1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] World of Warcraft [Deel 15]

Discussie in 'Games' gestart door Tco, 18 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.777
    Bedankt voor de informatie. Ik gebruik trouwens geen Unholy maar een Blood talent build. Alles is al zo ingesteld dat ik er nu redelijke rotaties mee kan maken. In 5 man instances doe ik nu mee om de 2e en 3e plaats, maar soms eindig ik nog wel eens vierde en dus laatste.

Voor de rest zou ik nog wel willen weten wat ik het beste van die emblems kan kopen. Heb je daar misschien nog goede voorbeelden van voor me? Alvast bedankt. ;)

2. DutchNeon

DutchNeon Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ben zelf direct gegaan voor de 4 piece bonus van Tier 9. Oftewel Boots, Legs, Chest en Hands. Als helm zou je dan zo'n Item level 245 (iets beter dan een T9 piece) kunnen nemen (Helm of Thunderous Rampage).

Dan zou je bijvoorbeeld kunnen gaan voor Bloodshed Band (een ring voor Melee DPS). Death Knights zijn de enige class die sigils gebruiken, en die geven een bepaalde attack een boost, of dat het mogelijk een stat boost.

Als je Blood DPS bent, dan is de beste sigil om te nemen de http://www.wowwiki.com/Sigil_of_Virulence (is de beste DPS sigil voor alle DK trees).

3. Pim

Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    76
    Tips: Weg met de stamina gems. Het enige wat je nodig hebt is 20 strength of evt 10str/10crit. Fuck socket bonuses, behalve als ze extreem nuttig zijn. Maar daar heb je dan weer de purple/orange/green glyphs voor. 10str/15 stamina bijvoorbeeld als je persee een blauwe socket gevuld wil hebben.
    Dat gezegd hebbende..
    Ik zie dat je hit-rating mist, dus gogo 20hit op gloves. Verder nog een Eternal Belt Buckle halen (50g oid op AH), zodat je weer een stat naar keuze kan toevoegen. (in jouw geval zou ik gaan voor 20hit. Later kun je dit omgooien naar 20str).

Maargoed; als je goede DPS wil doen, moet je zorgen dat je stats kloppen; en wel in deze prioriteit-volgorde.

Hit > Expertise > Str > crit > stam/haste/blablabla

Enchants dan nog: Dutchneon zei het allemaal al, het maakt echt veel verschil of je alles volpropt met goedkoop spul, of er een beetje moeite in stopt en het beste haalt.

En natuurlijk voor de goede glyphs gaan; scheelt ongelooflijk veel in dps.
    Glyph of Death Strike
    Glyph of Disease
    Glyph of Heart Strike
    Glyph of Pestilence
    Glyph of Horn of Winter
    Glyph of Raise Dead

Zijn de glyphs voor blood. :)

4. Nukem 007

Nukem 007 Tots units fem força

Leuk Bevonden:
    453
    Heb trouwens van andere mensen de tip gekregen om Frost DPS te gaan, met dualwield. Had gister een Frost DPS in de groep zitten en die schoot echt boven de rest uit met DPS. Dus.. Weet iemand 2 goede one-handers ? Ik ga denk ik voor 2x de Nighttime uit Forge of Souls. Heb die al vaak voorbij zien komen alleen toen ik hem nog niet nodig had. Hopelijk dropt ie nu ook vaak !

5. Pim

Leuk Bevonden:
    76
  6. Nukem 007

Leuk Bevonden:
    453
    Nee, hij had ongeveer precies dezelfde gear als mij. Maarja, heb nu de Ebon Blade tabard zodat ik terwijl ik instances run, revered kan raken voor die enchant !

7. DutchNeon

DutchNeon Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Unholy is single target ook wel sterk en kan aardig toppen met Blood. Daarnaast brengt Unholy een sterke utility debuff met zich mee: Ebon Plague. Dan hoeven bepaalde classes hun "Increased Magic damage" debuff niet toe te brengen, zoals CoE van Locks etc, gezien dit percentage (13% increased magic damage) niet stacked.

Tevens zou ik niet de Glyph of Heart Strike nemen. Het is eerder een Blood PVP glyph, gezien het de movement van de target(s) verlaagt. Dan zou ik eerder Glyph of Dark Death nemen, alhoewel ik geen idee heb of je wel snel RP maakt met Blood (Blood nooit geprobeert; alleen voor levelen).

En tja, Frost DPS. Als je het doet ben je uniek, gezien je maar weinig dit ziet doen. Het brengt ook wel wat utility dingen mee net zoals Blood (Icy Talons etc). Het is alleen wel stukken lastiger om als Frost DPS te spelen.

Qua moeilijkheid van minst naar meest moeilijk (DPS wise) naar mijn mening: Blood DPS - Unholy DPS - Frost DPS.

Laatst bewerkt: 19 dec 2009
  8. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.777
    Op Armory staat dat ik Unholy ben, maar ik gebruik wel degelijk Blood. Ik verander dat nog wel om te kijken of het geupdate word.

Bedankt voor de tips trouwens, nu weet ik een beetje wat ik moet kopen.

Als ik het setje compleet heb zal ik ff een enchanter, 450, proberen om te kopen om mijn enchants te doen. Overigens kan een vriend van mij op Runetotem mij daar ook wel bij helpen, hopelijk wil zijn guild dat misschien wel doen.

Zit nu op 295 achievements en zag net dat ik er nog een hoop in de dungeons bij kan halen. Mocht ik na het weekend 3/5 van een set kunnen kopen, dan ga ik eerst gelijk door voor de laatste twee stukken. Het is jammer dat sommige dingen zo duur zijn, vooral die frost items. Damn, daar zal ik wel nooit aan komen. :'-(

9. DutchNeon

DutchNeon Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Aan 5/5 van de set heb je niet zoveel, gezien je geen bonus krijgt voor 5/5. Je krijgt een bonus bij 2/5, en een extra bonus bij 4/5. Als vervanging van de 5/5 piece (helm bijvoorbeeld) kan je beter een helm nemen die beter is dan de T9 variant. Dat had ik dan ook al in m'n vorige post gezet (het alternatief).

En frost komt nog wel. Vriend van me heeft al de T10.5 Shaman Shoulders (Resto Shaman).

Laatst bewerkt: 19 dec 2009
  10. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.777
    Ik zal eens kijken. Als het inderdaad beter is niet een hele set van 5 te nemen, dan ben ik sneller klaar dan verwacht. 4 van de 5 uit een set is ook prima, dan kan ik woensdag al klaar zijn en misschien eerder.

Heb je misschien via armory ofzo een goede helm tip voor me? :9

11. Pim

Leuk Bevonden:
    76
    Serieus kerel, hij geeft in de vorige post waarin hij antwoord geeft nog een goed alternatief. Ik snap best dat het allemaal niet heel erg makkelijk is en er een hoop info je kant uit komt.. Maar dit is toch een tikkie irritant.

Maargoed, anderen hebben meer geduld, toch wil ik vragen toch eerst even 2 keer na te denken voor je een vraag stelt. Direct vragen is natuurlijk makkelijker, maar als je zelf zoekt leer je veel meer.

12. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Je kunt via WoW armory naar upgrades van je items zoeken.

13. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.777
    Sorry sorry sorry, heb er overheen gelezen. Ik kijk er nu wel even naar. :+

14. Nukem 007

Leuk Bevonden:
    453
    Moest nog 3 emblems voor me T9 gloves maar moest stoppen :mad: Heb ze morgen en dan heb ik eindelijk 5/5 T9 ! Heb ook al wat betere enchants gehaald en morgen nog wat honor en rep farmen voor andere enchants en gems ! Maar moet alleen nog betere feets vinden en die droppen echt nooit :mad:

15. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
  16. Sliv

Sliv The One and Only

Leuk Bevonden:
    230
    feets = footgear = boots

17. ninja-man

ninja-man YEAH BUDDY

Leuk Bevonden:
    0
    hij bedoeld gewoon Feet. maar dat wist je natuurlijk al lang;)

18. Legacy

Legacy Dodelijk

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben nog steeds blij met me Mage die ik al 3 jaar speel, fuck alts. :) Volgende week met ICC beginnen en morgen rep farmen voor Ashen Verdict. Ik geil trouwens ook wel op achievements (:emo:) ik heb zo'n 5300 points. :emo:
    Is dit een grap? :emo:

Laatst bewerkt: 20 dec 2009
  19. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.777
    Niet meer. :+

20. Nukem 007

Leuk Bevonden:
    453
    Yes ! Ik heb me hele set compleet !