1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] World of Warcraft [Deel 15]

Discussie in 'Games' gestart door Tco, 18 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Inferius

    Inferius Baller.

    Berichten:
    3.843
    Leuk Bevonden:
    45
  2. REIKU

    REIKU Active Member

    Berichten:
    1.035
    Leuk Bevonden:
    0
    nee ik speel niet altijd horde, ben ook 2 jaar alliance geweest.
    en nee, ik kan je niet vertellen waarom je horde zou moeten spelen.

    ik speel dat alleen omdat ik begin gebieden van horde lekkerder vind questen :)
     
  3. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.239
    Leuk Bevonden:
    4.757
    Daar zit wat in. ;)

    Iemand enig idee in welke Horde stad de dingen het makkelijkst te vinden zijn? Ik heb eens een keer met een lage Blood Elf rondgelopen in Silvermoon, maar dat vond ik totaal geen overzichtelijke stad. Stormwind kan je alles lekker makkelijk vinden. Ik wil namelijk een keer een Horde character levelen en een goede overzichtelijke stad helpt alleen maar om er snel door te komen.

    Wie van de Horde spelers kan mij een goede Horde char/combinatie aanraden? Vind het jammer dat alleen Blood Elfs Paladin kunnen zijn en Warrior trekt me niet zo om te levelen. Zou wel graag Plate willen dragen of mezelf kunnen healen. Dus zeg het maar, dan begin ik daar in het weekend misschien aan. ;)
     
  4. Nukem 007

    Nukem 007 Tots units fem força

    Berichten:
    1.642
    Leuk Bevonden:
    453
    Ben nu 61 op me Blood Elf Paladin, heb net Heirloom shoulders gekocht. Heb ook nog steeds een level 5 Hunter met 2 Heirloom items. Ik ga die omwisselen voor een Druid te levelen.
    Hoeveel days played zou je nodig hebben voor een Druid met 20 % meer XP te levelen ?
     
  5. Mr Xen0

    Mr Xen0 Active Member

    Berichten:
    1.250
    Leuk Bevonden:
    0
    Orgrimmar/Undercity. Silvermoon & Thunder Bluff vind ik persoonlijk altijd een hel, alles uit elkaar en gedoe en blegh.
     
  6. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.239
    Leuk Bevonden:
    4.757
    Dus ik zou het beste een Orc of een Undead kunnen nemen en daar een combinatie van met warrior of iets anders?

    Wil er van het weekend mee aan de gang, dus hoop dat iemand een goede tip heeft om te combineren. :9
     
  7. Cyndris

    Cyndris Member

    Berichten:
    802
    Leuk Bevonden:
    369
    Kvind zelf Undead echt vettere personages dan Orcs. Enige nadeel is dan dat de starting area van Undead nogal saai is, en die van de Orcs een stuk minder. Maar dat kan ook komen doordat ik Undead té vaak gererolled heb :+
     
  8. DutchNeon

    DutchNeon Active Member

    Berichten:
    532
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat boeit het nou welke Horde race je neemt. Je kan ook gewoon voor Blood Elf of iets anders gaan, en gewoon ergens anders beginnen met quests.

    Tevens kom je toch bijna niet meer in Silvermoon City nadat je level 20 hebt gehaald. Meestal ga je toch naar Orgrimmar (omdat het de "main" city is van de Horde, zoals dat Ironforge is voor de Alliance).

    Ook ben je niet verplicht om in je eigen start gebied te levelen. Je kan bijvoorbeeld een Blood Elf Hunter nemen, maar meteen vanaf level 1 naar het start gebied van de Orcs/Trolls gaan, d.m.v. een zeppelin.

    -----

    Lvl 23 op m'n Female Blood Elf Rogue :)

    Gaat echt te snel met heirlooms + best wel OP in bgs.
     
    Laatst bewerkt: 2 dec 2009
  9. Sliv

    Sliv The One and Only

    Berichten:
    1.327
    Leuk Bevonden:
    230
    Kies gewoon de race die je het coolst vindt, en ga dan vervolgens naar het begingebied dat je het prettigst vindt. Vraag desnoods een mage of hij even een portal voor je kan maken.
     
  10. Pim

    Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.887
    Leuk Bevonden:
    76
  11. SysanApse

    SysanApse Guest

    [​IMG]

    Temple of Ahn'Qiraj 40 man gedaan, is uitendelijk niet gelukt.
    The twin emperors maakte ons af.
    We hadden wel level 80 etc, maar ik heb van niemand enige tacktiek gehoord :p

    Jammer dat de mount niet buiten gebruikt kan worden, ik vind ze wel echt vet.

    Raids zijn iig vermakelijk.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 3 dec 2009
  12. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.239
    Leuk Bevonden:
    4.757
    Vraagje: Sinds er mogelijkheden zijn om je naam, ras, realm en faction te veranderen vroeg ik mij af of je ook personages naar een ander account kon overbrengen?
     
  13. REIKU

    REIKU Active Member

    Berichten:
    1.035
    Leuk Bevonden:
    0
    Alleen als bijde accounts in de zelfde battlenet hangen + zelfde achternaam heeft.
     
  14. ninja-man

    ninja-man YEAH BUDDY

    Berichten:
    1.420
    Leuk Bevonden:
    0
    ik vraag me af:
    wat als cataclysm straks uitkomt, mag je weer een hoop GB van je HD afschrijven,
    maar zou het schelen als je eerst alles uninstalled, dan wow vanilla, TBC, WOTLK en dan cataclysm weer installeerd wat ruimte schelen in verband met patches? of zit dat niet bij de volgende expansie inbegrepen?
     
  15. Pim

    Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.887
    Leuk Bevonden:
    76
    Scheelt nu 3gb ongeveer.
    Laptop heb ik vorige week gedaan met de interwebz installer. PC heeft een oudere install.
     
  16. Deoxis

    Deoxis Coloris

    Berichten:
    1.441
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat laatste is dus blijkbaar niet verplicht
    Edit: En hier het bewijs, heb er een screenshot van gemaakt voor de zekerheid natuurlijk voor als alles in een keer niet lukt (moet het vandaag of morgen nog proberen)
    [​IMG]
     
    Laatst bewerkt: 3 dec 2009
  17. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.239
    Leuk Bevonden:
    4.757
    Cool dat je niet dezelfde achternaam hoeft te hebben.

    Toch lijkt het me nog tamelijk lastig om characters van verschillende accounts te transferen.

    En waarom zou je twee accounts willen? Dat kan op twee manieren: Je hebt er een gekregen van iemand die gestopt is, of je hebt er een gekocht. Hmm, misschien toch maar eens rond vragen aan een vriend van me die gestop is. ;)

    WTF: [​IMG]
     
    Laatst bewerkt: 3 dec 2009
  18. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Dat klopt. Tijd terug had een vriend van mij zijn priest op een nieuw account gezet zodat ik er op kon spelen. Later per ongeluk alles op mijn Battle.net gemerged. Op die manier kon hij toch niets meer doen met die priest, en kwam ik erachter dat je inderdaad alles, ongeacht naam, gewoon op 1 kan account kan transferen binnen hetzelfde Battle.net account :)
     
  19. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Volgens nu.nl komt volgende week de nieuwe patch.
    Klopt dit, of heeft nu.nl het bij het verkeerde eind?
     
  20. REIKU

    REIKU Active Member

    Berichten:
    1.035
    Leuk Bevonden:
    0
    oh mooi om te horen :), blijkbaar kon ik me mage niet transferen omdat die geblockt was :+

    edit:// ik zat in de 30-days cooldown
     
    Laatst bewerkt: 4 dec 2009
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina