1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] World of Warcraft [Deel 15]

Discussie in 'Games' gestart door Tco, 18 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pim

    Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.887
    Leuk Bevonden:
    76
    Daze kun je opheffen met defense-cap.
    Maar dat hebben alleen tanks :+
     
  2. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Mag ik nu de vraag stellen waar je het kunt krijgen? Je had het over level 1 tot en met 79. Wil dat zeggen dat je het vanaf 1 al kunt krijgen en dragen? Het belangrijkste is dat ik even wil weten waar je dit heirloom spul kan kopen. :9
     
  3. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Je koopt het met je andere account als je 80 bent. Voor Emblems of Heroism of Stone Keeper's Sahrd.
     
  4. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Ok bedankt voor het antwoord.
     
  5. Inferius

    Inferius Baller.

    Berichten:
    3.843
    Leuk Bevonden:
    45
    Ding 2000 rating 3vs3 met tri-dps setup. 8)
     
  6. Maikel BRL

    Maikel BRL Active Member

    Berichten:
    893
    Leuk Bevonden:
    0
    Gratz!
     
  7. Inferius

    Inferius Baller.

    Berichten:
    3.843
    Leuk Bevonden:
    45
    En dat op Cyclone, de moeilijkste battlegroup. :cool:
     
  8. Deoxis

    Deoxis Coloris

    Berichten:
    1.441
    Leuk Bevonden:
    0
    Valt wel mee sinds WotLK, sure er zijn rete-awesome teams op Cyclone maar er zijn ook super veel transfers en al bestaande goeie spelers op Rampage, Misery en Blackout deze dagen.
    Het hele 'hardest BG' geval is erg in verval geraakt imo.
     
  9. Inferius

    Inferius Baller.

    Berichten:
    3.843
    Leuk Bevonden:
    45
    Het is minder in WotLK, omdat pvp één grote faceroll is in de meeste gevallen. Ik heb ook op meerdere bg's gezeten en je merkt dat je gewoon veel sneller tegenstand en fully pvp-geared mensen tegenkom op Cyclone dan op de andere bg's. (Heb zelf op Misery heel lang gepvp'd.)
     
  10. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Is er iemand die mij via de armory nog een beetje kan helpen? Ik heb het gevoel dat ik helemaal niet sterk ben en ik wil dat graag worden. Het is moeilijk iemand te vinden die een noob als ik in normale taal kan helpen. Ik probeer van alles, maar het wil nog niet echt vlotten. Heb wel wat nieuwe spulletjes, maar ik denk dat het nog wel beter kan zonder gelijk te raiden.

    Please help me.

    Ik weet dat jullie me hier in het topic als meerdere malen hebben geholpen, waarvoor mijn dank. Het enige wat ik nu wil is een PM met een aantal tips en adviezen over gems, wapens en uitrustingen.

    Waarom wil ik een PM? Dit kan ik bewaren en helaas lees ik niet allemaal deze pagina's terug of over.

    Het word zeer gewaardeerd en zoals de WoW tips al zeggen: Het helpt om vriendelijk te zijn en te vragen. Dus bij deze.
     
  11. TweaK

    TweaK Active Member

    Berichten:
    955
    Leuk Bevonden:
    0
    Misschien is het handig je armory te geven..
     
  12. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Aragornnl Runetotem

    Sorry, dat was ik even vergeten.

    Ik heb vooral vetrouwen in G Force, maar er zijn natuurlijk meer die van dit spel afweten. Ben gewoon een noob die niet weet wat die moet doen. :'-(
     
  13. Ebrithil

    Ebrithil Active Member

    Berichten:
    1.048
    Leuk Bevonden:
    39
    Gast, speel jij niet al een jaar ofzo?

    WoW is nog (een beetje) te snappen door al die 12 jaar oude kut jochies die het spel overgenomen hebben :{
     
  14. DutchNeon

    DutchNeon Active Member

    Berichten:
    532
    Leuk Bevonden:
    0
    Gecarried door je guild ofzo (gezien raid items)? Je gear is een mix van DPS/tank en zelfs Pala healer gear. Ook heb je echt vreemde talent builds, inclusief glyphs.

    Volg nou eens een DPS/tank topic hier:

    http://elitistjerks.com/f72/

    En neem dan een build + glyphs over. Rotatie staat er ook vaak bij vermeld + incl welke gems etc je nodig hebt. Wat je nu hebt is om te lachen imo.

    Ik snap ook niet wat jij niet te snappen vind aan WoW.
     
  15. Ebrithil

    Ebrithil Active Member

    Berichten:
    1.048
    Leuk Bevonden:
    39
    Maar eigenlijk zegt z'n naam al genoeg.. Aragorn!

    Snel een andere naam nemen Yellow, wil je ooit serieus genomen worden.
     
  16. MiGilleS

    MiGilleS Green Mile User

    Berichten:
    725
    Leuk Bevonden:
    0
    serieus, quit wow maar, je snapt het echt niet en sorry maar als ik naar je gear kijk zie ik gewoon al dat je dat niet zelf gelvld hebt, quit wow of begin opnieuw vanaf lvl 1, en epics zijn niet altijd beter dan wat je al hebt hoor... *kijkt naar je bracers, trinket en rest van je gear...*
    sorry dat ik zo lullig over kom, alleen dit kan gewoon niet.

    47 attemts left bij 5/5 togc10 btw, 3 meer en we hadden mount :p
     
  17. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Ik moet inderdaad toegeven dat het overgrote deel van het spel voorzich spreekt als je van 1 naar 80 bent gelevelt. Dan zal je toch zeker moeten weten welke stats en gear het beste bij jouw spec passen.

    Leuke bug trouwens, dat je bij het inlogscherm de models van je ras kan buggen :9 Ik loop nu als Gnome hunter door het spel :+
     
  18. Inferius

    Inferius Baller.

    Berichten:
    3.843
    Leuk Bevonden:
    45
    Inderdaad, dat je wilt leren is prima. Maar met zo'n naam word je meteen al belachelijk gemaakt door grotendeels iedereen. Ik ga neem ook geen hunters mee die een variatie op de naam Legolas hebben. :')
     
  19. TweaK

    TweaK Active Member

    Berichten:
    955
    Leuk Bevonden:
    0
    Laten we niet met z'n allen Yellow burnen...

    Goed. Waar zal ik beginnen... Ik neem aan dat je wilt DPSen, gezien je gems.. Maar neem dan geen stamina enchants enzo. Lees inderdaad op EJ een DK DPS thread qua talents en glyphs, en waar je op moet gemmen en chanten. Want no offense maar je gear lijkt nergens op, en dan heb ik het niet over dat het slechte gear is. Verschrikkelijk ge-enchant en gemmed, en wtf.. een tanking chest en waist met frost resistance? Waarom craft je dat? |:- En die pala healing bracers, ugh...

    Also, Lifestone? Een level 51 epic met een verschrikkelijke use en een nog slechter equip effect?
     
  20. Inferius

    Inferius Baller.

    Berichten:
    3.843
    Leuk Bevonden:
    45
    Dus daarom burn je hem nu? 8)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina