1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] World of Warcraft [Deel 15]

Discussie in 'Games' gestart door Tco, 18 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zyklon

Zyklon XFNL Zyklon

Leuk Bevonden:
    0
    Als je een DK bent kan je met een 2hander tanken. Anders zal je toch echt een shield moeten hebben

2. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.775
    Dit zuigt echt even. Data voor de volgende patch is al klaar, maar die wordt gedownload terwijl je aan het spelen bent. Laat ik nu net in het ietwat lagge Dalaran zijn en last hebben van vastlopers. Fijn is dat. Laadtijd is ook al vrij lang nu. Hopelijk gaat het snel over.

3. Sliv

Sliv The One and Only

Leuk Bevonden:
    230
    Hij begint pas met downloaden als je WoW afsluit hoor. Bovendien kan je die downloader ook gewoon afsluiten.

4. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.775
    Het is alweer beter, maar het was wel even irritant. Heb de afgelopen paar weken namelijk al een paar keer vastlopers gehad terwijl ik midden in een raid zat. Hoop niet dat het vanavond gebeurt als ik Ony ga doen met mijn guild. Morgen staat Toc op het programma in de kalender. Hopelijk zijn er vanavond en morgen genoeg mensen en geen storingen. :9

5. Sliv

Sliv The One and Only

Leuk Bevonden:
    230
    Gaat het eigenlijk al wat beter met je dps? Het lijkt me sterk dat je guild je toelaat in Onyxia als je 2K of minder doet. Of ben je tegenwoordig tank? Ik weet het echt niet met die gearset van jou :+

Laatst bewerkt: 20 nov 2009
  6. DutchNeon

DutchNeon Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Waarschijnlijk is z'n guild meer een casual/social guild, gezien dat z'n GL hem nog niet gekicked heeft (of ze kennen DPS meters niet).

Maar wat ben je nu? Je hebt een Unholy DPS build, terwijl je nu voornamelijk tank dingen hebt :confused:

Tevens heb je een dual spec met 2 dezelfde builds, maar dan 1 zonder glyphs :confused:

7. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.775
    Dat verander ik inderdaad nog wel een keertje. Ik heb gewoon dat inzicht niet en dat is best vervelend voor mij. Jullie zijn er met zijn allen gewoon veel beter in dan ik. Door prive dingen kan ik niet alles uitleggen, maar ik heb altijd wel problemen gehad om dingen te leren. Ja, leren is een probleem bij mij met sommige dingen. Ik probeer er alleen het beste van te maken.

Gisteren dan wel geen Ony met de guild gedaan, maar wel met een gewone groep. Kreeg een invite, maar het werd niets aangezien de healers liepen te kloten toen Ony haar beestjes om hulp riep. Zwaar klote, twee keer geprobeerd. Ik geef echter niet op en probeer gewoon mijn best te doen. ;):'-(

8. Nukem 007

Nukem 007 Tots units fem força

Leuk Bevonden:
    453
    Ik ga morgen even op m'n 80 DK beginnen met Emblems farmen voor Heirloom items. Wil in de kerstvakantie met wat vrienden op 1 beginnen dus wat mooie items kunnen dan geen kwaad. Maarja, wil denk ik een Shaman of Mage maken. Weet voor me Mage al welke items en enchants goed zijn om mee te beginnen. Maar wat zijn nu de betere Heirloom items voor een Shammy ?

9. Graveheart

Graveheart Groovy XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.548
    Blijven proberen man. Succes ermee!

10. DutchNeon

DutchNeon Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Voor builds, rotaties en glyphs heb je niet echt inzicht nodig (behalve als je er zelf één wilt verzinnen). Op veel websites (waaronder Elite Jerks) worden deze dingen vaak op een rijtje gezet, en je kan ze het best gewoon overnemen.

Dan probeer je de rotatie uit op een dummy (je print dan bijvoorbeeld de rotatie uit op papier, en leg je hem naast je). Voor builds etc is het misschien ook handig om deze uit te printen, of gewoon te alt tabben.

Voor gems, gear etc is het altijd handig om een voorbeeld persoon te nemen (zo neem ik Darqstrom als voorbeeld; De guildleader van de guild waarin een vriend in zit, die dus ook een (Undead) Warlock is). Ook kan je altijd in de guild chat vragen over deze dingen.

Maar wat wil je nu eigenlijk worden Yellow? Tank/DPS, en dan in welke tree? Unholy DPS is best vet. Unholy tank is ook wel mogelijk, alleen is dit nogal lastig. Voor AoE tanking is frost het beste imo, en single target is blood het beste. Ik spreek hier trouwens uit geringe ervaring, gezien ik m'n DK "gedumpt" heb voor m'n Warlock, en ik was pas begonnen met hcs op m'n DK Frost Tank.

Misschien trek ik m'n DK weer eens uit het stof, maar dan switch ik wel naar Unholy DPS (in ieder geval heb ik de build + glyphs al naast m'n Frost tank build). Zal dan wel weer totc norm moeten farmen voor DPS gear :p

11. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.775
    @ DutchNeon: Ik wil dps worden en heb al instructies van een vriend gekregen. Unholy ben ik trouwens. Die vriend van mij zei dat ik moest zoeken op wow wiki naar de DK class specifics. Ik kan niet echter niet vinden, jij misschien wel?

Ik weet dat ik jullie allemaal wel aan de kop heb gezeurd, maar ik blijf dingen proberen. Ik heb nu denk ik wel een iets betere breastplate en andere bracers + andere gauntlets. Bekijk het maar via de armory. Mijn power is nu op moment 3097 en ik sla wel eens een blow van 3.5 K. Ik leer het mondjes maat.

@ Graveheart: Bedankt voor de motivatie.

Ik heb mijn alt karakter gedeleted omdat ik besefte dat ik nog een hoop te doen heb met mijn DK. Aub geen discussie daarover mensen. Er komt vanzelf wel weer een dag voor alts. Misschien wel aan Horde zijde.

12. Sliv

Sliv The One and Only

Leuk Bevonden:
    230
    1. Je chest is dus níet bepaald goed omdat hij defense en dergelijke heeft, het is een bijzonder goede tank chest maar aangezien jij dps wil worden is het een beetje zonde van je geld geweest. De strength gems zijn daarentegen wel weer goed.
    2. Het maakt vrij weinig uit hoe hard je hoogste hit is. Belangrijker is hoe veel damage je doet over een langere periode.
    3. Stamina-enchants zijn niet nuttig. Het maakt niet uit hoe veel verdediging je hebt als dps, dus vermijd defense, parry, block, dodge en stamina TEN ALLE TIJDEN. Stamina dat op gear zit waar lekker veel attack power en strength zit is natuurlijk nooit erg, maar gem of enchant er niet voor.

13. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.775
    Heb je misschien een goede tip wat ik op moment het beste kan enchanten en gemmen om wat meer op de DPS te lijken? :eek:

14. Conquistador

Conquistador XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5
    20 Strenght en probeer zoveel mogelijk items te pakken met Strength, Agility, Attack Power, Armor Penetration.

http://www.wowwiki.com/Death_knight_builds daar is je wowwiki link met builds, kijk goed naar wat je wilt doen wil je DPS pak dan DPS builds en geen tank builds. Probeer ze uit op een dummy de rotatie word meestal ook uitgelegd bij elke build.

Btw 3.5k als hoogste hit is laag als level 80, maar dit zal komen doordat je een vreemde mix aan spullen op je character hebt zitten. Ga voor items die het bovengenoemde erop hebben. Vermijd Defense, Dodge en Parry items.

15. Pim

Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    76
    Ligt eraan hoe je wil levelen ;)
    Er zijn heirloom items voor enhancement en voor elemental.
    Trage 1h voor enhancement, en de castertroep voor de rest.

Qua snelheid van levelen zal het allemaal neit heel veel uitmaken; bedenk alleen dat tot level 40 enh/ele allebei gewoon kut zijn. Enhancement tot 44 zelfs door de talents. Daarna gaat het als een speer en wordt het leuk.

Enjoy!

16. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Veel keuze heb je niet. Enhancement lvld iet makkelijker maar als je met vrienden bent zou ik Elemental doen. Kun je ook nog altijd een beetje healen. Ik zelf had de 1h mace gekocht dan kun je altijd nog een schild erbij nemen voor elemental/resto.

17. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.775
    Hey Super Bedankt. Het ziet er naar uit dat ik toch mijn talent build moet veranderen. Ik kan alleen nog ff geen geschikte vinden voor DPS, maar dat zal wel komen. En ja, vergeet geen daily's in Dalaran te doen. :+

18. Nukem 007

Nukem 007 Tots units fem força

Leuk Bevonden:
    453
    Vandaag weer begonnen. Net Onyx 10 gedaan. Ging wel goed, alleen zat er niks voor mij tussen de loot :mad:

19. Conquistador

Conquistador XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5
    Wat jij vooral moet veranderen is je gear. Je hebt tankgear met Strength enchants. Je moet echt voor dps gear gaan.

Het ligt eraan ikzelf ben Blood op mijn DK maar dat komt vooral omdat ik vooralsnog aan het levelen ben, zodra ik 80 ding en ik nog geen goede gear heb zal ik Unholy gaan zodra ik goede gear heb ga ik naar een blood raid build waarmee je ook zeer goed solo kan gaan. Frost heb ik voor mijn tankbuild zodra ik 80 ding tot nu toe kan ik makkelijk in mijn solo (Blood) build tanken.

20. Angelus

Angelus Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Is Onyxia zelf nog moeilijker geworden? Want die kon je al pre TBC makkelijk met 20 man neer halen..

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina