1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] World of Warcraft [Deel 15]

Discussie in 'Games' gestart door Tco, 18 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zyklon

    Zyklon XFNL Zyklon

    Berichten:
    441
    Leuk Bevonden:
    0
    ik vind dat ze nu eigelijk el een beetje erg veel emblems enzo krijgen... Stel je voor dat je nu voor de eerste keer 80 hit. dan zie je ook door de emblems de emblems niet meer.
     
  2. ninja-man

    ninja-man YEAH BUDDY

    Berichten:
    1.420
    Leuk Bevonden:
    0
    wanneer ik een nieuw account aanmaak, kan ik deze dan weer upgraden met de expansies die ik al gekocht heb of moet ik hele nieuwe kopen voor een nieuwe license?
     
  3. Nitram

    Nitram BiA!

    Berichten:
    1.501
    Leuk Bevonden:
    0
    Dan moet je nieuwe kopen uiteraard.
     
  4. ninja-man

    ninja-man YEAH BUDDY

    Berichten:
    1.420
    Leuk Bevonden:
    0
    voor elke expansie? dus dan ben ik al iets van 60 euro kwijt om alleen maar mijn account te activeren tot aan wotlk? betekent ook dat ik eigenlijk niets meer aan de oude CD's heb?
     
  5. Pim

    Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.887
    Leuk Bevonden:
    76
    Juistem.
    Het is alleen niet meer zo duur geloof ik.
    Je moet je acc wel activeren voor wotlk.. en dus betaal je voor elke expansie.
     
  6. Sliv

    Sliv The One and Only

    Berichten:
    1.327
    Leuk Bevonden:
    230
    Damn wat is die dungeon finder heerlijk zeg. Ik kan wel door blijven gaan zo.
     
  7. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    2 van de 3 nieuwe HC's geprobeerd gister.
    Geen enkele dood, geen enkele wipe.

    Lekker easy. :cool:
     
  8. Pim

    Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.887
    Leuk Bevonden:
    76
    Mja, de laatste is ook de enige waar je toch je best mee moet doen.
    Het hangt vooral van de tank/healer af daar, wat vaak een probleem is.
    Gisteren een healer meegehad met 16k mana en 2k SP... ja dan heb je toch echt een probleem :+
     
  9. Inferius

    Inferius Baller.

    Berichten:
    3.843
    Leuk Bevonden:
    45
    Voor die laatste heb ik liever een tank die aoe-threat kan vastblijven houden. Kut spirit waves maken je finaal af zonder goede tank. :+
     
  10. Sliv

    Sliv The One and Only

    Berichten:
    1.327
    Leuk Bevonden:
    230
    Inderdaad. Ik had eergister een HoR hc waarbij ik zelf 5.5K hps had (holy priest). Dan doe je het als tank toch écht fout.
     
  11. Deoxis

    Deoxis Coloris

    Berichten:
    1.441
    Leuk Bevonden:
    0
    Mijn druid heeft dus die precieze stats en we hebben het gewoon makkelijk gehaald 8)
     
  12. Pim

    Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.887
    Leuk Bevonden:
    76
    Ligt natuurlijk aan de tank he.
    Net gedaan met goede tank en ik als healer op shaman. Ben niet onder de 23/25k mana geweest. ^^
     
  13. DutchNeon

    DutchNeon Active Member

    Berichten:
    532
    Leuk Bevonden:
    0
    Kan je ook kopen van vendors in Dalaran met Emblems of Frost. Prijzen zijn wel stukken hoger dan T9, zelfs met de nieuwe "Trophy".
     
  14. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.238
    Leuk Bevonden:
    4.756
    Even een update over mijn dungeon/heroic status.

    Gisteren en eergisteren een heleboel dungeons gedaan en een hoop achievements gescoord. Ben nu exalted met Wyrmrest Accord, met badges geregeld.

    Eens niet laatste of een na laatste geeindigd met de dungeon, zelfs bijna 2e. Die FaceSmasher add on ofzo helpt dus wel.

    Heb nu drie drakes, 51 mounts en er komt straks, als ik 300 van die Wintergrasp coins heb nog een mammoet bij.

    Kort weg: Gisteren en een deel van de nacht gingen echt super. Een dungeon was zelfs in 12 minuten klaar, maar weer niet meer welke. ;)

    Edit: Die factions waarvoor je reputation badges kan kopen in Dalaran, zoals Kirin Tor en Wyrmrest Accord, hebben die allemaal mounts die je kan kopen of niet???
     
    Laatst bewerkt: 13 dec 2009
  15. ninja-man

    ninja-man YEAH BUDDY

    Berichten:
    1.420
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat weerhoud me er dus echt van opnieuw te gaan spelen.
    Wat zou de goedkoopste manier voor mij zijn in dit geval? Eventueel mijn CD's verkopen of zijn die nu dan niets meer waard?
     
  16. Inferius

    Inferius Baller.

    Berichten:
    3.843
    Leuk Bevonden:
    45
    Die zijn niks meer waard, je kan de client gewoon van hun officiële site downloaden.
     
  17. TweaK

    TweaK Active Member

    Berichten:
    955
    Leuk Bevonden:
    0
    Bijna 2e = 3e = alsnog laatste (oke, tank en healer niet meegerekend, maar als je die niet outdamaged doe je sowieso finaal iets fout). |:-

    Verder nice om te horen dat het beter met je gaat. :)
     
  18. Maikel BRL

    Maikel BRL Active Member

    Berichten:
    893
    Leuk Bevonden:
    0
     
  19. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.238
    Leuk Bevonden:
    4.756
     
  20. Arrahant

    Arrahant Active Member

    Berichten:
    116
    Leuk Bevonden:
    0
    Alleen Wyrmrest Accord, een rode drake.

    Echter als ik je een tip mag geven: doe een timed run in Caverns of Time: Stratholme heroic. Dit is prima te doen voor iedere gemiddelde PUG. Als je deze haalt krijg je gratis en voor niets eenzelfde draak in het geel.
    Als ik rep zou moeten kopen voor badges zal het toch voor de Sons of Hodir zijn. Zoals je al zegt kun je de anderen gewoon doen door heroics te doen en de juiste tabard te dragen, voor Sons of Hodir ligt dit anders. Uiteindelijk zul je deze toch moeten doen als je de beste shoulder enchants wilt kunnen kopen.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina