Voor builds, rotaties en glyphs heb je niet echt inzicht nodig (behalve als je er zelf één wilt verzinnen). Op veel websites (waaronder Elite Jerks) worden deze dingen vaak op een rijtje gezet, en je kan ze het best gewoon overnemen.
Dan probeer je de rotatie uit op een dummy (je print dan bijvoorbeeld de rotatie uit op papier, en leg je hem naast je). Voor builds etc is het misschien ook handig om deze uit te printen, of gewoon te alt tabben.
Voor gems, gear etc is het altijd handig om een voorbeeld persoon te nemen (zo neem ik Darqstrom als voorbeeld; De guildleader van de guild waarin een vriend in zit, die dus ook een (Undead) Warlock is). Ook kan je altijd in de guild chat vragen over deze dingen.
Maar wat wil je nu eigenlijk worden Yellow? Tank/DPS, en dan in welke tree? Unholy DPS is best vet. Unholy tank is ook wel mogelijk, alleen is dit nogal lastig. Voor AoE tanking is frost het beste imo, en single target is blood het beste. Ik spreek hier trouwens uit geringe ervaring, gezien ik m'n DK "gedumpt" heb voor m'n Warlock, en ik was pas begonnen met hcs op m'n DK Frost Tank.
Misschien trek ik m'n DK weer eens uit het stof, maar dan switch ik wel naar Unholy DPS (in ieder geval heb ik de build + glyphs al naast m'n Frost tank build). Zal dan wel weer totc norm moeten farmen voor DPS gear
Laatst bewerkt: 20 nov 2009