1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] World of Warcraft [Deel 15]

Discussie in 'Games' gestart door Tco, 18 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Deoxis

    Deoxis Coloris

    Berichten:
    1.441
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vroeg me af, met de nieuwe battle.net merges.

    Ik heb 2 accounts, ze zijn allebei van mij gewoon legaal verkregen, alhoewel ik bij eentje wat random info had ingevuld, dus niet dezelfde achternaam heeft:
    Als ik nu ze alletwee in dezelfde battle.net account zou mergen, kan ik dan alsnog characters transferen tussen de accounts?
     
  2. REIKU

    REIKU Active Member

    Berichten:
    1.035
    Leuk Bevonden:
    0
    volgens mij kan dit niet,
    ik heb een account van me maat aan me battlenet hangen. maar omdat hij een andere achternaam heeft ingevuld kan ik alsnog niet characters van acc --> acc transferen.
     
  3. ninja-man

    ninja-man YEAH BUDDY

    Berichten:
    1.420
    Leuk Bevonden:
    0
    ik vind dat er opvallend weinig over Cataclysm wordt gepraat hier:eek:
    heb in ieder geval wel een vraag:
    Azeroth wordt overhoop gehaald door Deathwing en sommige area's veranderen aanzienlijk. Betekent dit nu dat het niet mogelijk meer is om diezelfde area's nog in "vanilla style" te bezoeken?
    hier overigens de nieuwe map die vast al wel bekend is:
    http://www.wow.com/gallery/adams-wow-gallery/2226888/full/
     
  4. REIKU

    REIKU Active Member

    Berichten:
    1.035
    Leuk Bevonden:
    0
    wat ik gelezen heb op andere fora bijv van wow zelf.
    is dat je gewoon begint in het oude gebied (je speelt in de geschiedenis zeg maar).
    en na een bepaalde level is het gebied dus kapot/veranderd.
     
  5. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.242
    Leuk Bevonden:
    4.757
    Hyjal eindelijk beschikbaar? Dat is goed nieuws aangezien ik het al vreemd vond dat een aantal gebieden niet meer bereikbaar was. Ik wil verder best eens over Cataclysm praten, maar het probleem is dat er nog niet bijzonder veel info is en ik niet teveel wil speculeren. ;)
     
  6. Lucca

    Lucca Bored

    Berichten:
    823
    Leuk Bevonden:
    0
  7. Zyklon

    Zyklon XFNL Zyklon

    Berichten:
    441
    Leuk Bevonden:
    0
    Start gebieden zien er wel bruut uit :) Die worgen loopt alleen wel heel krom. Maar ach wel vet dat de alliance ook een wat lompere rass krijgt. Ik krijg er nu wel veel zin in cataclysm.

    EDIT- ik liep net trouwens rond net na het undead start gebied en daar stond een night elf mohawk. Leuke toevoeging :p en als je zegt dat je in hem gelooft geeft hij je dingetjes die je kan gooien ofzo :p maar wel grappig dat ze dat erin hebben gestopt.
     
    Laatst bewerkt: 30 nov 2009
  8. ninja-man

    ninja-man YEAH BUDDY

    Berichten:
    1.420
    Leuk Bevonden:
    0
    moet je eens kijken hoeveel info deze mensen al verzameld hebben.
    best veel hoor voor een expansie die pas over ong. 1 jaar uit komt.

    overigens dat stukje over de aanpassing van soul shards voor locks klinkt wel erg goed!
     
  9. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.242
    Leuk Bevonden:
    4.757
    Ik ken al die info nog niet, maar zou wel graag wat nieuws willen lezen. ;):b:
     
  10. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Mr T pities the fool!
    Mr T Mohawk Grenades. :cool:
     
  11. hayabusa halo

    hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

    Berichten:
    4.827
    Leuk Bevonden:
    253
    lol
     
  12. ninja-man

    ninja-man YEAH BUDDY

    Berichten:
    1.420
    Leuk Bevonden:
    0
    hahaha de geest van karl marx. die vent is niet goed snik. denkt hij zeker tot zn dood te kunnen blijven wowen als hij een miljoen heeft gekregen?
     
  13. Deoxis

    Deoxis Coloris

    Berichten:
    1.441
    Leuk Bevonden:
    0
  14. SysanApse

    SysanApse Guest

    [​IMG]

    Heb nog nooit alterac valley gespeeld, heb er nog altijd voor in de rij gestaan.
     
  15. Maikel BRL

    Maikel BRL Active Member

    Berichten:
    893
    Leuk Bevonden:
    0
    That sucks :p En whats up whit je UI? alles is uitgerekt?
     
  16. SysanApse

    SysanApse Guest

    Zei iemand laats ook al, om eerlijk te zijn vind ik het er niet raar uitzien of raar te besturen.
    Maar ik krijg het niet op een andere resolutie, ik heb dual screen.

    26 Inch tv en 17 inch monitor, 17 inch monitor als hoofdscherm ( dit hou ik ook zo )
    Ik speel dan op mijn TV in windowed mode, dit is de hoogste ( beste ) resolutie die ervoor mij is.

    [​IMG]
    Dit slaat gewoon nergens op.
     
  17. Zyklon

    Zyklon XFNL Zyklon

    Berichten:
    441
    Leuk Bevonden:
    0
    wat voor lage resolutie heeft je TV dan wel niet? mijn 26insch tv heeft 1366x768 wat niet hoog is maar er toch een stuk beter uitziet (iniedergeval niet uitgerekt.)
     
  18. REIKU

    REIKU Active Member

    Berichten:
    1.035
    Leuk Bevonden:
    0
    3 dagen geleden 80 gehit op me druid :)
    gelijk failende naxx group gejoined waar ik nog 2 drops gekregen had.
    gister ulduar gedaan 3 bosses, waar er jammer genoeg geen goeie drops voor mij waren :mad:.

    en nog wat totc5 normall runs http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Al'Akir&n=Writer

    Edit; ook nog AH bezocht O-)
     
    Laatst bewerkt: 2 dec 2009
  19. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.242
    Leuk Bevonden:
    4.757
    Holy shit, dat ziet er lekker uit. Nice. Speel je altijd Horde?

    Kun je me uitleggen waarom ik Horde zou moeten gaan spelen? :9

    Met mij gaat het trouwens ook wel lekker. Heb met een vriend alles even behoorlijk veranderd en dat werpt zijn vruchten af. Bekijk mijn laatste 10 achievements maar eens. Allemaal PvP, maar wel nice vind ik.

    Hoop, vriend komt nog langs, rond het weekend een setje gear compleet te hebben. Die gooi ik nog ff vol met gems en dan kan ik pas echt los.

    Ben blij dat mijn maat me ff wilde helpen met uitleg enzo. Voorlopig hoeven jullie niks van mij te verwachten qua raid en pve vragen. Hooguit vragen over welke class het beste is en waarom ik bijvoorbeeld Horde zou moeten spelen.

    Ben echt apetrots nu, ook al heb ik het niet geheel zelf gedaan. Ach ja, gelukkig zijn er nog vrienden in deze wereld. :)::9
     
  20. ninja-man

    ninja-man YEAH BUDDY

    Berichten:
    1.420
    Leuk Bevonden:
    0
    Waarom horde spelen?
    Ga naar character creation en laat je muis los, je zult zien dat hij automatisch naar de horde kant gaat! echt waar!
    en welke class het beste is ligt aan voornamelijk twee dingen:
    De gekozen class moet jou gewoon goed liggen en het is altijd een verassing wat de aankomende patch met je class doet.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina