1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] World of Warcraft [Deel 15]

Discussie in 'Games' gestart door Tco, 18 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sliv

Sliv The One and Only

Leuk Bevonden:
    230
  2. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.776
    O dat, dacht aan iets heel anders. :+

3. Brocade

Brocade Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    AV staat voor Alterac Valley. Meer uitleg behoeft het verder niet lijkt me ;-)

4. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.776
    Ik had het inmiddels al door. :+

5. ninja-man

ninja-man YEAH BUDDY

Leuk Bevonden:
    0
  6. Graveheart

Graveheart Groovy XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.548
    Ik hou het nog steeds bij Chef. :cool:

7. DutchNeon

DutchNeon Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Mahgoroth of the Undercity :cool:

Undercity Tabard + Undercity Shirt :)

Undead Warlock trouwens.

Zou wel iets van "Mahgoroth of the Burning Legion" willen hebben. Bestaat jammer genoeg niet.

Laatst bewerkt: 27 nov 2009
  8. Nukem 007

Nukem 007 Tots units fem força

Leuk Bevonden:
    453
    Level 56 ! Bijna 57, ik probeer vandaag nog 58 te worden dan kan ik morgen Outland in. Dan gaat het questen al wat leuker en sneller :) Maandag denk ik even faction change of veranderen van realm naar wat vrienden toe. Hoop toch na de kerstvakantie al ver in de 70 te zitten.

9. SysanApse

SysanApse Guest

Op nordrassil heb ik vanaf ik 51 ben tot nu ( 60)
    Altijd in queu gestaan voor AV, nooit was ik able om te spelen :confused:

10. Sliv

Sliv The One and Only

Leuk Bevonden:
    230
    Nou ik ben onderhand level 58 dus dat is verder geen probleem meer :9

11. Zyklon

Zyklon XFNL Zyklon

Leuk Bevonden:
    0
    Damn ik was gestopt nu voor een maand ofzo misschien zelfs al wel 2. Maar heb weer een trial gemaakt en vind het weer helemaal leuk :p (het begon weer te kriebelen en ze maken het je zo makkelijk te beginnen... 2 bestandjes van 20 mb downoaden ofzo.)

Ik was altijd human pally. Maar wil nu horde warlock beginnen heb nu een undead warlock op blade's edge gemaakt. Weet iemand nog een leuke server het liefst normal, waar horde het goed doet in pvp? ik heb geen zin om in zoon battlegroup te zitten waarin je altijd verliest namelijk :p

Laatst bewerkt: 29 nov 2009
  12. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.776
    Runetotem wint de Horde bijna altijd in Battles als Alterac, Arathi en noem ze maar op. Ook met Wintergrasp wint de Horde bijna 6/10 van de battles over twee dagen. Ik kan je, als je echt Horde wilt doen, Runetotem van harte aanbevelen.

Een ding: Beloof me dan dat je Stormwind niet met 25/50 man bestormt, dat krijg ik namelijk geheid van de GameMania in Leeuwarden te horen. Die lui zeggen als sinds ze me aan het spel geholpen hebben dat ik aan de verkeerd kant zit. :+

13. Nukem 007

Leuk Bevonden:
    453
    Ben nu level 59 op me Paladin. Bijna 60, net Hellfire Citadel gehealed. Echt super om weer te healen ! Maandag of dinsdag even faction changen voor een Blood Elf. Ga ik even op m'n DK emblems farmen zodat ik een Crusader Orb kan halen, gaan voor 750 - 1000 G weg dus dan kan ik even flying mount en dual-spec halen voor me Pally.

14. SysanApse

SysanApse Guest

Nordrassil, Warsong Gulch gaat altijd wel redelijk tegen elkaar.
    AB verliezen we altijd, en ik hoorde dat we met de rest ook nog goed gaan.

15. Zyklon

Zyklon XFNL Zyklon

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga dan runetotem denk ik :) En ik ga geen cities raiden. ik vind die beer toch maar lelijk :b: En is het economie systeem nog een beetje leuk daar? of is het gruwelijk hard verneukt? en daarbij bedoel ik bijvoorbeeld frostweave stracks voor 50 silver en lvl 10 greens voor 10G. en dat soort dingen

16. Nukem 007

Leuk Bevonden:
    453
    Hé, sinds wanneer is die flying skill maar 212 G ? :eek:

17. Zyklon

Zyklon XFNL Zyklon

Leuk Bevonden:
    0
    lekker goedkoop toch :b: O-) ik weet nog dat het vroeger 1K koste ofzo? toen moest je er nog voor sparen nu hoef je alleen maar een scheet te laten :'-(

18. Nukem 007

Leuk Bevonden:
    453
    Had er op me DK toen 600 G voor betaald. Niet dat dat veel was maar 200 G is echt niks :)

19. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.776
    Frostweave word nog behoorlijk verhandeld. Heb er zelf maandenlang mee getrade om mijn epic mount en cold winter flying allemaal te kunnen betalen. Hoe dat allemaal met de economie aan Horde zijde is weet ik niet, maar wel weet ik dat je daar meer Battlegrounds wint dan aan Alliance zijde. Met Wintergrasp zul je wat meer je best moeten doen, maar ook die zul je vaak genoeg winnen.

Zeldzame dingen op Runetotem kun je het beste vinden in raids ipv ah. Mounts zijn nauwelijks te koop op ah. Een voordeeltje is er nog wel bij zowel de horde als de alliance: Als je bijvoorbeeld een level 15 char hebt dan kun je genoeg uitzoeken op ah. Daaronder valt het wat tegen, maar vanaf een level 15 kun je al beste leuke spulletjes in de handel tegen komen. ;)

20. McSparkle

McSparkle Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.189
    Die prijzen zijn aangepast in de laatste (huidige) patch. Alles is evenduur gebleven op de Epic Flying skill na. Maar de reputations hebben nu effect op deze kosten. Weet niet meer precies welke dit zijn :9

Vandaar ook het rare bedrag van 212G :)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina