1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] World of Warcraft [Deel 15]

Discussie in 'Games' gestart door Tco, 18 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Je moet je code eerst invullen. Als je key of telefoon niet meer kunt gebruiken moet je idd bellen en een kopie paspoort en foto van je cd keys sturen.

2. ninja-man

ninja-man YEAH BUDDY

Leuk Bevonden:
    0
    kan iemand mij vertellen of locks weer OP zijn?
    zo ja, begin ik weer met spelen..

3. Pim

Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    76
    PvE-dmg is zeer goed, en PvP zijn ze nooit zwak geweest ;)

kijk gewoon op warcraftmovies voor wat filmpjes, dan zie je hoe ze op het moment zijn. Mij lijkt het op het moment het leukst ooit voor locks, al heb ik alleen in TBC tijdens seizoen 2/3 lock gespeeld.

4. Inferius

Inferius Baller.

Leuk Bevonden:
    45
    Locks zijn in ieder geval prima in PvP, affliction locks werken prima met een healer. En destro owned gewoon als massive burst-damage. :)

5. Nukem 007

Nukem 007 Tots units fem força

Leuk Bevonden:
    453
    Wat vinden jullie trouwens van DK tanks ? Op m'n realm vind je té veel DPSers dus ik ga overstappen op tanking met m'n DK. Heb mooie twee mooie trinkets, +126 en +170 Stamina. Epic legplates met dodge en defense rating. En een Conqueror's Darkruned Faceguard in 3 dagen bij elkaar gespaard :) Heb trouwens nieuwe shoulders nodig. Iemand enig idee in welke HC makkelijke Epic DPS of Tank shoulders te krijgen zijn ?

6. Zyklon

Zyklon XFNL Zyklon

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb heb er dus niet zelf opgezet... Dus ik heb niet eens zoon ding :p Maarja maar weer mailen met blizz dan

7. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Is hij alleen gemerged of hebben ze er ook een authenticator eraan hangen? Iig blizz mailen/bellen en dan een kopie van je ID/Paspoort sturen en een foto van je CD Keys.

8. Zyklon

Zyklon XFNL Zyklon

Leuk Bevonden:
    0
    Ik had hem zelf gemerged en er zit een authenticator aan me e-mail en account zeg maar. Ik kan gewoon nergens meer inloggen :p

9. ninja-man

ninja-man YEAH BUDDY

Leuk Bevonden:
    0
    misschien dan toch maar voor de gein weer eens installeren. moet dan wel weer op level 1 beginnen want had nooit gedacht dat ik mijn account verkocht kreeg^^ (nietopxbwgedaandontbanmetnx)

10. Sliv

Sliv The One and Only

Leuk Bevonden:
    230
    Heeft er iemand hier een beetje verstand van feral druids? De mijne is nu level 50 en ik heb nu Mangle (cat). Nou vraag ik me af, is het nog steeds sneller om een mob te besluipen met prowl en een pounce + shred te doen of kan ik net zo goed mangle spam doen?
    En is het een beetje leuk om als druid te tanken op level 80?

11. Zyklon

Zyklon XFNL Zyklon

Leuk Bevonden:
    0
    Het is igg leuk om een druid tank te hebben op lvl 80, omdat ze over het algemeen superduper veel health hebbe :b:

12. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.775
    Ik heb al een aantal keren gelezen dat bepaalde klasses snel levelen. Hunters, Rogue's bijvoorbeeld, maar waarom eigenlijks? Kan iemand mij hier misschien wat over uitleggen?

En levelt een Priest ook een beetje, wil namelijk een char onder de naam Sindone aan de kant van de Horde beginnen. Als een priest niks is, zeg me dan even wat ik het beste kan doen.

Horde op Runetotem wint namelijk bijna alles. ;)

13. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Bepaalde classes doen meer damage als anderen en hebben geen downtime. Hunter lvld denk ik wel het snelste. Redelijk hoge damage en geen downtime. Zodra je Aspect of the Viper hebt zit je ook nog eens nooit zonder mana. Verder kun je vanaf lvl10 iedere 3man Q en soms zelfs 5man Qs soloen.

14. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.775
    Aspect of the Viper is dat een skill of een spell ofzo? Weet je toevallig ook de beste DPS talent spec voor een hunter? Ik wil niet weer zulke fouten maken als met mijn DK. :+

15. DutchNeon

DutchNeon Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    AotV is een spell.

Tevens zijn Surv en MM aardige DPS trees. BM is meer handig voor leveling.

16. Pim

Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    76
    BM is niet meer nodig om te levelen.
    Ik raad MM aan als level-spec omdat je eigen damage er sterk van omhoog gaat, en alles met heirloom items binnen 6 seconden dood is.
    Surv is vrij vervelend de eerste levels, dieper in de tree komen pas de toffe talents, dus tot level 60 zou ik voor MM gaan.

17. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.775
    Heeft iemand dan nog een goede talen spec van wowhead voor me?

En ik vroeg me ook af welke stad aan Horde zijde het overzichtelijkst is.
    Heb eens Silvermoon City gezien, maar daar kon ik nauwelijks mijn weg vinden.

Edit: Ik denk dat ik toch maar voor een Paladin Blood Elf. Dus als jullie daar een spec voor hebben, graag.

Laatst bewerkt: 26 nov 2009
  18. Sliv

Sliv The One and Only

Leuk Bevonden:
    230
    In principe kun je het beste een class levelen die je leuk vind. Ik level nu een druid, wat ik erg vermakelijk vind door zijn enorme flexibiliteit. Ik heb hiervoor mage (eerste char) en priest geleveled, beiden met veel plezier. Classes als rogue en death knight trokken me eigenlijk nooit, en ik level nu wel een paladin maar die staat meer in de inn dan dat ik erop zit..

19. ninja-man

ninja-man YEAH BUDDY

Leuk Bevonden:
    0
    warlock ik kies jou!
    in de tijd(tijdens tbc) dat ik mn lock had geleveld van 1 naar 70 heb ik misschien 1 of 2 keer een MB gehad. ik geloof dat ik toen volledig in affli ging. ik stond er echt van versteld dat ik zo snel een char levelde. kan helaas niet meer /played(dat was de command toch?) herinneren maar het was natuurlijk geen jenkinstime

20. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.775
    En nu graag in begrijpelijk Nederlands. Ik ben nogal een noob, vergeet nog wel eens al die termen. Er zijn er ook zoveel. :+

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina