1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] World of Warcraft [Deel 15]

Discussie in 'Games' gestart door Tco, 18 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Angelus

Angelus Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben trouwens op zoek naar een goede mod voor instance maps en loot drops van bosses. Volgens mij kan atlas loot dat, maar daar zit mij voor de rest te veel troep bij. Is er ook een mod met alleen deze twee functies?

2. Sliv

Sliv The One and Only

Leuk Bevonden:
    230
    Is het niet mogelijk om de extra functies van atlas gewoon uit te schakelen?

3. Angelus

Angelus Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Functioneert hij dan nog wel goed? Anders doe ik dat wel..

4. Sliv

Sliv The One and Only

Leuk Bevonden:
    230
    Meestal is het bij een addon zo, dat je een basis 'addon' hebt die je nodig hebt om alles af te spelen, en dan heb je aparte elementen die je wel of niet kan activeren. Kijk anders even onder het kopje addon dat je ziet bij je character screen.

5. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.777
    Dat valt heus wel mee, want zij zijn eerder voorzichtiger dan ik. Ik heb hun al mijn e-mail gegeven, maar ze hebben het liever in-game. But don't insult my friends anymore. 8):'-(

@ Anderen: Check die twee namen uit mijn vorige post nu maar armory. Wil wel eens weten wat jullie daar van vinden. Dyonosis en Lsloingsori.

6. NuclearGoat

NuclearGoat PSN: Acrillic

Leuk Bevonden:
    863
    Ook niet goed, Lsloingsori heeft dps gear en tank gear door elkaar. Hij heeft maar 414 defense rating en 22k hp dat is echt véél te weinig voor een tank. Je zou 540 defense rating moeten hebben voor de cap en wel wat meer hp voor heroics. Wij hebben een paladin in de guild die heeft 48k hp unbuffed. Dyonosis is wel iets beter, alleen sommige gems zou die overnieuw moeten zetten. +20 resi in chest? Daar heb je niks aan in pve :). Dit is nu mijn character btw, gisteren eerste item uit ICC geloot http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Trollbane&n=Evatar.

Laatst bewerkt: 25 dec 2009
  7. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.777
    Bedankt, zal het doorgeven als ik ze online zie. Vanavond denk ik niet vanwege kerst, maar misschien morgen. Je char ziet er trouwens wel nice uit. :D

Ik twijfel over mijn professions. Heb nu beide, mining en blacksmithing, op 450 staan, maar vooral blacksmithing verkoopt voor geen reet meer. Zal ik Blacksmithing verruilen voor Enchanten?

Mining verkoopt nog wel, gelukig maar.

Ik weet bijvoorbeeld dat je met mining ook het samen persen tot bars je skill kan verhogen. Is dit bij Echanting met DisEnchanting ook zo? Ben BS wel meer dan zat, want op RuneTotem verkoopt het nauwelijks en daarom heb ik er ook al maanden niks meer mee gedaan.

Ik hoor veel goede dingen over enchanten en de winst die sommige maken, vandaar dat ik het vraag. ;):9

8. DutchNeon

DutchNeon Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ga Jewelcrafting zou ik zeggen. Gaat wel aardig samen met mining, en je kan er tenminste (als je goed in bent) redelijk wat mee verdienen.

9. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.777
    Enchanting niet dan? Ik meende dat dat ook zo goed verdiende of kan je daar weining mee op AH zetten? Enchanten lijkt mij juist zo leuk omdat het wel veel gevraagd word op mijn realm. Ik weet dat het duur is om te levelen, maar ik hoef morgen ook niet meteen 450 te hebben. Het ging mij ook meer om het dis enchanten, dat leek mij ook wel vet. Heb nog een aantal items die ik wel zou willen ontleden.

Hoop dus ook dat er iemand is die Enchanting heeft, zou der namelijk wel meer over willen weten. Wat jullie ervaringen enzovoort zijn. ;)

10. Sliv

Sliv The One and Only

Leuk Bevonden:
    230
    Reken er maar op dat je voor enchanting meer dan 4000 gold kwijt bent om het te levelen. Tenzij je non stop in Dalaran enchants gaat aanbieden heb je dat de komende 5 maanden er nog niet uit.

11. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.777
    Het leek mij ook al lastig Enchanten te levelen.

Correct me if i'm wrong:

Je hebt grondstoffen nodig voor de enchants.
    Een item om te enchanten.

Kan iemand mij misschien een beetje toelichten over het enchanten.

En waarom kan ik bij de stadswachten niet een weg naar Jewelcrafting trainer vinden?

Bitte uitleg gevraagd over deze zaken.

Bij deze wens ik jullie ook allemaal een gelukkig kerstfeest en een mooi nieuwjaar, hopelijk zonder Balkenende. :+

12. TweaK

TweaK Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wowhead.com -> "Jewelcrafting" -> Taught by...
    Wowwiki.com/Enchanting

Prettig kerstfeest. :cool:

13. Sliv

Sliv The One and Only

Leuk Bevonden:
    230
    Jewelcrafting kan je als alliance wat betreft de capital cities alleen trainen in Dalaran, Shattrath of Exodar, aangezien het een skill is die pas toegevoegd is in TBC.

Om enchanting te levelen voer je voornamelijk enchants uit, maar een gedeelte van het levelen bestaat ook uit het maken van wands (alleen op laag level). Om te beginnen zal je de materialen voor enchanting moeten hebben. Dit zijn over het algemeen essences, dust en shards. Deze kan je verkrijgen door groene of betere kwaliteit items te 'disenchanten', een vaardigheid die je krijgt bij het enchanten. Je kan ze ook van de AH kopen. Bij Enchanting is het belangrijk dat je altijd de benodigde 'Rod' hebt, dat is een item dat je nodig hebt om te enchanten. Gedurende het omhooghalen van Enchanting zal je steeds je Rod moeten upgraden om je enchants te kunnen blijven uitvoeren.

En ik wens ook iedereen een fijne kerst, maar wat is er nou mis met Balkenende.. ik ben geen fan van het CDA maar die man heeft toch maar premier weten te blijven gedurende vele jaren, dus dat verdient toch wel een pluim :9

Hoezee eindelijk 3K spellpower unbuffed. My precious character

Laatst bewerkt: 25 dec 2009
  14. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.777
    Bedankt voor deze informatie. Zal er direct mee aan de gang. Wil niet al te lang rondlopen zonder twee profs. 450 te hebben. Dit moet toch wel te doen zijn voor het einde van de kerstvakantie of iets daarna. ;)

Jammer trouwens dat je met dis enchanten niet levelt of heb ik het nu verkeerd?

15. Magixz

Magixz Give me some fun

Leuk Bevonden:
    0
    begint me nu wel te vervelen

16. Sliv

Sliv The One and Only

Leuk Bevonden:
    230
    Je kan wel met disenchanten levelen, maar alleen op een laag level. Het is dan ook aan te raden om wat goedkope greenies te scoren op de AH en die vervolgens te disenchanten. Zo kan je je enchanting levelen tot ongeveer 25.

17. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.777
    Ik had het al door vannacht. Gelukkig is mijn Enchanten al redelijk geleveld en ben ik nog niet eens veel gold kwijt. Ik vond op google een link waar stond dat het vanaf 400/450 echt duur begon te worden, dus ik bereid me al voor. Dit word dus weer stevig AH playen. 8)

18. Inferius

Inferius Baller.

Leuk Bevonden:
    45
    Vanaf 400 kun je het best levelen door gratis je enchants aan te bieden. Zodat je leveled op andermans z'n mats. :)

19. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.777
    En andersmans zijn spullen. Hopelijk verdiend het wat, en hopelijk zoeken ze zelf hun spullen bij elkaar. :)

20. Sliv

Sliv The One and Only

Leuk Bevonden:
    230
    Spam gewoon de trade chat met "Enchanting, free with your mats" dan komt het vanzelf wel ;)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina