm op 230G, ben gewoon beetje aan het sparen.
    Ik heb nu toch niet echt veel geld nodig.
     
  16. Maikel BRL

    Maikel BRL Active Member

    Berichten:
    893
    Leuk Bevonden:
    0
    Hmm dan heb je misschien wel gelijk, heb zelf een resto shaman als alt en alleen eigenlijk 10mans gehealed waar je toch wel aardig moest opletten
     
  17. Angelus

    Angelus Active Member

    Berichten:
    833
    Leuk Bevonden:
    0
    Valt wel mee, ik ben nu level 34 en doe voornamelijk pvp, maar heb toch dik 3k goud in de bank. Echt super makkelijk om goud te verdienen tegenwoordig :)
     
  18. Inferius

    Inferius Baller.

    Berichten:
    3.843
    Leuk Bevonden:
    45
    Heb je dat met die level 34 verdiend of met een level 80 "main"? Maakt toch flink wat verschil. ;)
     
  19. Angelus

    Angelus Active Member

    Berichten:
    833
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb geen level 80. Die 34 is m´n main :)
     
  20. Inferius

    Inferius Baller.

    Berichten:
    3.843
    Leuk Bevonden:
    45
    Nee dat kan, vind het gewoon knap van je. :)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina